Uitslag fertiliteitsondezoek

Hey Meiden,

EllenAn, fijn om weer wat van je te horen! Maar wat klinkt dat naar zeg. Dus maar weer snel je bedje in met een warme kruik?
Rustig aan hoor. Nu nog 1 x via de normale weg proberen toch? Ik hoop echt dat ivf niet nodig is voor je!

Mamoetje we kunnen bellen tussen 10.00 uur en 10.30 uur, dus we hoeven niet de hele dag nog in spanning te zitten. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk een uitslag hebben. Uiteraard laat ik de uitslag weten!

XX

Wat mooi dat je een vaste tijd heb waartussen je kan bellen.. En ik ga dan oook echt even kijken morgen..

WIj haddent trouwens gewoon de hele dag dat we gebeld konden worden.. tot 5 uur en uiteindelijk werden wij om half 6 6 uur ongeveer pas gebeld.. kwam wel goed uit want mijn vriend werkt op een callcenter en als hij aan de telefoon zat terwijl hij gebeld werd kan die niet opnemen..

Meiden ga me nog even nuttig maken op me werk.. hihi..

xx mamoetje

En weet je al wat?

duim nog steeds voor jullie hopelijk heeft het geholpen!

xxx

Zitten jullie er klaar voor?
Hier namelijk heel slecht nieuws en officiele start voor de medische molen... Het zaad is heel slecht... 0,1 per ml. Normaal zijn dit er 20?   We kunnen de uitdraai van de test vanmiddag ophalen. We moeten nu eerst naar mijn huisarts en die moet ons doorverwijzen met de uitslag van de zaadtest naar een Gyn. Ben totaal overstuur en ontroostbaar en zit hier op mijn werk. Wil het liefst naar huis... en heel hard huilen!
Mijn huisarts heeft vandaag haar laatste werkdag en gaat dan 3 weken op vakantie. Ik heb dus nu een afspraak met haar op 12 augustus. We wachten nu al zo lang, dus dit kan er ook nog wel bij! Ik ben benieuwd welke behandelingen ons te wachten staat en of we uberhaupt zwanger gaan worden. Ik probeer postief te denken, maar dat is echt af en toe onmogelijk....

Jezus!, Hopelijk heeft de gyn geen slecht niewus als jullie daar naartoe gaan!.. Ik weet niet wat ik moet zeggen!! Groot gelijk dat je ontroosbaar bent.. zou ik ook zijn

HEb je vast contract op je werk? Misschien kan je dan het verhaal uitleggen en vragen of je naar huis mag.. Want zo hebben ze natuurlijk neits aan ej!

Sterkte meis! xxxxxxx

En je HA heeft toch vervanging geregeld denkik! Kan je daar neit bij terecht?
xx

Lieve lieve lieve Rossia,

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent en dat je het even niet meer ziet zitten allemaal! Wil je dan ook heel veel sterkte wensen komende dagen en komnde tijd! Wou dat ik je even een echte dikke knuffel kon geven op dit moment, maar doe het dus maar even zo: .
Kop op meid, ik begrijp dat je nu allemaal van het ergste uitgaat, maar zoals je zelf zegt: je moet proberen positief te blijven! De medische wereld slaat tegenwoordig bijna nergens meer van terug! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik weet, dit zijn woorden die waar je nu helemaal niets aan hebt, maar weet eerlijk gezegd even niet wat ik moet zeggen. Ik denk persoonlijk dat het wel "goed" is dat jullie pas 12 augustus weer naar de HA moeten. Kun je je eerste verdriet nu even een plaats geven en proberen om tegen die tijd e.e.a. wat positiever in te zien. Het is heel logisch hoor dat je dat nu niet kunt, moet je ook helemaal niet willen! Geef je verdriet even de ruimte, die heb je nodig! Nou meid, heel heel heel veel succes en sterkte en ik leef met je mee! Dikke

Liefs Ellen.

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. Het gaat nu wel weer. Het is de eerste domper!
Ik heb een vast contract, maar carpool met iemand, dus wat lastiger om naar huis te gaan en thuis wordt ik alleen maar verdrietig, dus misschien ziet ik hier beter, want van de hele tijd huilen, knap je ook niet echt op....

Ik heb er bewust voor gekozen om te wachten tot mijn eigen huisarts weer terug is van vakantie. Zij kent mijn hele dossier en van alle doktoren in de praktijk, voel ik me het meest op mijn gemak bij haar. Wil dit ook dan echt met haar bespreken en niet met iemand anders. Daarna gaan we lekker op vakantie en kunnen we ons voorbereiden voor wat komen gaat....

Ondertussen sexen we vrolijk door, want 1 zaadje kan al genoeg zijn.

Terug
Bovenaan