update Dion

Hallo dames,

Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en (ondanks de bloedingen vorige week) was alles goed!! Ons wondertje was flink gegroeid en zwom lekker heen en weer.

De echoscopiste heeft nog even gekeken waar de bloedingen vorige week vandaan kwamen en naast de vruchtzak zit idd een donkere vlek (oud bloed). Die heeft zich waarschijnlijk vorige week gevormd en zorgt steeds voor druppels bloed als ik naar het toilet ga. Kan de komende tijd zich dus nog vaker voordoen, maar we weten nu dat we ons er idd niet druk over hoeven maken. Overigens toen we die donkere vlek aan het bekijken waren, draaide ons hummeltje zich net zodat ie van de voorkant zichtbaar was. Snel nog een echofoto gemaakt. En met hoofdje, lijfje, en de stompjes voor de armen en benen leek het net een gummybeertje! Er zit nu dus een gummybeertje in mijn buik :) hahahaha Echt leuk om te zien. Mannetje had zoiets van: tjee, er zijn al armpjes en beentjes zichtbaar en dat terwijl het nog maar zo klein is!!

Deze week geen echo omdat we nu terug moeten naar de gyn en die is nu op vakantie. Daarom volgende week dinsdag weer een echo (met 10w3d)

Mijn moeder is vrijdag geweest om lekker samen te gaan shoppen (moest nog nieuwe kleren hebben voor het feest van mijn schoonouders zaterdag). Had voor de opa's en oma's in wording een dubbel fotolijstje gemaakt met een gedichtje in de ene helft en de echofoto van vrijdagochtend in de andere kant. Mijn moeder vloog me om mijn nek en begon eens lekker te huilen van blijdschap! Mijn schoonouders waren zaterdag 40 jaar getrouwd dus ook hen hebben we erg blij kunnen maken met het nieuws dat hun 1e kleinkind onderweg is :)

groetjes,
Dion

Hoi Dion....

Super!!!

Wat fijn dat alles goed is met jullie beebje!!!

Nu op naar de volgende echo,ik hoop dat je er toch ondanks alles van kunt genieten.

Knuffel Alice.

Hoi Dion....

Super!!!

Wat fijn dat alles goed is met jullie beebje!!!

Nu op naar de volgende echo,ik hoop dat je er toch ondanks alles van kunt genieten.

Knuffel Alice.

Hoi dames, bedankt weer voor de reacties!

@ Angel: ja ik durf wel blij te zijn en er van te genieten, maar het blijft uiteraard altijd spannend. Bij mijn 3 mk was het steeds al tussen de 4 en 6,5 week misgegaan, dus  een vruchtje dat niet goed was of een innestelling die niet goed ging. Vandaar dat we nu toch echt de hoop hebben (en best wel wat vertrouwen) dat nu de innestelling goed is gegaan en er een levend vruchtje zichtbaar is, het ook goed blijft gaan nu.
Maar ik zal pas echt helemaal gerust zijn als we ons wondertje in onze armen hebben volgend jaar ;-). Maar onze eerstvolgende mijlpaal  is de overgang van het ziekenhuis naar de VK zodra we de 12 weken gehaald hebben.

groetjes,
Dion

Hé Dion,

mooi dat je weer een goede echo hebt gehad! Ben altijd weer opgelucht als ik zulke positieve berichtjes lees.
Heb zelf de 24e weer een echo, hoop dan 8 weken zwanger te zijn. Bij de eerste echo was het echt nog heel pril, maar  zo bijzonder om te zien dat het hartje al werkt terwijl het vruchtje nog zo klein is.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan