update Dion

hoi hoi

hier is het eitje in aankomst.. alleen wanneer dat weet ik pas als het slijm weg is...
we klussen gewoon rustig door.. wat erg nou! hahaha

oja.. pom te kijken of je hcg uit je lichaam is.. kun je ook een zwangerschapstest doen.
ik heb 2 weken na de miskraam een test gedaan en die was negatief. Ik wist toen dat als ik een volgende ronde positief zou testen, het niet meer van de vorige zwangerschap kon zijn...

groetjes

Hoi Dion.....

Super dat alles goed was zeg!!!
Ben echt blij voor jullie!!

En die bloeding is ook al veel minder...gelukkig.Niet dat je er veel last van had maar toch fijn als je ziet dat het minder is nu.

Op naar de volgende echo maar weer.Als dan weer alles goed is mag je dan gewoon weer voor de controles naar een VK??

Hier alweer 3 wk na de curretage.Moet zeggen dat ik 3 wk geleden niet had kunnen denken dat ik me alweer zo zou voelen.Heb alles opgeschreven tot in de detail en heb het een plekje kunnen geven.Erover praten doet wonderen.Tuurlijk zijn er momenten dat ik nog verdriet heb maar die kan ik nu beheersen.
Ben nu erg benieuwd wanneer ik weer ongi word.Pfff...ook wel een beetje bang om weer te klussen maar we gaan er zeker weer voor.  

Veel plezier op de jonge gezinnen beurs!!!

Groetjes Alice.

@ Kaskes: fijn dat je VK zelf al belde. Zou idd ff een Hcg test (laten) doen, dan weet je tenminste zeker dat een volgende keer ook echt een nieuwe zwangerschap is. Bij mij was 3 weken na de mk alle HcG weg uit mijn lichaam. Idd als je temp nu een paar dagen hoog blijft heb je je ei wel gehad. Hopelijk heeft jullie klussen effect gehad ;-) Mijn buik is idd al aan het groeien, maar heb niet het idee dat dat meer is dan bij andere mensen. Dit keer reageerde mijn lichaam in de eerste weken minder heftig dan de vorige keren (toen was ik een aantal dagen voor mijn NOD al kotsmisselijk en waren mijn darmen enorm opgezet). Dit keer was de zwangerschap ook voor ons een verrassing toen ik een dag na mijn NOD idd nog niet ongi was. Had verder zelf helemaal niets gemerkt. Ik ben nu bijna 12 weken en mijn buik groeit nu wel aardig. Zelfs op het werk was het collega's al opgevallen :) Ik vind het niet erg, maar heb nog maar 2 broeken die passen. Dus binnenkort moet ik er toch aan geloven en gaan shoppen haha

@ Carina: He wat vervelend nou, moeten klussen. haha klus er maar lekker op los meid. Hopelijk snel met een positief resultaat!!

@ Alice: Het is idd fijn om weer gezien te hebben dat alles goed gaat met ons wondertje. En dat de bloedingen bijna helemaal weg zijn is ook erg fijn. Als er geen extra bloed meer zichtbaar is tussen de vruchtzak en de baarmoederwand zal ik naar de VK mogen. Zou ik erg fijn vinden, alhoewel we nu wel verwend worden met elke week een echo hoor. Dat gaat dan straks bij de VK tegenvallen ;-) Fijn dat je je weer beter voelt nu 3wk na je mk. En ik herken je verhaal wel hoor, bang zijn om te klussen en de spanning over "wanneer wordt ik weer ongi?". Maar de kinderwens blijft en ik ben blij te horen dat jullie er gewoon weer voor gaan. Hopelijk mag je snel gezond zwanger zijn.

groetjes,

Dionne

Hoi!

@ Dion: zo gaaf dat het nu wel goed gaat! Gek, dat deze zwangerschap meteen al anders startte! Misschien dat je er daardoor ook sneller vertrouwen in kan hebben. Heerlijk om een buikje te krijgen!!! Lijkt me geweldig ;-) Ik hoop dat je snel terug kan naar de vk. En mijn temp was vanochtend 36.9! NOg twee ochtenden hoog en ik stop met tempen, dan geloof ik wel dat ik een ei heb gehad.

@ Carina (geloof ik, weet het even niet meer): Ik heb heel weinig hcg in mijn urine als ik zwanger ben. Bij ons dochtertje en bij de tweede zwangerschap heb ik maar een een net-positieve test gehad, beide keren een heel vaag tweede lijntje. Nu testen zegt dus waarschijnlijk helemaal niks.
Wel erg stom, dat ik vandaag vergeten ben ha te bellen!

@ Alice: ik voel het ook, die spanning om weer te proberen zwanger te raken. Aan de andere kant, wil ik ook niets liever dan nog een kindje en dan zit er maar één ding op...

Liefs, K

Super om te lezen dat alles zo goed gaat Dion.
Ik ga deze maand weer voor het eerst een poging wagen en hoop dat ik net zo'n mooi resultaat krijg als jij.
Jeanette

Hoi Dion,

Ben blij voor je dat het nu allemaal zo goed gaat!!
Geniet ervan meid.

Andere meiden, succes met het zwanger worden en hopelijk deze keer gezond!
Ik zit nu weer op het wachtbankje na 2 vroege miskramen (1e keer 11 aug. 2e keer 11 oktober)zijn we er weer voor gegaan.
Het is wel extra spannend nu vind ik en ook wel doodeng. Maar ja, we willen toch allemaal graag een gezond kindje, dus daar gaan we dan toch voor hè meiden.

Groetjes,
Angel

He Jeanette, ik zal voor je duimen meid dat je ons nsel mag volgen met een goed resultaat.

En Angel, idd is het doodeng om er weer voor te gaan en weer zwanger te rakan, maar ja die kinderwens blijft bestaan en kan alleen zo een keer vervuld worden. Veel succes!!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan