update Dion

Hoi dames,

Net weer een echo gehad met 10w3d, en ons wondertje was goed gegroeid: nu 3,7cm groot (meting kwam op 10w2d uit dus dat is heel erg netjes). Daarna nog bij de gyn geweest en die vond het bloedverlies wel erg raar. Op de echo is ook goed te zien dat er een hele vlek bloed buiten de vruchtzak zit. Dus gelukkig heeft ons wondertje er geen last van, maar ze weten niet waar het wel door komt. Het kan zijn van de bloedverdunners als ik die aan het slikken ben, maar ja dat weet ik dus niet zeker. Het kan ook een placebo zijn en dan moet er een andere oorzaak zijn. Maar goed, de gyn wil me volgende week dinsdag weer zien, voor echo nr 5 met 11w3d. Ik vind het niet erg hoor om ons wondertje dan weer te zien ;-) wat een straf haha echt niet!!

Mis ik wel weer een halve dag op het werk dus ik ga mijn ADV-dag toch maar elke week als halve dag opnemen ipv een hele dag elke 2 weken.

groetjes,
Dion

Hoi Dion.

Helemaal super dat weer alles  was is met jullie hummeltje!!

Alleen vervelend van die bloeding ,maar zolang het kindje er geen last van heeft is het goed.

Kan me voorstellen dat het niet erg vindt om volgende week terug te komen.Het is ook zo mooi om je wondertje te zien en te horen!!

Groetjes Alice.

Wat een goed nieuws over jullie kleintje!!! Wel gek van dat bloed, maar misschien hoor je daar meer over als je weet in welke onderzoeksgroep je zit.

Geniet straks maar lekker van de volgende echo!!! Dat heb je wel verdiend!

Kaskes

Hallo dames,

We zijn net weer terug van het ziekenhuis. Echo was goed, ons wondertje gegroeid van 3,7cm naar 5,1cm in 1 week tijd! Ligt perfect op schema zo. Bloed rond vruchtzak was ook een heel stuk minder dus ook dat was positief. Als het helemaal weg is mag ik voor de controles terug naar de VK. Maar nu volgende week vrijdag nog een echo en afspraak bij de gyn.

Zaterdag gaan we naar de Jonge Gezinnenbeurs, eens orienteren wat er zoal allemaal te koop is voor die kleintjes :)

groetjes,
Dionne

Wat goed!!! O, wat klinkt dat weer bijzonder! Mooi hè, dat hartje? VOnd het elke keer weer heerlijk om te horen, zelfs toen ik haar kon voelen!

Misschien dat ik toch maar even mijn vk op de hoogte breng, want ik ben ook zooo moe! Als ik niet beter wist, dan had ik gedacht dat ik nog zwanger was. Moet morgen voor het eerst weer werken (één week ziek gemeld, één week herfstvakantie) en ik zie er erg tegen op. Voel me te moe en nog niet tegen de klas opgewasssen. Even doorbikkelen dan maar.

Geniet lekker van je foto's! Krijg je volgende week weer een echo? Ik hoop dat je daarna bij de vk onder controle mag. Merk je zelf ook dat het bloedverlies minder wordt?

Liefs, K

@  Kaskes: ja het is  leuk om het hartje te horen. Afgelopen week nog maar 2 dagen beetje bloedverlies gehad meer niet. Daarom was ik gisteren erg verbaasd te zien dat de grote bloedplas vrijwel geheel verdwenen was. Het is er namelijk niet uitgekomen maar dus blijkbaar door mijn lichaam opgenomen. Volgende week vrijdag krijgen we weer een echo. jippie!!
Ben je nog steeds zo moe? Wellicht idd goed om je VK eens te  bellen. O en dan nu alweer werken, heel veel succes gewenst!

@ Carina: we hebben zelf eigenlijk al een aantal weken het vertrouwen dat alles goed gaat deze keer. Heel vreemd maar toen er een kloppend hartje zichtbaar was en de innesteling dus gelukt was voor ons eigenlijk het vertrouwen aanwezig dat het goed bleef gaan. En dat bloedverlies was alleen "maar" lastig. Weet immers dat veel vrouwen er last van hebben, ook bij gezonde zwangerschappen. We genieten nu echt volop van alles wat er gebeurd. Hoop dat jouw ei er snel aankomt en dat ook jullie snel mogen gaan genieten van zo'n wondertje! Voor iedereen hier op het forum uiteraard.

groetjes,
Dionne

Volgende week weer een echo, wauw!!! Echt leuk!

En ik had vanmorgen een hoge temp (en gsiteren geklust)!!!! Ik temperatuur nog even 3 dagen door en dan weet ik wel zeker of ik een ei gehad heb (toch?)
De vk belde me zelf al (niet alleen om te vragen hoe het ging, hoor) en ze zei dat het misschien handig was om een hcg bepaling te laten doen bij de ha. Dan weet ik zeker of alles goed weg is. Ik kon ook mijn menstruatie afwachten, maar ik kreeg het idee dat zij voorstander was voor nu naar de huisarts. Ik zal morgen eens even bellen.

Heb je al een buik? Dat ben ik de vk nog vergeten te vragen, of dat nu sneller groeit als ik weer zwanger zou raken. Jouw lichaam is natuurlijk al een aantal keer ingesteld geweest op een zw.schap, ook al duurden ze maar kort, en dan krijg je toch eerder een mooi bolletje?

liefs, K

Terug
Bovenaan