update Dion

We hadden gisteren weer een ontezttend mooie echo! Ons kleintje groeit goed, maar was alleen erg moeilijk op te meten. Hij was zo actief dat hij het ene moment geheel dubbelgevouwen lag en het andere moment geheel uitgestrekt, maar de echoscpiste kreeg het beeld niet op het juiste moment stil gezet. De meest betrouwbare meting kwam uit op 6,2cm hetgeen overeenkomt met 13 weken, dus daar gaan we dan maar vanuit gezien het vandaag idd 13 weken precies is.
Bovendien was er nergens meer iets te zien van het bloed, dus dat was erg mooi! Onze gyn was deze wee op vakantie dus we hadden een andere gsteren en die vond dat we toch nog een keertje naar onze eigen gyn moesten en met hem maar bespreken of we terug kunnen naar de Vk. Dus over 2 weken mogen we weer terug en hopelijk dan voor de laatste keer naar het zkh voor controle (helaas dan ook voorlopig de laatste echofoto, dan moeten we wachten tot de 20 weken echo, alhoewel dat dan ook nog maar 5 weken duurt ) dat moeten we wel vol kunnen houden. Hopelijk ziet het er dan nog zo mooi uit en mogen we idd naar de VK.
Gisteren ook voor het eerst mijn gewicht en de bloeddruk gemeten (100/65) dus lekker laag. Heb altijd een erg lage bloeddruk dus dat is wel gunstig nu ;-)

groetjes en allemaal een fijn weekend gewenst!

Dionne

Hé Dionne,

Dat klinkt erg goed! Jammer dat je eigen gyn er niet was, dan had je meteen zeker geweten dat je naar de vk kon...
Wat heerlijk zo'n bewegelijk kindje, dan zal het ook wel niet heel lang duren totdat je het kan voelen! Nog een week of 3/4... Superleuk!

Geniet ervan, fijn weekend!!!

Liefs, K

Hoi Dion,

Goed om te lezen dat het zo goed met jou en je kindje gaat! Geeft weer hoop dat het na een mk toch weer goed kan gaan. Leuk he om te zien hoe beweeglijk zo'n kindje kan zijn. Het voelt zich vast super goed in jouw buik.
Zelf ga ik eerst een menstruatie afwachten  voordat we weer een nieuwe poging wagen, doooodeng vind ik het. Maar dat zul jij en de andere meiden hier ook hebben ervaren.

Lieve groetjes,
Luna

Hoi Dion,

Fijn meid dat het allemaal weer goed was!!!
Geniet ervan! Het is je van harte gegund na al die ellende.

Luna, ja, het is ook doodeng om weer zwanger te worden/zijn! Maar ja, we willen toch graag een kindje...dus het kan niet anders...dan er weer voor gaan. Maar ik snap je heeel goed hoor meid.

Groetjes,
Angel

Hoi Dion......

Helemaal super voor jullie!!!  
Het is jullie echt gegunt!!!

Nu over 2 weekjes terug en dan bij je eigen gyn.....en dan lekker terug naar je VK.

Succes xxx

Hoi allemaal,

goed nieuws! Vanochtend belde de gyn om door te geven dat de uitslagen van het bloedprikken (standaard controle bij zwangerschap) van afgelopen vrijdag allemaal goed waren. En aangezien de echo van vrijdag ook goed was, hoeven we nu dus niet meer naar het ziekenhuis toe voor controle. We mogen naar de VK !!!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan