Uuuh...zomerwandeling????

Hallo meiden,

zo te lezen en aan de foto te zien was de lentewandeling een succes. En  zo te lezen ook voor herhaling  vatbaar.  
Helaas dat er voor de lentewandeling toch een paar (waaronder ikzelf) moesten afzeggen.

Om bovenstaande redenen dus maar alvast het volgende voorstel:
Zin om al een volgende afspraak te plannen? Een zomerwandeling????
Ik dacht zelf ergens aan eind juni.
Half  juli en in augustus zullen de meesten wellicht  op vakantie gaan, dus dan is het misschien lastig om een datum te prikken. Dan zou je vervolgens  alweer  in september zitten. Nu is september vaak wel mooi met het weer, maar het is ook nog wel ver weg...

Nou roep maar hoor meiden...is het te snel of is het een idee??

Groetjes, Bianca

Hihi ja ik ben wel weer van de partij hoor.
We hebben we vakantie van 15 juni tot en met 28 juni. We weten nog niet welke van deze dagen we op vakantie gaan, lekker last-minute. Maar als we thuis zijn, gaan we zeker mee!

Liefs Irene en Myrthe

Hallo

Ik zou het ook wel leuk vinden maar het ligt aan de locatie. Ik lig wat zuidelijker dan jullie helaas. Als jullie een plaats weten te verzinnen hoor ik het graag .

groetjes lisette

Hoi Bianca (en alle andere meiden natuurlijk)

Ik ben ook zeker weer van de partij bij een volgende wandeling.
Trudi (apfelstrudi) vroeg mij vrijdagavond toen ze vertelde dat ze helaas niet meeging , of we meteen een datum niet al te  ver weg zouden willen prikken  zodat ze alsnog iedereen kan ontmoeten.

Ik heb het zaterdag wel een keer gemeld, maar  het was zo druk dat ik denk dat de meesten het niet hebben gehoord....

Ik vind eind juni zeker een goed plan, liefst dan wel weer op een zaterdag ivm auto, maar dat hangt af van waar we afspreken.
De Lage Vuursche was natuurlijk lekker centraal voor de meesten, ongeveer 1u15min rijden.

Dus.... ik ben absoluut voor en Isabelle juicht ook al!

Liefs Monica

ook ik ben voooooorrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan kan ik wel lekker mee hihihihi
(als t niet te ver weg is, van rotterdam vandaan, moet ook rekening houden met de reistijd en kosten, zie het niet zo zitten om anderhalfuur in de trein te zitten met nathalia)

ik lees het wel verder dan, maar zou t we leuk vinden om me te gaan :D

liefs, do

ook ik wil graag met caithlyn mee alleen loop dan wel al op de laatste weken aangezien ik over 10 weken ongeveer al ga bevallen
als het goed is heb ik dan mn rijbewijs want mag 29mei afrijden :):):)

liefs

hey,,

Leuk idee!! ik ben van de partij als ik kan!!
we hebben in juni wel al wat dingetjes.. maar ik zal kijken of ik mee kan
lijkt me erg leuk!!! en gezellig weer om ook weer nog meer moeders te ontmoeten!!

Liefs, Christien

@ Do:
Jullie kunnen nog steeds meerijden hoor, als wij ook gaan. Dat is geen probleem.
Ik hoop dat er meer moeders mee kunnen. We hadden leuke reacties toen we met ons 16en liepen.
1 man vroeg zelfs of ze allemaal van dezelfde vader waren, hahahaha.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan