Uuuh...zomerwandeling????

hoi do

je staat wel gewoon tussen het lijstje met het eerste email adres. vreemd dat je nog geen berichtje hebt gehad van de datumprikker
anders voer ik je andere email ook wel even in kijken of het dan lukt

groetjes linda

hallo meiden,

Jeetje wat een fantastische fanatieke meiden!!! Leuk!
Ik denk dat ik wederom moet afhaken, want met mijn beeb en de bloeddruk gaat het nog steeds niet zo goed. Ik zou woensdag op vakantie gaan, naar zuid frankrijk, met het vliegtuig. Maar we hebben vrijdag het advies gekregen om niet te gaan. Morgen krijgen we eindelijk weer een groeiecho en spreken we de gyn. en dan gaan we het nog een keer overleggen. Maar ik denk dat ik niet ga! Balen. Dus de wandeling zit er voor mij waarschijnlijk ook niet in. Maaaaar als het toch beter gaat, hou ik mezelf echt aanbevolen!!!!!

Groetjes

Hoi Meiden,

Dit gaat hem voor mij worden als deze locatie in dordrecht doorgaat.
Ik woon zelf in dordt en ongeveer met de fiets 10 min van het bezoekerscentrum af.

Gr Lique

hoi vanesca,

het wordt hoogstwaarschijnlijk de Biesbosch in Dordrecht. als je mij even een mailtje geeft voeg ik je email adres toe aan de datumprikker dan kan je daar zelf even aangeven wanneer je wel of (liever) niet kan. ik denk dat we eind volgende week gaan kijken welke datum het meest favoriet is

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

heyhey

ik heb nu wel de mail gehad (17 mei)
heb net even mijn data's ingevuld.
lees t wel weer verder.
zoals ik het nu zie, komt de bieschbos toch wel goed uit he, voor de meeste?
helemaal toppie voor mij P

liefs, do

Terug
Bovenaan