Uuuh...zomerwandeling????

quote: Suzan k reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2009 19:11:00'));

@Vanesca

ik woon in Amsterdam, je kan wel mee rijden, ik heb ook een extra autostoeltje.

groetjes suzan

Hoi Suzan,

Lief van je dat ik mag meerijden. Ik kon niet eerder reageren want ik kon niet op de site komen van jonge gezinnen en al voor een paar dagen en vandaag kon het opeens wel. Ik had me opgegeven en een mail gestuurd. Lijkt me erg leuk!

Groetjes,
Vanesca

Hoi Meiden,

Is er al een idee wanneer we gaan? Is de datumplanner er al uit?
Nogmaals, ik wil de organisatie best op me nemen, maar we zijn wel van 13-27 juni op vakantie!!!!!!!
Dus please een weekendje later haha.

Liefs Reneke

hoi hoi

even een update van de data:
op dit moment is zondag 28juni het meest favoriet met 38procent
daar vlak onder staan zaterdag 27juni en  zondag 5 juli beide met 35 procent

maandag maar officieel de knoop doorhakken voor de datum

groetjes linda

hoi meiden,

er zijn nog veel mensen die niet hebben gereageerd op de datumprikker, maar ik denk dat het tijd is om een officielle datum te prikken dan kan iedereen in haar agenda kijken of het uit komt
volgens de prikker is zondag 28juni het meest populair dus heb ik die nu bij deze als officielle datum geprikt.

het zou fijn zijn als iedereen mij weer even een mailtje stuurt als je mee gaat dan kan ik weer zo'n mooi lijstje maken voor iedereen met (bij)naam (mams en kind), tel., plaats en email. graag voor 14 juni dan heeft iedereen het lijste optijd en kunnen we kijken wie er eventueel met elkaar mee kunnen reizen. zet in je mailtje ook gelijk even hoe je gaat (trein, auto, fiets) en of er eventueel iemand met je mee kan reizen.

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

Terug
Bovenaan