Uuuh...zomerwandeling????

quote: Emmy79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 12:19:54'));

Breda en Roosendaal is misschien ook wel heel zuidelijk denk ik...
Misschien is Rotterdam nog niet eens zo'n slecht idee?
Of Dordrecht (niet dat ik daar iets ken...)

Groetjes, Bianca. Hey Bianca dat vind ik ook wel een goed idee   .

Hoi meiden,

Wat dachten jullie van de Biesbosch in Dordrecht? Je hebt daar een bezoekerscentrum waar we af kunnen spreken en vandaaruit heb je een beverbos met wandelingroutes...

Oh ja en de datum... Ik weet nog niet wanneer ik op vakantie ga, ik zit te denken aan
27 juni of 4 juli?

Iemand interesse?
Dan wil ik wel de organisatie op me nemen.

Liefs Reneke

hoihoi,

ik ben natuurlijk ook van de partij (als ik kan, want de dochter van mijn vriendin wordt 1 juli 1 jaar en ze weet nog niet of ze het viert op de 27 of de 4e)
maar dordrecht lijkt me een goed plan.

mijn voorkeur gaat uit naar 27 juni
maar ik denk wel dat ik met de trein kom, want heb ff zitten neuzen, dat is voor mij goedkoper en even snel.

groetjes linda

Misschien moeten we de datumprikker weer even gebruiken...?

Ik denk dat we een paar data in de weekenden moeten proberen en ook een paar donderdagen.
Want ik kan me herinneren dat donderdag voor velen ook een geschikte dag is en dat niet iedereen het weekend altijd even fijn vind.

Data ideeen:
donderdag 25 juni
zondag 28 juni
2 juli
4 juli
5 juli

Groetjes, Bianca

Ps: leuk trouwens dat er alweer animo voor is!!

hoihoi,

ik heb de datumprikker weer geactiveerd met een aantal data erop.
ik heb alle emailadressen die ik tot nu toe heb verzameld ingevoegd, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan of dat je er gewoon nog niet tussenstond.
wil je ook mee en even kijken welke datum je het beste uitkomt geef ff een seintje dan zet ik je er tussen (als je al in de lijst staat heb je als het goed is nu een mailtje gekregen van de prikker)

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

Top Linda!
Bedankt...

quote: happydays reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2009 17:51:44'));

hoihoi,

ik heb de datumprikker weer geactiveerd met een aantal data erop.
ik heb alle emailadressen die ik tot nu toe heb verzameld ingevoegd, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan of dat je er gewoon nog niet tussenstond.
wil je ook mee en even kijken welke datum je het beste uitkomt geef ff een seintje dan zet ik je er tussen (als je al in de lijst staat heb je als het goed is nu een mailtje gekregen van de prikker)

groetjes linda
chatlinnie@hotmail.com

ben ik vergeten  of heb ik hem gewoon niet gehad? hihi

do-tjuh@hotmail.com, mag ook naar dominique-woudenberg@hotmail.com

ik lees t wel :D

liefs,do

oh ja, linda...... alvast bedankt weer :D

Terug
Bovenaan