Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Vanmiddag nog 2 testen gedaan. 1 early van kruidvat en 1 normale van Kruidvat. Beide kneiter positief! Echt bizar. Nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn en ook nog in een cyclus van zo’n 69 dagen!
Nu inderdaad hopen dat het goed blijft gaan!

Vandaag positieve ovulatie test dus hopelijk over 2 weekjes een positieve test in handen! We zitten in ronde 3. Vorige maand ook positieve test in handen maar helaas toch ongesteld geworden.

@jesssica wat fijn! Gefeliciteerd ❤ hopelijk nog altijd alles goed?
Hier even wat minder, menstruatie eerder doorgebroken dan verwacht (4/5 dagen) en kwamen er achter dat de 1e ronde waarschijnlijk een vroege miskraam is geweest. Gelet op symptomen, toch een positieve test na afleestijd (ookal mag dat niet als zodoende beschouwd worden) en de hevige klachten met bloedverlies en veel stolsels/ + gesprekken met o.a. verpleegkundige maken dat dit nu het beeld is. Mijn 2e menstruatie (ronde 2) ging erg soepel wat dat betreft. Menstruatie was vorige week dinsdag (dag 1) dus nu in ronde 3 op dag 8. Overmorgen weer beginnen met ovulatie testen. Hopelijk mag bij ons binnenkort ook zo'n fijn nieuws toekomen! 

@babydm, ahh nee, wat akelig zeg.. :( niet leuk! Hopelijk deze ronde beter! Succes.
Met mij gaat het vooralsnog goed! Gister nog een test gedaan (gewoon voor de zekerheid) en die was weer positief. Vandaag of morgen maar is een afspraak maken bij de VK. Hopelijk blijft het goed gaan maar ik vind die eerste weken wel erg spannend moet ik zeggen. 

Hoe is het met iedereen? 
mag ik jullie wijzen dat de ovulatie testen van de action eruit gaan/ zijn?? Ik las het op een ander forum en ben vandaag bij 3  actions geweest maar inderdaad niks meer te vinden... 

@jesssica gefeliciteerd!!! Late reactie, sorry! Gaat het goed?? Hoeveelste ronde was dit voor jullie? Afgelopen weekend ovulatie gehad, hopelijk een positieve test over 2 weken. Ronde 4 alweer! 
@gebruiker10262241 bedankt voor de info! Wou ik idd gaan halen.  
@babydm oei! Heftig! Zo dichtbij.. Maar het had dan zo moeten zijn... hoe gaat het nu? We zitten dicht bij elkaar! 3 okt nod

@Thaam, bedankt! Was onze eerste ronde! Nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn! 
Ik voel me voorals prima op af en toe flinke vermoeidheid na! Ik ben nu 6w+3d! Onze eerste echo staat 7 oktober gepland!

Hee  dames,
Wat een spannende verhalen allemaal. Heb alles even terug gelezen!
Gefeliciteerd voor die gene die zwanger zijn ❤️

Sins 1 september ben ik gestopt met de pil. Heb dus nog geen idee wanneer mijn cyclus is. Ben ook nog niet ongesteld geweest dus nog even afwachten. Vannacht had ik wel gevoel (buikpijn) dat ik ongesteld moest worden maar nee niks aan de hand..  Hebben al wel een paar keer "gezellige" avonden gehad. ? Voel me af en toe wel licht misselijk enzo maar dat komt denk ik zelf door het ontpillen. Hadden jullie hier last van?
we wachten rustig af! 

Terug
Bovenaan