Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Welkom Thaam! Ik ben ovulatietesten gaan gebruiken puur ter gerustelling. Dit omdat ik in een tussenstop van de pil een extreem lange, onvoorspelbare cyclus had. (Soms zelfs boven de 60 dagen). 

Ik hoop op mooi nieuws voor ons 3tjes! Jouw testdatum is al bijna Thaam! Spannend! Hoe voel je je?
@Jesssica wauw! Bijna tegelijk wat een toeval zeg! Hoe voel jij je intussen?

@babydm
Spannend! Logisch dan. Als het dit keer niet gelukt is ga ik ook beginnen met ovulatie testen.
Wij hebben besloten om morgen te gaan testen. De app houdt een cyclus van 30 dagen aan, maar afgelopen keer was 29. Spannend dus. Ik voel me prima, veel pijn onder in de rug en soms steekjes in de buik wat ik normaal echt niet heb. 
En jij? Weet al wanneer je precies gaat testen? 
@jesssica weet jij al iets?
Hoop 3 keer raak! ?

Helaas.. Wat een te-leur-stelling!!! Heel veel tranen. Wat had ik dit graag gewild, wat hadden WE dit graag gewild. 
Ik dacht oprecht dat ik de innesteling had gevoeld. Ben benieuwd wanneer de menstruatie start, als goed is vandaag of morgen. 
We gaan maar ovulatie testen bestellen…

@thaaam: jammer zeg! Maar probeer het je niet te veel van je stuk te laten brengen! De kans dat het de eerste keer raak is is helaas niet zo groot!
@babydm, zeker toevallig! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet heel veel anders voel. Maar ik ben nu ook op vakantie dus dan vind ik het ook lastig te zeggen of ik me meer moe voel o.i.d. moet naar mijn idee wel wat vaker plassen maar ik heb geen idee of dat zo vroeg al een symptoom kan zijn? 
En hoe voel jij je? Ik ga trouwens donderdag testen. Ik had op dinsdag 25-8 mn LH piek dus woe of do eisprong. Dus ik ga er vanuit dat mn NOD donderdag is. Maar vind m'n nod lastig te bepalen omdat ik zo'n gekke cyclus heb tot nu toe. Kan best zijn dat het tweede deel van mn cyclus korter of langer is dan 14 dagen. 

@Thaam jammer! Op naar een nieuwe ronde♥️
@Jesssica ik voel me prima! Ik heb geen idee of ik wat anders bemerk. Wel wat dagen extreem gevoelige/pijnlijke tepels gehad, maar is weg. Wat krampjes gehad maar of dit te linken is aan een eventuele innesteling is me onduidelijk, zouden ook darmen geweest kunnen zijn.
Mijn ovutest was op de 26 op de piek. Dus dagje later dan bij jou! Dan kan ik dus vrijdag testen ? ik had zelf bedacht dat het pas in dat weekeind zou kunnen, bij mij is mijn cyclus ook niet helemaal duidelijk dus ook niet echt echt een idee. Wat spannend! Zou echt heel toevallig zijn als het bij ons beiden gelukt is.♥️

@babydm, spannend! Lastig is dat he.. want je "wil" vanalles voelen maar ik denk dan bij alles: heb ik/voel ik dit normaal gesproken ook niet gewoon? Hahaha 
Hopelijk allebei een positieve test volgende week!

Vanmorgen getest en ik kreeg een licht streepje! Ik durf het nog niet echt te geloven dus morgen/overmorgen ga ik nogmaals testen. Maar vooralsnog dus een positieve test!
https://myalbum.com/photo/8ZsmVxQCXUCF/1k0.jpg

Terug
Bovenaan