Vanaf juli gaan voor eerste kindje

@babydm, ik ben sinds 10 juli aan het testen haha. Dus ja kan lang duren! Ik heb me eventjes geleden ook aangemeld bij het steun en kletstopic voor meiden met een lange cyclus. 
@noeksie, welkom!
@M, jij ook welkom. Wat fijn dat je je LH piek al zo snel gevonden heb! Ik zal voor jullie duimen!
Na 54 lange dagen denk ik dat ik m’n LH piek gevonden heb! Alleen tijfel ik nog een beetje.. ik gebruik de sensitest extra gevoelig dipsticks. Nu heb ik altijd wel een licht streepje sinds ik test. Nu kreeg ik gister super elastische doorzichtige afscheiding. Vanmorgen getest met sensitest en de streepjes zijn even donker. Ik had nog een CB digitale test maar die gaf geen smiley.. Lastig dus maar meerdere signalen wijzen erop dat mn eisprong eraan komt. We hebben het gisteren al gezellig gemaakt omdat ik door de elastische afscheiding al zo’n vermoeden had. Vanavond weer maar gezellig maken en hopen op het beste haha. Dit zou dan onze eerste kans zijn. Duimen maar! 

https://myalbum.com/photo/deEfQoB7ugmN/1k0.jpg Dit is de test van vanmorgen.

misschien gaf clear blue nog geen smiley omdat mn LH nog verder oploopt? Geen idee. We gaan het zien!

Hier op dag 19 ook een positieve ovulatietest! Nu hopen dat deze poging gelukt is. Ronde 2 hier na het recentelijk stoppen met de pil. Ben blij dat ik al 2 maal een positieve ovulatietest heb.
Deze ronde overigens veel eerder in dagen dan in ronde 1! Fijn dat mijn cyclus zich meer herstelt.
Volgens clear blue kan ik met een vroege test, testen op 7 september. 6 dagen voor menstruatie geeft dat aan. Echter ga gewoon voor de 12e of 13e september. Bied toch meer zekerheid! 
@Jessssica wanneer mag jij testen?

[quote quote=10351191]Hier op dag 19 ook een positieve ovulatietest! Nu hopen dat deze poging gelukt is. Ronde 2 hier na het recentelijk stoppen met de pil. Ben blij dat ik al 2 maal een positieve ovulatietest heb. Deze ronde overigens veel eerder in dagen dan in ronde 1! Fijn dat mijn cyclus zich meer herstelt. Volgens clear blue kan ik met een vroege test, testen op 7 september. 6 dagen voor menstruatie geeft dat aan. Echter ga gewoon voor de 12e of 13e september. Bied toch meer zekerheid! @Jessssica wanneer mag jij testen?

[/quote]
@babydm spannend! Fijn dat je cyclus zich lijkt te herstellen! Ben benieuwd (als het deze ronde niet gelukt is) hoelang mn volgende cyclus dan duurt. Ik ben half mei gestopt met de pil. Eerste cyclus was.44 dagen. En nu de 2e een positieve ovulatietest op dag 55.. hoop dat ze nu toch wel korter gaan worden. 
Ik zou vanaf 4 sep kunnen testen met early test maar ik ga proberen te wachten tot 10 september. 
Hopelijk allebei goed nieuws over een week of 2!

Hoi allemaal!
Wat ontzettend fijn zo'n forum. Kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt. Gefeliciteerd voor diegene waarbij het al gelukt is, wat een geluk! ❤
Na een half jaar (lees:eeuwigheid) gewacht te hebben op vriendlief, gestopt met anticonceptie (Nuva ring) in mei en nu net 2 rondes te hebben gehad. De volgend NOD is a.s. zaterdag 5 september! ?????? 
Ik hoop echt zo graag dat het dan raak is, mijn cyclus is heel regelmatig! Bmi is goed, alles klopt. Ik heb overigens nog geen ovulatie testen gebruikt, maar lees al bij veel van jullie dat jullie hier gelijk gebruik van maken? Dit maakt mij wel een beetje bang. Wel heb ik de app Menstuatie kalender die ons hopelijk goed aangeeft wanneer er "geklust" moeten worden. Afgelopen ovulatie periode er helemaal voor gegaan dus hoop echt volgend weekend met een positieve test te staan en niet ongesteld te zijn... 
Mijn vriend is bijna 27 en ik ben net 28. Afgelopen 3 kwart jaar werd iedereen om ons heen zwanger (heel pijnlijk als jij het al wel heel graag wil maar je vriend er nog niet klaar voor is). Hopelijk is het volgende week feest! en anders ook beginnen met ovulatie testen.
3e ronde nod 5/9
Iedereen heel veel succes en alle geluk!

Welkom Thaam!
Spannend zeg! Hopelijk is het raak! Over die ovulatietesten.. als ik een regelmatige cyclus had zou ik ze denk ik ook niet gebruiken hoor. Ik ben net als jij in mei gestopt maar ik ben sinds mij nog maar 1x ongesteld geworden en heb nu op dag 55 van mn cyclus mn eisprong gevonden. M'n NOD is rond 9/10 september dus nu de eerste echte ronde voor ons :) 

Welkom Thaam!
Spannend zeg! Hopelijk is het raak! Over die ovulatietesten.. als ik een regelmatige cyclus had zou ik ze denk ik ook niet gebruiken hoor. Ik ben net als jij in mei gestopt maar ik ben sinds mij nog maar 1x ongesteld geworden en heb nu op dag 55 van mn cyclus mn eisprong gevonden. M'n NOD is rond 9/10 september dus nu de eerste echte ronde voor ons :) 

@jessssica Bedankt voor je snelle reactie.
Oké, dat stelt me wel gerust. Hopelijk hebben we ze helemaal niet nodig. Fijn dat jullie een eisprong hebben gehad. 
Oe spannend!!! Dicht bij elkaar. Hopelijk allebei geluk! Ik ga duimen. 

Terug
Bovenaan