Vanaf juli gaan voor eerste kindje

[quote quote=10336430]Wat spannend Carly! Wanneer is je NOD? Ik duim voor jullie![/quote]
Mijn NOD is ergens tussen 1 en 5 juli dus begin morgen maar eens met testen. Weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Volgende ronde weer met ovulatietesten als ik dan nog niet zwanger ben ten minste. ;)

Net getest maar hartstikke wit. Ik heb ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik begin een zeurende buikpijn te voelen die ik normaal ook voel wanneer ik ongesteld moet worden. Het is ook nog maar de 1e officiële ronde sinds mijn bbz operatie en waarbij ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is geweest. Dus ik ben er ook niet heel rouwig om als ik een dezer dagen ongesteld word. 

Ja hoor ik werd vanmiddag ongesteld. Goed aangevoeld dus... Betekent dus dat ik nu al twee keer een cyclus van 28 dagen heb sinds mijn operatie, daar ben ik blij mee. Op naar de volgende ronde. De ovulatietesten zijn ondertussen al besteld. :)

@carly ah dan weet je nu iig waar je aan toe bent!
Slikken jullie eigenlijk al foliumzuur? Ik ben daar sinds vorige week toch alvast maar mee begonnen..

@carly wat jammer zeg! Op naar de volgende ronde! ?
@Louuu ja slik 3 maanden foloumzuur inmiddels, aangezien ik per januari gestopt ben met de pil. En we afgelopen 3 maanden wel eens wat minder secuur waren, voor de zekerheid alvast
Ik moet nog een week wachten tot m'n NOD. Vanavond krampen in m'n buik, alsof ik ongesteld moet worden. Maar het zal wel niks zijn, afwachten. 

Louuuu toen mijn spiraal eruit ging in februari ben ik gelijk gestart met foliumzuur (Davitamon mama compleet).
ChantalLourens vervelend he dat wachten?! Succes komende week. Ik duim voor je. 

@Louuuu Ik ben ook in februari gestart met foliumzuur, ook direct na het stoppen met de pil. Ik slik zelf van Care, te koop bij AH. Ik ben ook gestart met vitamine D bijslikken aangezien mij huisarts dat ook aanraden.
@ChantalLourens Zo spannend met nog een week te wachten! Ik ga ook voor je duimen :)

Terug
Bovenaan