vaste groep?

hoi hoi,

met mij gaat het heel goed. Ik voel ook van alles, maar dat kan allemaal verschillende onderzaken hebben. Wat ik wel erg lastig vind is dat ik van binnen helemaal overtuigd ben dat ik wel direct zwanger ben/wordt, maar ik wil dat helemaal niet voelen. Anders is de teleurstelling zo groot!!!!
Nog 13 dagen voor m'n NOD...... dan weten we meer!

Groetjes Nathasja

Hai Allemaal,

@ Sara, Leuk dat je ouders zo lang blijven. Enne ik hoop van harte dat het deze maand raak ik bij je (uiteraard bij alle andere meiden ook) want dan kan het je ouders gelijk zeggen! (of wacht je daarmee tot je 3 maand bent?)

@ Denise, tja ik ken dat, genoeg te doen in huis maar niet willen. Ik was vandaag lekker een daagie vrij van mijn werk en had met helemaal voorgenomen om de keuken te poetsen (wat erg hard nodig is al zeg ik het zelf) maar had er gewoon geen zin in. Tja dan toch maar een poetshulp gaan inhuren denk ik.

@ Linda, zou zeker een voorteken kunnen zijn! Aan de klus meid!

@ Nathasja, die laatste dagen duren ook zo rot lang! Hoop zo dat het raak is!

Hier gaat het verder allemaal lekker zijn gangetje. Probeer echt niets te voelen en schuif het anders snel af op wat maar mogelijk is.

Pffff dat wachten.....!!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hier zijn de RD weer uitgezwaaid! En dan gaat het nu echt beginnen!!!
We hadden de afpraak om 1 ronde te ontringen, die is nu voorbij (een week eerder als gedacht) dus wij gaan aan de klus!!!!
Ik vind het allemaal maar wat spannend! Ik voel me wel weer helemaal lekker in mijn lijf. Ik heb de eerste 2 weken best flink last gehad van het ontringen, maar gelukkig is dat nu voorbij!

Ik weet niet zo goed wat ik nu aan moet houden voor mijn cylcus. Voordat ik aan de pil ging (6 jaar geleden)   had ik een regelmatige cyclus van ongeveer 30 dagen. De afgelopen ronde was 23 dagen... Wat zal ik aanhouden?? Hebben jullie ideeen?

Hoi meiden,
Het is al een paar dagen rustig op dit topic.........

Hoi Linda, zo te zien gaan we deze ronde gelijk op. Ik zit vandaag op dag 17. Vandaag mijn slijmprop (sorry) gehad ter aankondiging van de vruchtbare dagen. En jij? Ook het idee dat je klusdagen aangebroken zijn?
Hoi Nathasja, succes nog met wachten. Ik weet dat het een grote teleurstelling kan zijn, maar zolang er geen rd’s zijn, is er nog hoop!
Hoi Anja, ik denk dat ik wel wacht met het aankondigen tot we of de 13 weken bereikt hebben of zo lang dat ik het vol houd. Ik heb nu af en toe al de neiging om het te zeggen, maar doe het toch niet. Heb je al een datum geprikt waarop je uiterlijk gaat testen?
Hoi Marretje, dit is dus jullie 2e ronde? Ik zou de 23 dagen aanhouden. Je cyclus na het ontpillen/ontringen hoeft niet hetzelfde te zijn als daarvoor. In het begin zeker niet. Je kan voor de zekerheid met beide hoeveelheid dagen rekening houden.

Nou, hier is het nogsteeds erg druk. Vandaag en gister flink de huisvrouw uitgehangen (ook mijn keuken moest weer eens flink gepoetst worden). Straks nog wat plinten schuren en dan morgen hopelijk verven. Mijn ovulatietest was vanmiddag eindelijk duidelijk een stuk donkerder dag eerst. Hopelijk morgen of overmorgen dan eindelijk de piek.

Groetjes,
Sara

Hai Allemaal,

@ Marretje, Nou meis lekker weer aan de klus! Tja, welke cyclus je moet aanhouden zou ik ook niet weten. Ik denk dat ik gewoon lekker om de dag geklust zou hebben (doe ik nu ook, blijf gewoon doorgaan hihi ben er niet vies van ) en dan als je na 30 dagen nog niet ongi bent een test doen.

@ Sara, als ik zaterdag 15 sep nog niet ongi ben wil ik gaan testen. Ik heb nogal een onregelmatige cyclus (tussen de 21 en 28 dagen, gemiddeld 25) de 11e is een 25 dagen cyclus dus de 15e zou ik dan 1 dag overtijd zijn op een 28 dagen cyclus. Aangezien mijn mannetje die dag ook in alle vroegte moet afrijden voor zijn rijbewijs hoop ik dat hij geslaagd thuis mag komen en ik hem dan een positieve zwangerschapstest mag laten zien!

Ik probeer hier echt niks te voelen maar toch voel ik spiekum van alles. Heb meerdere keren per dag dat ik denk ongie te worden, echt dat zware onderbuik
gevoel. Loop telkens naar de plee om te kijken en vooral te plassen. Af en toe steken in mijn boobies. En slapen doe ik sinds een paar dagen als de beste!
Ik schrijf het allemaal toe aan stress voor het behalen van het rijbewijs van mijn mannetje, of al het andere wat ik maar kan bedenken. Maar toch blijft
het woord zwangerschap maar telkens in mijn hoofd galmen. Tja nog een paar daagjes wachten en dan weten we meer!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

hoi meiden,

ik had nog maar 1 keer gereageerd op dit topic maar wel veel meegelezen. Ik zal hier echter niet meer zo veel komen, want ik ben zwanger! Had 1 sep NOD en heb 2 sep een test gedaan, die was positief!
Hopelijk volgen er velen van dit forum! Veel succes allemaal.

groetjes, Ellen

Hoi ellen,

Nou meid GEFELICITEERD!!!!!!!

Lekker van genieten nu.

Groeten Fleur

Hoi ellen,
Super! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan