quote: linda007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 19:48:54&apos

);
Hee Linda,
Ik heb het ook aan 2 vriendinnen verteld en aan mijn moeder. Die waren beide dol enthousiast. Mijn schoonzusje heb ik het ook verteld alleen die was niet zo blij voor ons vanwege mijn leeftijd, omdat ik zogenaamd nog te onvolwassen zou zijn en geen kind op zou kunnen voeden, naja dan weten we ook weer hoe er over gedacht word, maar k laat me daardoor niet uit het veld slaan hoor. Ik moet alleen wel zeggen dat het niet echt leuk is als je op die manier word toegesproken terwijl je zelf in de 7de hemel bent omdat je allebei graag een kindje wilt en er serieus overna denkt. Maar goed zulke mensen heb je altijd, die denken dat ze alles zelf beter kunnen maar in precies dezelfde situatie zitten.
Zo dus het worden drukke dagen voor je, omdat je in de buurt van je eitje zit haha. Nou ik hoop dat je 20 september positief test... zal voor je duimen.
Ohh wat rot voor je dat je je niet echt super voelt. En dan ook nog je dochtertje die huilerig is en een beetje vervelend, kan me voorstellen dat het er dan best inhakt. Vooral als je ook nogeens moet werken van 7 tot 5, dan zijn het best pittige dagen.
Wel ideaal als je gastouder bent, je bent dan toch lekker hele dagen thuis voor je kindje maar toch werk je. Heb je veel kindjes dan waar je op moet passen?
Ikzelf ben net afgestudeerd voor secretarieel medewerkster, behoorlijk laag geschoold, maar kheb 3 jaar geleden mijn enkel gebroken en daardoor een opleiding moeten stoppen en ja het geld groeit niet op mijn rug.. Dus ja dan er maar voor kiezen om te stoppen met school en te gaan werken, alleen dat valt nog vies tegen. Voorlopig werk ik nog parttime bij de Albert Heijn wat ik overigens echt beu ben. Ik werk er nual 5 jaar en begint een beetje eenzijdig te worden, maar goed het brengt geld in het laadje.
Ik was degene over de financien.. ben blij om te horen dat we niet de enigste zijn die een lening hebben. Volgensmij zijn er veel mensen die een lening hebben hier in nederland. En ja kijk als je het iedere maand gewoon kan rooien zie ik er ook niet echt problemen van komen maar ja goed je weet nooit, een kind is natuurlijk niet iets voor 5 jaar, maar je zit er je hele leven aan vast (is niet negatief bedoeld hoor)..
Ikzelf zou zo aan een kindje beginnen maar goed mijn vriend is nog een beetje twijfelachtig. Hij wilt aan de ene kant heel graag papa worden en is er ook echt klaar voor, het enigste waar hij tegenaan hikt zijn de financien. Hij wilt graag alles op orde hebben, en dat begrijp ik goed. Het is tenslotte ook belangrijk als je er beide achterstaat.
Voor zover ik het nu kan beoordelen, denk ik dat we in december voor het echt gaan beginnen en nu gewoon nog ff de tijd nemen om de lening af te lossen en dat ik nog opzoek kan gaan naar een baan,...
Ahh ik zal altijd wel geholpen worden door mijn ouders, ook met de aanschaf van alles, het kinderkamertje de kinderwagen maar goed het is vooral ook de zekerheid die je zelf hebt, dat je voldoende inkomen hebt om je kind eten te kunnen geven. Dus ik denk dat we maar gewoon verstandig moeten doen en eerst wachten tot ik een baan heb.
Bedankt voor je advies in iedergeval.
Liefs, Maaike