vaste groep?

Haai meiden,

Vandaag ben ik bij het uitzendbureau geweest en het ziet er eigenlijk wel goed voor me uit. Ik kan waarschijnlijk bij de rabobank of bij de delta gaan werken, moet ik wel eerst een opleiding van 4 weken voor volgen maar daarna kan ik fulltime gaan werken. Perfect toch?

Wat betreft het kindje, mijn vriend en ik hebben besloten dat we in december,januari stoppen met de pil en dan voor het echt gaan. Zo hebben we toch nog even de kans om de lening in te lossen maar ook om iets te sparen. Mochten we dan pas in februari zwanger zijn hebben we toch nog een aantal maanden om alles in te kunnen lossen. We hebben een beetje een berekening gemaakt dat we ongeveer in een jaar tijd onze hele lening af kunnen lossen. Dat zou wel de ideale start zijn voor ons. Maar goed eerst maareens kijken of ik kan gaan werken en of ik het wel zolang volhoud, want de kinderwens begint behoorlijk te kriebelen..

Liefs, Maaike

Laat ik ook  weer eens iets van me laten horen. Ben sinds maandag weer aan het werk (onderwijs, net 7 weken vrij gehad, dus echt last van opstartprobleempjes). Verder naderen we in theorie de eisprong, dus, werk aan de winkel, ronde 5 inmiddels. Had het eerder al over luisteren naar mijn eigen lichaam en dus hebben we het er vorige week ook maar van genomen....

We proberen er nog niet teveel mee bezig te zijn, maar toch...Heb van heel dicht bij, bij mn zus, gezien dat het ook best zomaar 3 jaar kan duren, dus ik ga nu nog niet allerlei fratsen en trucjes uithalen. Mag iedereen natuurlijk voor zich weten, maar dat is onze hollandse nuchterheid. Ben benieuwd of ik op haar lijk, hoop het niet natuurlijk, want dan is het nog lang wachten...

zo, hier een berichtje van mij  

ben echt aan het aftellen voor mijn NOD. das over 17 dagen hahaha.
toch lukt het me wel beter om wat afstand te nemen. Wel klussen we netjes om de dag, is ook wel zo leuk . Ik was bang dat we het als een verplicht iets zouden ervaren, maar dat is gelukkig niet zo.
aankomend weekend zou mijn eisprong moeten zijn (als mijn cyclus meteen normaal is). Ik heb wel besloten dat ik op mijn NOD dag niet meteen ga testen als ik geen RD zie, maar ik test alleen als ik me anders voel. Het kan natuurlijk zijn dat ik nog geen normale cyclus heb.

Verder schrijf ik nog steeds alle gedachten op in een dagboek, en dat helpt echt zo goed, ik kan het echt van me afschrijven. Heerlijk!

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Nathasja

Heb m maar even van de groep gehaald. Misschien leuk om het in te vullen. dan kunnen we zien wie wanneer wat heeft.

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)          
15)
16)Linda007, 26 jaar, 3de ronde 2de kindje
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL(nod)

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

gebruik wel altijd de laatste!!

Ik begin wel

gr Linda

quote: linda007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 12:52:21'));

Heb m maar even van de groep gehaald. Misschien leuk om het in te vullen. dan kunnen we zien wie wanneer wat heeft.

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) AnjaH1983, 24 jaar, 1e ronde 3e kindje (kan vanaf hier of paardagen later ivm onregematige               cyclus.
12)
13)
14)          
15)
16)Linda007, 26 jaar, 3de ronde 2de kindje
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL(nod)

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

gebruik wel altijd de laatste!!

Ik begin wel

gr Linda

ff vraagje:

ik heb al de hele dag een drukkende gevoel op mijn onderbuik. Vanmiddag had ik bij de toiletgang een draadje slijm (sorry ) . Wat denken jullie dat het is? Mijn eisprong zou zondag moeten zijn, kan het zijn dat het al wat eerder is of zou het vanwege het ontpillen zijn??

ik hoop snel wat reacties te krijgen....

Groetjes Nathasja

Ja hoor dat zou heel goed kunnen dat je ei er aan zit te komen. Het is wel een teken dat slijm!! Ik hou het ook bij door op het slijm te letten. daarbij temperatuur ik ook. Dan weet ik het zeker dat mn ei is geweest. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je ei altijd op dezelfde dag komt. Bij mij is het ook verschillend. Eerste ronde was het op dag 23, 2de ronde op dag 13 en nu zit ik er nog op te wachten zeg maar. Succes iig.

gr Linda

Hoi meiden,
Ik heb deze dagen niet veel gereageerd. Dit komt omdat mijn ouders weer een paar weken in het land zijn. (Ze wonen in het buitenland) Het is dus weer ff wat drukker.

@Natasha, dat zou best het begin van je vruchtbare dagen kunnen zijn. Ik zou maar flink aan de klus gaan. :eek:D
@Seilenna, ik hoop niet dat het bij jullie ook zo lang gaat duren… Maar mij is gezegd dat als je moeder of je zus er zo lang over heeft gedaan, het niet meteen betekend dat het bij jou ook zo is.
@Maaike, leuk dat je toch ergens al wat opties heb kunnen vinden. Hopelijk krijg je snel iets leuks. Fijn dat jullie er uit zijn wat jullie gaan doen wat betreft de lening.
@Marretje, welkom. Het zou best kunnen zijn. Er zitten wel meer meiden met een cyclus van 24 tot 28 dagen.
@Tjoller, wat onhandig dat ze er na een huwelijk van uit gaat dat kinderen meteen moeten. Ik was laats op een bruiloft en alle 4 de speeches gingen over het krijgen van kinderen en dat het nu wel eens tijd wordt. Wij zijn wel al bijna 10 jaar samen, maar nog niet getrouwd en dat bij mij in de familie is het gebruikelijk om eerst te trouwen en dan aan kinderen te beginnen. Dan zal onze kleine een heuse verrassing worden.
@Anja, eiwittige afscheiding is zeker een teken dat je vruchtbaar bent en dat je er binnen een paar dagen is.

Mijn ouders wonen dus in het buitenland. Ik ben van plan om een foto te maken van de positieve test en een scan te maken van de eerste echo en dat naar ze op te sturen. . . . Ik heb het er wel eens met mijn moeder over gehad, maar ze weet niet dat we al bezig zijn. Ik maak ze steeds wijs dat we eerst nog een huis willen kopen. Beetje raar dat ze dat geloven aangezien we vorig jaar verhuisd (huurhuis) zijn en dit huis nog niet eens af is, maar goed zolang het ze zoet houdt vind ik het best.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan