Verdere vaccinatie twijfels

Ik zou hooguit geen vaccinaties laten doen wanneer het zo warm is. Ik ben zelf ook heel naar van de extreme hitte, inslapen kost veel moeite, de kids worden bij ons vaker wakker. Rondom de vaccinaties probeer ik zoveel mogelijk rust en regelmaat te bieden aan ze en ik hou ze goed in de gaten. Ik merk ook, dat als m'n dochter al ziek is en een vacc krijgt ze daar veel meer last van krijgt. Dus daar let ik wel goed op. 
Bij ons geen twijfel over mogelijk; ja ik heb mijn kinderen er ook 1 of 2 keer goed ziek van gehad, maar ik zou ze nooit zonder vacc laten. 
 
Jullie moeten het zelf weten. Zoek op wat het bedrag is wat er is uitgekeerd aan ouders met een kind met vaccinatie schade. Dit loopt op tot in de miljoenen, is dit geen bewijs? Natuurlijk hoor je hier nooit iets over want we moeten wel braaf onze spuitjes gaan halen. 
 
Heel de zwangerschap ben je voorzichtig je drinkt geen alcohol, rookt niet, eet zelfs geen rauwe kaas of vis en schaaldieren. Maar zodra je baby ter wereld komt spuit je het meteen vol met allemaal giftige stoffen, 3 maanden oud!!! Denk daar eens over na, ze mogen alleen melk drinken en en geen eten want de darmpjes zijn nog niet volgroeid maar een spuit met al die troep erin dat is allemaal geen probleem. Ongelofelijk.
 
Feitje: cijfers zijn bekend bij het CBS dat de ziekten zoals kinkhoest, mazelen enz. Al bijna niet meer voor kwamen rond de jaren 1970 en er een forse daling was, niet veel later kwamen de vaccinaties pas. Tot de dag van vandaag wordt er beweerd dat dit door de vaccinaties komt, terwijl dat zeker niet het geval is. Kun je gewoon opzoeken. Maar daar zijn jullie waarschijnlijk te lui voor.
 
Nee dit is geen bewijs. Het bedrag dat uitgekeerd wordt is niet zo boeiend. Eventueel relevante statistiek is wat is de kans dat je kind blijvende schade oploopt van een vaccinatie afgezet tegen de kans dat je kind ernstig ziek wordt als het geen vaccinatie krijgt. Dat wordt onderschat omdat er sprake is van groepsimmuniteit, waarmee het niet gevaccineerde kind wordt meebeschermd. 
Allemaal giftige stoffen? Voelt niet echt als een goed onderbouwd verhaal dit? Kom op zeg. Graag bronnen in plaats van geroeptoeter.
Ps: Als je het zo goed voorhebt met andere ouders en hun weerloze kinderen dan zal het voor jou een minne moeite zijn om die uit je mouw te schudden. En dan graag wel echt bewijs waarop ook een peer review ed heeft plaatsgevonden. (dus gaarne geen anekdotische bewijs, daar kennen we er nog wel meer van, mijn opa rookte en dronk en is 96 geworden.)
Wat betreft je claim voor de forse daling die niets van doen zou hebben met de vaccinaties. Zie hier een afbeelding van een bron wat betreft mazelen:

Deze grafiek wordt door veel antivaxxers gebruikt omdat deze hun claim zou onderbouwen. Je ziet hier inderdaad een al neergaande lijn wat betreft het aantal doden, dit omdat de complicaties, veel beter behandelbaar werden. Waardoor een besmetting niet meer automatisch een doodvonnis betekende. Dit betekent echter geen daling in het aantal besmettingen. De besmettingen nemen echter wel flink af na het introduceren van de vaccinaties. 
Zou jij nog bronnen willen linken die jouw claim/ verhaal onderschrijven?
Het blijft een lastige discussie, maar ga geen andere ouders angst aanjagen als je niks kan delen dat je enge verhalen ondersteunt. De mazelen uitbraken in Amerika ed maar ook in Nederland: https://www.ad.nl/buitenland/new-york-kondigt-noodtoestand-af-en-verplicht-vaccinatie-na-mazelen-uitbraak~a01a7d9f/ https://www.rivm.nl/mazelen/mazelen-in-nederland zijn geen reden voor een wat kritischere blik op het antivaxx standpunt? 
 
De toon waarop deze persoon praat zegt al genoeg. Als je niet op een normale wijze het gesprek kan aangaan maar vooral veel roeptoetert en ons aanspreekt als naïef etc. dat zegt alleen maar dat je je eigen standpunt heeeeeel belangrijk vindt en niet open staat voor feiten en meningen van anderen.
Prima hoor, maar denk niet dat mensen op deze wijze naar je gaan luisteren. Ze vinden je alleen maar iritant. 
Hou het bij de feiten. In hoeverre er echte feiten zijn. Net als met Corona; Je hebt het verhaal van RIVM en de antibeweging. De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar ben bang dat we nooit 100% de waarheid zullen horen. 
Dus iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. We zijn allen in staat om op google informatie te zoeken en na te gaan hoe betrouwbaar je bron is. En als je dat niet doet ook prima. Jouw kind, jouw verantwoordelijkheid. 
 
[quote quote=10337920]Mijn reactie zal een hoop kritiek krijgen en oordelen! Maar jou gevoel als moeder is altijd het juiste ik ben anti vaxx ik heb 3 kinderen 14 13 en 7 maanden allen vaccinvrij! Ongevaccineerde kinderen kunnen juist heel erg ziek worden van gevaccineerde kinderen niet andersom! Als je Facebook heb neem eens een kijkje op de Facebook pagina van Ramon Walter! En kijk eens op YouTube naar tafelronde gesprekken met Dhr moolenburgh. Iedereen moet natuurlijk voor zich zelf weten wat hij wel of niet doet met zijn kinderen en ik ben wel de laatste die daar over oordeelt![/quote] Ramon Walter op Facebook?? Haha serieus? Die man gelooft in de ene na de andere complot theorie en zegt dat er bij vaccinaties microchips ingespoten worden? Ik kan alleen maar lachen om die man. 
 
Weet je je kunt met bronnen komen maar dan maken jullie die bronnen weer belachelijk, zoals hierboven de reacties. Een reactie van een antivacxxer komt met een br o n en wordt gelijk met de grond gelijk gemaakt. Lekker transparant dit. Doordat je blijft vaccineren houd je juist de ziekte in stand. Het blijft zo onder de mensen..jouw gevaccineerde kind kan mijn ongevaccineerde kind dus aansteken omdat het drager is van de ziekte..daarbij kun je de ziekte als je bent gevaccineerd gewoon krijgen en je bent ook niet levenslang beschermd hooguit een paar jaar. Naja wat heet beschermd,, met al die gifstoffen die het kind binnen krijgt ben je niet echt beschermd. Vraag eens aan je oma hoeveel vaccinaties ze heeft gehad, hooguit 3 en kijk eens hoeveel een kind er nu krijgt. Er werden vroeger gewoon mazelen feestjes gehouden, geloof het of niet. Verhaal van mijn oma, had er 1 de mazelen, kwamen alle kinderen op bezoek zo hadden ze het allemaal gehad en was dat achter de rug. Maar dit zul je vast ook weer in twijfel trekken en zo blijf ik bezig. Zodra er een bron wordt genoemd zeg je, ja maar die is gek, of die is niet normaal. Tja..dan heeft het weinig zin hè...kijk eens op deze website 
https://www.nvkp.nl/ziekten-en-vaccins/
 
Of koop het boek doorgeprikt..veel plezier 
 
Juist die mazelen feestjes worden nu ernstig afgeraden. Kinderen komen daar in aanraking met een niet afgezwakt vorm van. Dat is spelen met het leven van kinderen ook al zijn de behandelmethoden nu een stuk beter. 
Kun jij een bron aanleveren waaruit blijkt dat (net) gevaccineerde kinderen de ziekte overdragen?
Wat betreft bronnen. Ik praat hier niet over die en die zegt op dit sociale medium of op een website of boek dit en dat. Ik vraag dan naar de wetenschappelijke bewijzen (dus degelijk uitgevoerde onderzoeken) die deze uitspraken en beweringen onderbouwen. 1 persoon een bron noemen is natuurlijk niet heel betrouwbaar. Ik moet het eerste onderzoek hier nog voorbij zien komen. :) 
 
Omdat je het moeilijk vind om goed te lezen, hier even de tekst die ik in mijn andere reactie plaatste.
Prof. Exley, Hoogleraar Keele University in Groot-Brittannië, die intussen meer dan 150 wetenschappelijke publicaties op zijn naam heeft staan over aluminium, heeft gedurende de afgelopen 30 jaar wetenschappelijk onderzoek gedaan over aluminium. Hij acht het nu bewezen dat er een relatie is tussen aluminium in vaccins en Alzheimer, ALS, MS en ASS. 
De spuit wordt in de bloedbaan gespoten en komt direct in het zenuwstelsel terecht, hier hoopt het aluminium zich op en zal het lichaam niet meer verlaten, dit kan op latere leeftijd zorgen voor ALS, MS, ASS. Uit testen is gebleken, dat de aluminium niet uitgeplast wordt na een vaccinatie zoals beweerd wordt. Dit is wel het geval met aluminium die we binnenkrijgen via eten.. verder raad ik je voor de 2e keer aan op de website te kijken die ik hierboven al noemde. Genoeg bewijs en wetenschappelijk bewijs te vinden. Je neemt je waarschijnlijk niet eens de moeite om te gaan kijken. 
 
Terug
Bovenaan