verdrietig

Jeetje, wat een vreselijk bericht!! We vinden het eigenlijk allemaal vrij normaal dat je kindje gezond is, maar bij zo'n bericht wordt je toch wel weer even wakker geschud.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe en hoop dat je snel je vragen kwijt kunt bij je arts danwel een forum met lotgenoten.

Liefs Fonske.

God wat ontzettend vreselijk voor jullie...
Lig ik te zeuren dat ik een paar weekjes naar het ziekenhuis moet. Ik heb echt met jullie te doen.
Wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen. Dit is echt vreselijk..
Wat een onzekere tijd .. Sterkte!!!

Liefs Lonneke

Och mens... Ik ben de hele middag al een beetje beduusd door jullie nieuws... God, wat hebben jullie een klote tijd gehad en die houd nog niet op ook!
Hebben jullie al aan de arts gevraagd of ze je verder kunnen helpen? Vast wel, want jullie zijn zo bijzonder (helaas) dat die beste dok jullie best op weg wil helpen! En nog een idee: Vraag of die arts jullie in contact kan en wil brengen met de andere ouders?? ( Dan zeil je legaal door de privacy-regels heen namelijk!) Misschien zijn zij al verder met hun zoektocht naar info?
Heel veel sterkte, het klinkt zo verekte simpel zeg en het voelt zo lullig nu...
Hou je ons wel op de hoogte, ook al schrijf je niet zoveel?

Dikke knuffel, Marieke

Wat een verdrietig nieuws... Ik heb geen tips helaas, maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen en een virtuele knuffel geven:

Door dit soort nieuws besef ik altijd maar weer al te goed wat een zegen het is om gezonde kinderen te hebben... Ik denk aan je!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

gatver wat een rotnieuws, zeg!! Wat ontzettend zielig voor de kleine en moeilijk voor jullie! Ik hoop voor je dat het lukt met de transplantatie!
Ik heb ook helaas geen tips, misschien weten ze in Amerika meer over deze ziekte. Ze zijn daar vrij vooruitstrevend qua dat (mijn vader had een zeldzame aandoening en in Amerika wisten ze het wel en hier niet).
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte!! En hou ons op de hoogte!!

liefs
di silva

Och meid wat verschrikkelijk allemaal. Ik hoop dat hij voor zijn vierde verjaardag een nieuwe lever heeft. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ook heel veel kracht om dit allemaal te moeten doorstaan! Dikke knuffel voor je mannetje!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan