verdrietig

Lieve Claudia,

Wat moet dit allemaal moeilijk zijn. Het is al eerder gezegd, maar dit is de vrees van iedere ouder. Ik wil je laten weten dat ik aan je denk. Maar ook dat ik (als mede inwoner van Breda) ook paraat wil staan voor de praktische kant. Als we iets kunnen doen om jullie te helpen, laat het me dan even weten. Mijn mailadres is evelienenrenee@gmail.com.

Heel veel sterkte,
Evelien mv Renée en 29 weken zwanger

Hey meis.. ik schrik me een hoedje!!

In wat voor  een ongelooflijk verdrietige en moeilijke situatie zitten jullie zeg...

Je gedachten en gevoelens worden werkelijk overal naar toe geslingert en wat moet je er nu eigenlijk allemaal van vinden?? Het overkomt je en dan moet je "het er maar mee doen", dat gevoel van machteloosheid lijkt me vreslijk moeilijk!

Ik ben  blij dat jullie ondanks alles toch evengoed een positieve kijk blijven houden! Positieve energie die je uitstraalt zorgt voor positieve energie bij een ander.. héél belangrijk in deze situatie!

Je hebt m'n emailadres én huisadres.. je kids  mogen hier altijd afgezet worden mochten jullie in nood zitten (vind Kay prachtig), of gewoon.. als je er zelf even uit wilt en zin hebt in een stevige kop koffie of rustgevend koppie thee..

Ik denk aan je! Hou je taai meid!!!!!

Ze krijgen jullie niet zomaar klein!!

X Esmé mv Kay en ???

(38 wk zwanger)

Hoi,
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! Als je kindje gezond is heb je wel 100 wensen, als het ziek is nog maar één.... een uitspraak zo waar als wat!
Sterkte!
Groetjes, Noor

jeetje wat een verhaal,wat moet dit moeilijk zijn!.
weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen met alles!
liefs piewie,mv Mila en ?

Lieve Claudia

Mijn hart breekt..... Wat erg voor jullie! En kunnen ze hem alleen in Groningen helpen? Ik me voorstellen dat je niet weet waar je met je emoties naartoe moet, hopelijk vinden jullie troost bij elkaar (al zal dat vast ook niet altijd makkelijk zijn!).

Is de kleine man inmiddels wel weer een beetje opgeknapt?

Nou, tja, wa zeg je dan.... heel veel kracht, moed en sterkte gewenst voor de komende maanden. Ik hoop met jullie mee dat jullie kleine man geholpen kan worden.

Groetjes
Susan

Och Claudia, wat een verhaal. Zo ben ik me weer eventjes bewust van wat
een wondertjes we toch allemaal hebben rondstappen. Ik hoop van harte
dat er voor jullie manneke een oplossing komt. Hoe ontzettend moeilijk
zeg, ik heb met jullie gezin te doen. Ik wens je heel veel kracht voor
de komende tijd, liefs!

Jeetje, ik weet niet hoe ik dit berichtje over het hoofd heb gezien (ws door onze vakantie), maar ik lees het nu pas.
Wat een moeilijke tijd maken jullie door momenteel. Ik begrijp dat je behoefte hebt aan lotgenoten en ik hoop dat je er inmiddels een paar hebt kunnen vinden. Helemaal met zo'n zeldzame ziekte lijkt me enorm belangrijk dat je weet dat je er niet alleen voor staat en dat je ervaringen kunt uitwisselen.

Heel veel sterkte gewenst vanuit Groningen. En als ik hier in het noorden iets voor jou of je gezin kan doen,  voel je dan niet bezwaard en laat het  me weten (even via Hyves, zet liever niet mijn emailadres hier neer).

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan