verdrietig

Jeetje meid, lees nu ook pas je topic en krijg er kippenvel van..
Niks vreselijker dan als er iets is met je kindje..
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte en kracht toewensen en dat je hier  
samen met je gezinnetje  goed doorheen komt..

Dikke knuffel Pally mv Chloë en Rowan

Hallo allemaal,

Hier gaat het op zich wel prima. We moeten donderdag naar het Sophia, omdat daar alvast wat vooronderzoeken worden gedaan (wel handig, hoef je niet de hele tijd naar groningen op en neer). Vrijdag moeten we voor het eerst  naar Groningen voor de intake en volgende week woensdag weer naar het Sophia voor een uitgebreid hartonderzoek. Ze houden ons dus lekker bezig.
Wel fijn dat er weer even actie is, want om een of andere reden gaat de tijd erg langzaam.
Merlijn zelf doet het super goed. Heel raar, maar vanaf het moment dat we het nieuws te horen hebben gekregen, maakt hij enorme sprongen; wordt sterker in de spieren, brabbelt meer en vooral... hij lacht nu super veel!! Alsof ie opgelucht is dat er een naam aan is gegeven.
's Avonds en 's nachts is wel wat minder. Dan lig je in bed te malen en te malen, waardoor we niet echt goed slapen, maar dat nemen we maar voor lief.
We plannen vooral veel leuke uitjes en leggen nog meer vast op de camera!!

Groeten, Claudia

Lieve Claudia,

Wel fijn dat er nu actie is en dat de kleine man het opeens zo goed doet. Inderdaad nu genieten van elkaar en vast leggen. Zal soms zo moeilijk zijn. Kan me voorstellen dat je soms naar hem kijkt vanaf een afstandje en je hart verscheurt wordt. Ik hoop dat er voor jullie nog heel veel zonnige dagen mogen komen die jullie met zijn 4-en mogen beleven.

Een dikke pluim voor jullie als ouders.

Heel veel sterkte de komende weken bij de onderzoeken en een extra knuffel voor je mannetje.

Groetjes Nanda

fijn dat er nu even wat actie is En wat fijn dat hij het zo goed doet verder!
ook ik hoop dat er voor jullie heel veel zonnige dagen komen naar dit alles Geniet extra veel van je gezin op dit moment en heel veel sterkte deze komende weken
liefs mira

Lieve meis,

wat een vreselijke schok, zulk nieuws! Ik kan met geen mogelijkheid iets zeggen waar je wat aan hebt, maar hopelijk heb je op dit forum een luisterend oor voor als je dat nodig hebt! Ik denk aan jullie en hoop op voorspoedig nieuws vanuit Groningen.

Sterkte en een knuffel,

Jenneke

Terug
Bovenaan