verdrietig

Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen, want dat het vreselijk is lijkt me duidelijk.
Heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie de kracht hebben om hier doorheen te komen. Ik weet niet hoe het werkt met kleine kinderen en transplantaties, maar spannend is het wel.
Heel veel sterkte, en hou ons svp op de hoogte (als je wilt natuurlijk). Ik denk dat we allemaal geinteresseerd zijn in hoe het jullie vergaat de komende tijd.
Liefs Nelleke

Hey!

Sorry, maar ik ben ook nog aan het zoeken voor je...
Via de genoemde site van Nanda kun je je aanmelden voor e-mailen met lotgenoten.

http://www.agsd.org.uk/  Dit  is feitelijk dezelfde site maar dan UK, is misschien al iets dichterbij?

Hmmmz, werd even gestoord door een bezoekje van oma, hahah! Maar ik ga voor je verder zoeken hoor!

Kus, Marieke

hey meis,

van uut Drenthe denken we aan jullie en geven jullie een dikke cyberknuffel........

hopelijk voelt je kleine manneke zich wel een beetje oke....

sterkte in ieder geval

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey

Jeetje, wat een klap moet dat zijn. Vreselijk. Hopelijk krijgt Merlijn op tijd een levertransplantatie. Heel veel sterkte voor jullie!!

Lieve groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn

Dames, hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Vrijdag hebben we een gesprek gehad in het Sophia. Hier hebben we wel een goed gevoel aan overgehouden (hoe gek dat ook klinkt natuurlijk). Ze zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat Merlijn zsm een levertransplantatie krijgt, maar hoe lang dat gaat duren.. dat horen we als we een intake hebben in Groningen (lekker vanuit Breda?!), waar de transplantatie zal plaatsvinden. En of dat uiteindelijk de oplossing zal zijn, dat kunnen ze niet aangeven.
Het is echt heel onwerkelijk. Onze gevoelens gaan van hot naar her, het ene moment denk je hoe zijn begrafenis er uit zal zien, het ander moment heb je een heel heldere, realistische kijk op de situatie.
Wat ook echt lastig is.. Vanaf gisteren is  Merlijn ineens heel moe, huilerig en heeft al een paar keer overgegeven. Als dit bij de oudste zou zijn, dan denk je, ach een virusje, hij is over een paar daagjes weer de oude. Nu bij Merlijn denken we meteen aan het aller ergste, terwijl het natuurlijk ook gewoon om een virusje kan gaan. Je kijkt continue met een medisch oog naar hem.
Maar goed, we blijven leuke dingen doen met het gezinnetje. We gaan gewoon door, doen de dingen die we altijd doen en belasten de kids er zo min mogelijk mee.

Groeten, Claudia

Terug
Bovenaan