verjaardag op de psz gehad en waar komt ze mee thuis????

Ja bij Milton gebeurde dat heel vaak dat ze van zulke traktaties kregen maar Milton hoefde er zelf niks van en dat gebeurt nou ook nog wel . Hij gaat zitten deze is voor mama en deze voor papa hij moet het niet. Ik heb zelf toen mini eierkoeken getrakteerd. Over scharen gesproken daar heb je speciale peuterschaartjes voor.

groetjes lisette

Hier op de peuterspeelzaal mogen ze niet trakteren op snoep. Dat staat heel duidelijk in de brief die je bij aanmelding krijgt. Weet niet wat ze doen als je wel moet snoep aankomt.
Onze meid heeft al twee cadeautjes gehad, is net 2 keer geweest. Dus die denkt dat ze iedere keer een cadeautje krijgt. De eerste was een bellenblaad met een doosje rozijntjes. De tweede was een ding voor te kleien. Zat ook klei in en twee vormpjes. Erg leuk, ze heeft het dan ook al goed gebruikt.

Wat de scharen betreft, je hebt inderdaad speciale peuterschaartjes. Ik weet niet waar je ze kunt kopen. Maar onze meid knipt nu met het schaartje waar ik vroeger als kind zijnde mee heb geknipt.

Groetjes Anne

Hier op de peuterspeelzaal mogen ze niet trakteren op snoep. Dat staat heel duidelijk in de brief die je bij aanmelding krijgt. Weet niet wat ze doen als je wel moet snoep aankomt.
Onze meid heeft al twee cadeautjes gehad, is net 2 keer geweest. Dus die denkt dat ze iedere keer een cadeautje krijgt. De eerste was een bellenblaad met een doosje rozijntjes. De tweede was een ding voor te kleien. Zat ook klei in en twee vormpjes. Erg leuk, ze heeft het dan ook al goed gebruikt.

Wat de scharen betreft, je hebt inderdaad speciale peuterschaartjes. Ik weet niet waar je ze kunt kopen. Maar onze meid knipt nu met het schaartje waar ik vroeger als kind zijnde mee heb geknipt.

Groetjes Anne

Hallo,

Hier op Kindergarten wordt er op broodjes getrakteerd. Ze ontbijten dan met de hele klas gezellig aan tafel. Verder geen snoep of zakjes mee naar huis.
Hier krijgen ze beiden wel snoep, lollies krijgen ze wel eens, maar mogen ze alleen op de stoel of bank opeten. Verder vooral haribo snoepjes, als ze al snoep krijgen.

Tja scharen, Tijn is niet van het knutselen en heeft er dan ook geen interesse voor, Bente daarentegen is verzot op knutselen en knippen. Hopelijk krijgt ze morgen, met haar verjaardag, dan ook wat knutselspulletjes.

Groetjes Danielle

MEIDEN, IK MOET EVEN WAT KWIJT OVER HET SNOEP.

Ik lees hier heel veel dat spekjes wél gegeven wordt maar lollys en harde snoepjes niet.

Ik heb baby, kinder ehbo gehad. En spekjes en gummy snoepjes zijn veeeeeeeel gevaarlijker dan lollies of zuurtjes.
Waarom? Zuurtjes en lollies kan je eruit krijgen (al dan niet via heimlich greep) bij een kindje. Het is hard, glad en schiet er weer uit.
Spekjes en gummy snoepjes (cola flesjes, beertjes e.d.) zijn zacht, plakkerig en zetten uit in het keeltje. Als je dat probeert te pakken, trek je hem er niet uit, maar een stukje af. Dit zal ook niet snel losschieten ui het keeltje. Het zet zich echt vast in keeltje.
Vele ouders (en ook ik voordat ik het wist) denken juist dat dit veiliger is dan harde snoepjes, maar niets is minder waar.
Myrthe krijg en kreeg van mij dus geen spekjes en gummy snoepjes. Laatst kreeg ze er een voor ik het tegen kon houden, het ging goed. Maar ik vind deze snoepjes dus veel enger.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan