Verminderd vruchtbaar na miskraam?

Misschien dat ik het verkeerd leest maar ik ben op 29 mei met spoed gecuretteerd omdat er door de pillen ruim 3 cm weefsel bleef hangen en ik aardig wat bloed had verloren . Mijn bloedwaardes waren zo laag dat ik bijna een bloedtransfusie nodig had . Ik ben mega blij dat ik gecuretteerd bent , ik had het liever direct gelijk gehad. Had mij veel ellende en bloed gescheeld ! Ik had na 5 weken weer een gewone menstruatie en een maand later gelijk weer zwanger ! Alles gaat goed zowel met de kleine als met mij ... ik hoop dat jullie snel positieve testen in handen heb ! 

Wat fijn Rosybo - dat je zo snel erna weer zwanger bent geworden! Je had wel een vervelende ervaring even vooraf zeg :(

Hey Merel,
Ik las net even terug en dan kom ik tot de conclusie dat vandaag dag 28 is voor jou. Is dat normaal je NOD? ( ei op dag 14 normaal schrijf je..)
Hoe is t? Nog niet ongi?

Hi Manon!
Wat goed dat je daar erg in hebt. Vandaag of morgen - nu nog niet ongi - afwachten dus maar even!
Hoe is het bij jou?
Fijn weekend!

En.....? Vandaag ook nog niets? 
Ik heb woensdag een mooie duidelijk positieve ovulatietest gehad. Weer op dag 11, net als vorige cyclus. Dit keer was ik er al op bedacht ;)
Nu weer wachten...

Ook nog niets inderdaad! Ik heb last van uitstelgedrag- durf niet te testen ?. Vind het echt beetje spannend!
Succes Manon# werk aan de winkel ;)

Terug
Bovenaan