Hoi meiden,
Heb vanmiddag de uitslag van het bloedonderzoek gehad, en ik heb inderdaad vlak voor vrijdag een eisprong gehad! Mijn NOD wordt dan 4 of 5 februari, een cyclus van 34 of 35 dagen. Heel netjes dus. Nu maar hopen dat ik niet ongesteld wordt en er een zwangerschap mag komen!
Marise, in de medische molen gaat het meestal steeds met kleine stapjes. De eerste stap voor ons was het starten met clomid en kijken of er een eisprong optreedt, dat is nu gelukkig het geval. Daarmee wordt de kans op een zwangerschap aanzienlijk verhoogd. Mocht ik nu niet zwanger raken moeten we volgende ronde weer een stapje verder. Dan gaan ze kijken of de zuurgraad van mijn baarmoederslijmvlies niet vijandig is voor de zaadcellen. Dat kan nog wel eens gebeuren bij het gebruik van Clomid. Als dat allemaal goed is krijg ik voor een paar maanden Clomid mee en moeten we het weer even een paar rondes zelf proberen voordat we verder gaan met de volgende stap.
Wij hebben trouwens ook weer wat sneeuwval gehad zondag, gelukkig is het meeste op de weg alweer verdwenen. Maar ik hoorde net op het nieuws dat het vannacht heel erg koud gaat worden, dus ik kruip zometeen lekker onder de wol met de elektrische deken aan.
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je aan het aftellen bent. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om voor een kindje te gaan, kun je bijna niet meer wachten om te gaan beginnen! Dat hebben we volgens mij allemaal wel heel erg gehad in het begin.
Hoe is het met de andere dames, Zonnetje en Taraneh?
Liefs Daffy