vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi daffy,

wat een geweldig nieuws!!fijn dat het erop lijkt dat de clomid aanslaat,nu duimen voor een goede bloeduitslag ja,ik duim met je mee!
fijn dat je volgende maand dan voor de samenlevingstest kan gaann mocht je niet zwanger zijn.voor je het weet ben je zwanger meid! super.

liefs zonnetje

Fijn Daffy goed om te horen! Ik lees nog steeds mee hoor, maar heb nog niet veel interessants te vertellen ;)

He internet doet raar...

Daffy fijn om te horen! Hopelijk gaat deze maand alles goed. Verder heb ik nog weinig interessants te vertellen ;)

Fijn! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Echt heel spannend, je hebt nu kans om zwanger te worden.. Hopelijk is de uitlag goed!

Daffy begrijp ik goed, dat als je straks niet zwanger bent verdere stappen gaat ondernemen. Of heb je nu nog een maand de tijd om aan de slag te gaan? Bij mij is er al weer een weekje verstreken ;) haha. Echt verschrikkelijk, ben gewoon aan het aftellen! Ik moet straks nog te sporten, maar ik vind het rot weer om nu de straat op te gaan, sneeuwt het bij jullie ook zo onwijs?

Hoi meiden,
Heb vanmiddag de uitslag van het bloedonderzoek gehad, en ik heb inderdaad vlak voor vrijdag een eisprong gehad! Mijn NOD wordt dan 4 of 5 februari, een cyclus van 34 of 35 dagen. Heel netjes dus. Nu maar hopen dat ik niet ongesteld wordt en er een zwangerschap mag komen!

Marise, in de medische molen gaat het meestal steeds met kleine stapjes. De eerste stap voor ons was het starten met clomid en kijken of er een eisprong optreedt, dat is nu gelukkig het geval. Daarmee wordt de kans op een zwangerschap aanzienlijk verhoogd. Mocht ik nu niet zwanger raken moeten we volgende ronde weer een stapje verder. Dan gaan ze kijken of de zuurgraad van mijn baarmoederslijmvlies niet vijandig is voor de zaadcellen. Dat kan nog wel eens gebeuren bij het gebruik van Clomid. Als dat allemaal goed is krijg ik voor een paar maanden Clomid mee en moeten we het weer even een paar rondes zelf proberen voordat we verder gaan met de volgende stap.
Wij hebben trouwens ook weer wat sneeuwval gehad zondag, gelukkig is het meeste op de weg alweer verdwenen. Maar ik hoorde net op het nieuws dat het vannacht heel erg koud gaat worden, dus ik kruip zometeen lekker onder de wol met de elektrische deken aan.
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je aan het aftellen bent. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om voor een kindje te gaan, kun je bijna niet meer wachten om te gaan beginnen! Dat hebben we volgens mij allemaal wel heel erg gehad in het begin.

Hoe is het met de andere dames, Zonnetje en Taraneh?

Liefs Daffy

Daffy, wat gaaf dat je een eisprong gehad hebt. Ik hoop idd dat je lekker niet ongesteld wordt..;-) Echt heel spannend..
Het klopt Marise, toen mijn man en ik hadden beslotn wanneer we er voor zouden gaan, kon ik ook haast niet wachten!
Met mij is het ok, gewoon hartstikke zwanger en dat wordt gewoon steeds zwaarder. Ik ben nog lang niet klaar voor de komst van de kleine, dus ik heb de komende 2 wk mijn handen vol aan het afwerken van lijstjes.. Dan mag het evt thuis komen, dus wil ik alles in orde hebben.
x Taraneh

Terug
Bovenaan