vervolg 4: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

A

Anoniem

Guest
Hi meisjes, weer ff vooraan!
Marise, het echte werk komt nu gelukkig dichterbij ;-). Ik hoop dat je dan net zo snel zwanger bent als ik..heb niet lang hoeven wachten.
Daffy, spannende tijd idd. Dan denk je dat de tijd dat je zwanger worden een tijd van wachten en spanning is, maar die is niet gelijk over.. Ik hoop dat je er toch een beetje vertrouwen in kan hebben, want ..het gaat toch meestal wel goed... Dat heb ik mij steeds voorgehouden. Helpt ook niet altijd, maar toch..
Zonnetje, wordt je al een tonnetje;-). Hoe voel je je?
Ik mag vanaf vandaag thuis bevallen... tijd om te zorgen dat er geen lijstjes meer rondslingeren :). Moet nog wat kleine dingetjes doen, maar dat zou in theorie ook kunnen als 'het' al begonnen is. Heb niet het gevoel trouwens dat het al snel komt, dus keutel ik lekker rond in huis.
Meisjes, tot snel weer!
x Taraneh

hoi meiden,

beter dat we weer bovenaan staan!hier gaat het goed,buik blijft netjes,en ben nu 3kilo aangekomen het valt me echt mee hoe dik me buik is..zitten er toch echt 2 in haha.vind het een heerlijk gevoel dat ik ze voel bewegen!voel me goed,af en toe moe mmaar dat zal wel zo blijven.af en toe onzeker maar ja ook dat hoort erbij,ene dag erger dan de andere dag.dinsdag weer naar de gyn,toch fijn steeds ff in me buik kijknen!
dus j =e bent nu 37 wk alweer taraneh!fijn dat alles zo goed als af is.en daffy met jou ook alles goed?

liefs zonnetje

Hoi meiden,
Wat goed dat we weer op de 1e pagina staan! Hier gaat alles goed hoor. Ben alleen heel erg moe, dus ik lig netjes elke avond om half 10 in bed, maar verder helemaal nog geen kwaaltjes ofzo. We hebben het gisteren ook aan mijn ouders verteld, m'n moeder was helemaal in tranen zo blij was ze. Onze ouders en zussen wisten allemaal dat wij al een tijdje bezig waren met proberen. Maar de zussen willen we pas gaan inlichten als we de echo gehad hebben over 2 weken.
Zonnetje, leuk dat je ze voelt bewegen he, zo laten ze je even weten dat ze er echt zijn! Fijn dat je zo regelmatig naar de gyn mag en je ze weer even kan zien in je buik.
Taraneh, bedankt voor je advies, ik probeer mezelf inderdaad maar steeds te vertellen dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan. Maar die onzekerheid hoort er gewoon een beetje bij. Zal wel minder worden als de echo straks helemaal goed is. Spannend dat de bevalling steeds dichterbij komt of niet?

Marise, hoe is het met jou?? Nog maar eventjes he, ben je al aan het aftellen?

Liefs Daphne

Leuk om jullie zwangere verhalen te lezen.
Met mij gaat het prima. Ben verschrikkelijk aan het aftellen. Ik baal zelfs dat ik precies op de dag van mijn vakantie mijn eisprong heb. Dat betekend dat ik dan weer 4 weken moet wachten op mijn volgende.
Nu las ik ergens dat het niet schadelijk is om alcohol te drinken in de eerste week, omdat de innesteling weer een week later is. Bij thuiskomst dus. Maarja.... lijkt me niet echt verstandig.
Moet dus nog maar een maandje extra wachten, helaas! Waren gister op kraamvisite bij een vriendinnetje...Zooo schattig dat kleintje!

Zonnetje, een tweelingzwangerschap is echt wel anders dan die van een eenling..logisch dat het extra spannend is! Fijn dat je heel goed in de gaten gehouden wordt.
Daphne, leuk dat jullie het grote nieuws verteld hebben! Kon je het zelf wel droog houden? Ik zou gewoon lekker meehuilen geloof ik ;-). Die echo is inderdaad een mijlpaal, even een bevestiging. Als het hartje te horen is, heb je daardoor ook steeds weer ff zekerheid. Bij mij was het al bij 10 wk te horen, hopelijk bij jou ook zo snel.
Marise, je verhaal is herkenbaar! Ik zou bij onze eerste 'kans' precies een weekje weg zijn voor mijn werk.. Baalde zoo! Ik voelde mijn ei heel goed en de dag voor ik weg moest, voelde ik het gewoon, 'tis nu of nooit! Mijn man kwam die avond heeeel laat thuis en ik heb hem echt gesmeekt of ie met me wilde vrijen :). Hij wrijft het me nog geregeld in, maar het was wel bingo...
Het is wel wat anders natuurlijk, maar het gevoel een kans mis te lopen, ken ik.. Nog even volhouden!
Hier gaat alles zijn gangetje. Heb echt lopen rommelen vandaag, veel harde buiken enzo... Heel irritant, want het zegt zo weinig, maar ik word er wel zenuwachtig van. Vandaag weer 2 kasten opgeruimd ;-)
x Taraneh

@taraneh: Ja zo voelt het inderdaad een kans die je mis loopt. Wil het zooo graag. Ze zeggen dat als je alcohol drinkt in de week na de bevruchting er nog niets aan de hand is omdat je eicel nog niet ingenesteld is. En er nog geen bloedcontact is. Het zou dus gewoon kunnen, was toch al niet van plan te gaan zuipen. Een drankje bij het eten ofzo. Maar het gaat toch een beetje tegen me principes in. Net als autorijden met maar 1 drankje op.
Als ik het afwacht dan is mijn 'volgende ei' op de dag van mijn verjaardag! :D ook best leuk!

Heej dat is raar, jullie staan op een forum voor vrouwen die zwanger willen worden en jullie zijn al zwanger. Harstikke leuk! Maarre er zijn ook mensen die moelijk zwanger kunnen worden en die kan je dan tegen het zere been stoten...
Er staat namelijk ook een forum "zwanger zijn", dit even als suggestie!

Groetjes!

hoi victory,

we zijn een groepje meiden die al met elkaar kletsen voordat we zwanger waren we kletsen al vanaf het moment dat we stopten met de pil en tja dat was toen op dit forum,vandaar dat we hier nu nog kletsen..denk niet dat veel andere meiden het zullen lezen..er is immers ook een forum voor als het langer duurt het zwanger worden..begrijp het hoor dat je het zegt maar nu begrijp je ons misschien ook!1 van ons is net pas zwanger en iemsand anders is nog niet zwanger dus we blijven lekker hier kletsen!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan