vervolg 4: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

nou wat me forum nu weer doet met me berichtje..ik hoop dat het een beetje duidelijk is..vaag weer..

liefs zonnetje

Daffy, ik denk aan je vanmiddag. Ben benieuwd naar je berichtje. Super als je dat kleine leven ziet..
Zonnetje, lekker dat je de dames goed voelt. Toch allemaal minder onzeker. Die 4 kg is wel genoeg hoor. Veel dames met een 'gewone' zwangerschap komen dat of meer aan tot deze periode, maar jouw meisjes wegen nu samen ws een ruime kilo.. xtra vet vind je lichaam nog ff niet nodig ;-)
Voor mij wordt het idd wel spannend. In huis ben ik er klaar voor en van mij mag ze nu wel komen. Het rommelt aardig en verlies zelfs wat bloed inmiddels. Allemaal tekenen.., maar heb nog geen briefje met de datum gekregen ;-). Kan echt nog alle kanten op, al verwacht ik niet dat ik zwaar over tijd zal lopen. Hou jullie op de hoogte!
Groetjes voor iedereen!
x Taraneh

Meiden ik ben weer terug van vakantie. Super mooi weer. Bruine kop en genoten! Nu nog paar weken afwachten. Taraneh: 4 maart is super snel! Spannend hoor!

Meiden konden jullie in de weken voor je NOD merken dat je zwanger was of voelde je je als altijd?

Xx

Hi Marise, Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! Ben jaloers op je bruine kop ;-). 4 mrt is idd snel. Ik hou rekening met een weekje xtra, maar blijft spannend.
Ik wist voor mijn nod dat ik zwanger was. Ik voelde me anders, maar weet niet meer precies wat er dan anders was.. Het is heel verschillend per persoon heb ik op dit forum gemerkt. Hoe voel jij je dan?
x Taraneh

hoi meiden,

daffy is alles oke..??hoop snel wat van je te lezen!
marise fijn dat je een lleuke vakantie hebt gehad!en hier regen,regen en nog eens regen..ach ja beter dan die sneeuw daar ben ik nu wel beetje klaar mee..op naar het voorjaar!!
tarahen nu word het echt spannend he!!succes nog even met de laatste loodjes!
hier alles oke,ben in 1 week tijd 1 kilo aangekomen!!jeetje nou ja als de kids maar lekker groien.
voor mijn nod wist ik niet zeker of ik zwanger was had een hele onregelmatige cyclus en leefde naar een datum toe dat ik naar de gyn mocht..tot ik opeens een week of 2 piijnlijke borsten had..toch mar een testje en ja hoor zwanger,toen totaal niet verwacht door zeer onregelmatige cyclus,maar dubbel zo leuk!ik was toen trouwens al 6 weken toen ik erachter kwam.

liefs zonnetje

Ik voel me niet echt heel anders, ik heb soms wel wat kramp onder in me buik, wat je bij ongesteldheid ook hebt. Maar ik durf er niet zo goed iets van te denken. 6 maart heb ik mijn NOD. Kan niets anders doen dan afwachten ;)

Hi Marise.. dan wachten we samen! Wel heel anders.. I know..Misschien hebben we op dezelfde dag goed nieuws. Zou wel helemaal te gek zijn!
Zonnetje, geen zorgen over die kilo's! Ik kwam rond die zwangerschapsduur ook ineens (een paar keer achter elkaar!) een kilo aan in een week. Toch was ik op het laatst maar 10 kg zwaarder en nu 11 kg. En idd bij jou groeien r 2 he!
Daffy, alles ok??
x taraneh

Ja inderdaad....ben ook echt benieuwd hoor :) wel vreemd dat wachten.

Terug
Bovenaan