vervolg 4: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Ja klopt, dit forum doet af en toe raar. Maar soms plaatst hij je post weer dubbel als je niet goed oplet ;)
Fijn dat je geen kwaaltjes hebt, ik hoop dat ik daar ook weinig last van hem ivm met me werk enz...
Ik heb nu dat ik soms denk van...jah: het kan nu zomaar ineens gebeurd zijn. Dan ben je gewoon zwanger: soms wel vreemde gedachte hoor! :)
Ben benieuwd

Haha, Marise idd echt spannend he ;-). Afwachten..
Ik verwacht een meisje. We houden dat voor de omgeving wel stil en ik moet zeggen dat het me nog erg weinig zegt. Ben nog net zo nieuwsgierig! Het is ook heel spannend hoe de kleine dame er uit zal zien, omdat ze half NL half Iraans is. Nu zit er aan beide kanten blond en rood haar in de fam en ook blauwe ogen. Nu zijn zwart haar en bruine ogen wel dominant, maar het kan echt alle kanten op.
Daffy, fijn dat je nog niet al te veel kwaaltjes hebt. Spannend die echo volgende week! Is zo mooi! Je ziet dan ineens dat er een nieuw leven in je is, bij mij was dat voor die echo nog zo onwerkelijk.. Nog ff geduld!
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
x Taraneh

hoi meiden,

daffy fijn daat je geen kwaaltjes hebt,had ik ook geen last van (en nu nog niet)is wel erg fijn hoor,wanneer heb je je echo?zo leuk om te zien!
marise jaaa spannend he..hopelijk ben je snel zwanger..afwachten maar.
taraneh echt aftellen he..het kan nu zomaar gebeuren!en idd ben dan benieuwd hoe ze eruit ziet,leuk dat het alle kanten op kan,dat je het geslacht weet is leuk maar je blijft benieuwd hoe ze eruit ziet he..heb ik ook hoor,nog 9 weekjes dan worden mijn meiden geboren,gek he dat ik dat al weet en dat het zo snel gaat!
meiden fijn weekend!

liefs zonnetje

Marise, wanneer ging je nu precies op vakantie? of ben je al weg?
Zonnetje, over 9 wk al, echt lekker snel! Hoeveel weken ben je nu precies?
Daffy, deze week echo! Hoe is het met je?
Hier alles zijn gangetje.. Bijna saai ;-)
x Taraneh

hoi meiden,

taraneh stilte voor de stormm..hahawanneer ben je precies uitgerekend?
ik ben donderdag 24 wk.ze worden met 32 weken gehaald door het risico met de navelstrengenn maar dat verhaal kennen jullie.en daffy spannend he..deze week je echo,geniet!

tot snel weer meiden! liefs

Hi ladies,
Iedereen ok? Hier iig wel.
Zonnetje, ik ben 4 mrt uitgerekend. Volgende week donderdag dus. Nu ben ik de vorige 2x ook een weekje later bevallen, dus die datum zegt neit alles ;-). 24 wk, das al een aardig eindje op weg he! Al druk bezig met de babykamer?
Hoe is het met de andere ladies?
x Taraneh

Hoi meiden,
Taraneh, 4 maart uitgerekend!! Ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen. Ben je er helemaal klaar voor?

Ik heb zwaar de zenuwen, want morgenmiddag krijgen we de echo. Ik vind het erg spannend, zou alles wel goed zijn? En hoe ver ben ik precies? We denken zelf nu 7 weken. Ik zal jullie het morgenavond even laten weten hoe het is geweest.

Liefs,
Daffy

et zit vast allemaal goed!ik denk aan je morgen! en laat het maar weten ja ben natuurlijk heel benieuwd hoe ver je precies bent!

hier alles goed,kindjes voel ik elke fag bewegen en dat stelt me erg gerust,en me buik groeit lekker.nog maar 4 kilo aangekomen maar ja zal wel goedz ijn.

ik hou morgen het forum in de gaten!

liefs zonnetjehoi meiden,

4 maart is al heel snel,ben ook heel benieuwd wanneer je gaat bevallen!rommelt het al lekker?voel je je nog goed?

daffy spannend he..ik was ook zo zenuwachtig..ook omdat ik beetje bloedverlies had gehad..pfff maar meid

Terug
Bovenaan