vervolg 4: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Lieve meiden,
Met heel veel pijn en verdriet in mijn hart, moet ik jullie vertellen dat ik niet meer zwanger ben. Op de echo in het ziekenhuis bleek gelijk dat het niet goed was, het bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Het vruchtje was in mijn eileider blijven zitten. Ik moest direct in het ziekenhuis blijven en ben binnen twee uur geopereerd. De eileider was al geknapt en daarom hebben ze hem in zijn geheel eruit moeten halen.
Ik voel me leeg en verdrietig en bevat nog maar half wat ons is overkomen. Het is een ontzettende harde klap in ons gezicht dat we na al die weken van blijdschap ineens niet meer zwanger zijn en de droom nu even kapot is.
Ik kan er nu ook even niets meer over zeggen. Moet nu gaan opknappen van de operatie en we moeten het samen een plekje gaan geven voordat we verder kunnen.

Liefs Daffy

Jeetje daffy, wat een verhaal zeg. Pff.... ik wens jullie samen heel veel sterkte.

Liefs

Daffy, wat erg.. Sterkte. Idd belangrijk om op te knappen.
Begrijp als het van jou kant even stil blijft. Hoop wel van je te horen hoe het met je gaat. We leven hier met je mee.
x Taraneh

hoi daffy,

meid wat vreselijk..dat verwacht je dan ook niet he..
we hadden je het zo gegund!nu opknappen en het een plekje geven..veel sterkte!hoop idd ook dat we wel weer wat van je horen ,maar begrijp heel god als je daar nu even geen zin in hebt.
meid we denken aan je!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan