Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

Hey meiden,

Hier weer een flinke teleurstelling, want ik ben weer ongesteld geworden. Ben even heel erg verdrietig, ik had het toch weer zo gehoopt, zeker omdat we aan het begin van de week de uitslagen van de onderzoeken kregen en daaruit bleek dat de Clomid weer heel erg goed aanslaat. Dus we gaan nu weer een nieuwe ronde in, en met deze ronde zijn we officieel een jaar bezig. Wie had dat toch een jaar geleden gedacht.

Liefs Daffy

hoi daffy,

wat balen zeg meis!!
maar hoe moeilijk ook...probeer positief te blijven,de clomid slaat goed aan bij je!
ik blijf voor je duimen voor de volgende ronde!tja een jaar geleden waren we allemaal net met de pil gestopt..en zie nu..vind het wel jammer dat er een paar meiden zijn gestopt met schrijven hier,zou graag willen weten hoe het hun is vergaan allemaal..maar daffy jou tijd komt ook!

hier alles goed,de meiden zijn alweer 10 dagen oud! ze doen het erg goed,en groeien ook al lekker.woe mag noa voor het eerst in bad! elisa dinsdag!het is best moeilijk dat ze nog in het zh liggen maar ja voor hun het beste,en we genieten er enorm van als we ze lekker mogen knuffelen!

liefs zonnetje

hoi daffy,

wat balen zeg meis!!
maar hoe moeilijk ook...probeer positief te blijven,de clomid slaat goed aan bij je!
ik blijf voor je duimen voor de volgende ronde!tja een jaar geleden waren we allemaal net met de pil gestopt..en zie nu..vind het wel jammer dat er een paar meiden zijn gestopt met schrijven hier,zou graag willen weten hoe het hun is vergaan allemaal..maar daffy jou tijd komt ook!

hier alles goed,de meiden zijn alweer 10 dagen oud! ze doen het erg goed,en groeien ook al lekker.woe mag noa voor het eerst in bad! elisa dinsdag!het is best moeilijk dat ze nog in het zh liggen maar ja voor hun het beste,en we genieten er enorm van als we ze lekker mogen knuffelen!

liefs zonnetje

Hey Daffy, balen! Kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent. Een jaar is best een lange tijd, zeker omdat je niet weet hoe lang je moet wachten. Ik duim deze ronde weer keihard voor je!x
Zonnetje, wat gaat de tijd snel he.. Mag je ze zelf in bad doen? Lijkt me ook heel moeilijk om de kleintjes in het zh te hebben. Ik hoop adt ze snel naar huis mogen? Hoe knap je zelf op?
x Taraneh

hoi meiden,

met de meisjes gaat het erg goed! ze drinken al uit me borst en ook een flesje gaat goed,ze kunnen nog niet alle voedingen zelf drinken,is te vermoeiend.ze groeien ook goed,30 tot 50 gram per dag.en we mogen ze zelf in bad doen,met hulp van de verpleging.iedereen is verbaast hoe sterk en goed ze het doen,ze zouden denken dat ze ouder zijn,allemaal erg positief dus! wanneer ze naar huis mogen weten we nog niet,vrijdag hebben we een gesprek met de kinderarts dus ben benieuwd.
met mij gaat het ook goed,de wond trekt nog wel af en toe maar verder geen pijn.en wat ook erg fijn is,is dat ik niet meer vloei.dus was binnen 2 weken al over! nou wat een verhaal weer!

met de andere meiden ook alles goed?
en hoe is het met je dochtertje taraneh?

liefs zonnetje

Hoi meiden,

Wat geweldig dat jullie meiden het zo goed doen Zonnetje. Het lijkt me erg moeilijk voor jullie dat jullie dochters nu nog even in het ziekenhuis moeten blijven, ik hoop dat ze snel naar huis mogen.

Taraneh, hoe gaat het met jouw kleine? Wil ze al in haar eigen bedje slapen?

Marise, we hebben je al even niet meer op het forum gezien, gaat alles goed?

Hier alles oke, ben weer met de volgende Clomid kuur begonnen. NOD is 28 mei, dus we gaan er weer voor. Ik vind het heel dubbel om aan de ene kant weer hoop te hebben op een nieuwe zwangerschap, maar aan de andere kant ben ik nog niet klaar met het verwerken van de bbz. Er komt nu pas heel veel boosheid vrij, waarom dit nou heeft moeten gebeuren. Ik werk er hard aan om het goed te verwerken. En langzaamaan gaat het bergopwaarts, maar ik had niet verwacht dat het na al die weken nog steeds zo moeilijk zou zijn. Vergeten zal ik het in ieder geval nooit, ik moet het alleen nog zien om te buigen naar een positieve herinnering!

Groetjes,
Daffy

Hoi meiden...

allereerst zonnetje heeeel erg gefeliciteerd! Mijn nichtje heet ook Noa heb ik altijd al een mooie naam gevonden. Elisa past er inderdaad ook goed bij! Fijn dat he al zo goed gaat met de meiden! Toppie

Taraneh: ik vind Anousch echt een leuke aparte naam, zat ik nog eens even over na te denken ;)

Daffy wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. Het is natuurlijk niet zomaar wat wat je hebt mee gemaakt. Hopelijk kun je het een plekje geven. Wanneer is je nieuwe nod? Hopelijk zijn we straks saampjes zwanger...

Hier zijn we volgens mij de vruchtbare dagen voorbij en is t wachten op de Nod. Voel vrij weinig, had za,zo wat kramp onderin mijn buik en verder eigenlijk tot nu toe geen bijzondere dingen.

Blijft afwachten..je weet het nooit!

xxx

Marise, ik duim voor je! Het zou idd super zijn als Daffy en jij binnenkort gelijk lopen :). thnx voor je complimentje trouwens. Wij zijn ook heel blij met haar naam. Omdat ze half iraans, half nederlands is, hebben we gezocht naar een naam die voor iedereen goed uit te spreken is. Anoush is een Iraanse naam, maar klinkt eigenlijk heel nederlands.
x Taraneh

Terug
Bovenaan