vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi meiden,

Esther:
Ik moet inderdaad over een week bloedprikken om te kijken of het eitje werkelijk gesprongen is.
Ze prikken in het ziekenhuis dan op progesteron. Dus ben benieuwd.
Verder alles goed met je?
Het is inderdaad veel klussen. De assistent gynaecoloog heeft mij aangeraden om vanaf cyclusdag 10 tot en met 21 flink te klussen, ongeveer om de dag.
Succes!!

Laura:
Ik snap niet veel van dat temperaturen. Maar ik heb het merendeels op hetzelfde tijdstip gedaan.
De dag dat ik naar het ziekenhuis moest om 8.00 uur getemperatuurd en de andere dagen om 9.00uur.
Op de dag dat ik naar het ziekenhuis was 36,4 temperatuur en later hoger, twee of drie dagen en vanmorgen 36,5.
Ach ik denk dat ik ook gewoon op vaste tijdstip moet temperaturen.
Of ik moet mijn eisprong nog krijgen?
Balen zeg dat je menstruatie weer is gekomen, op naar de volgende ronde!
Dan regelmatig klussen en dan wie weet!! Ik hoop het zo voor je!! Het mag nu wel eens onze tijd worden, vind je ook niet?

Ik wacht de bloeduitslagen wel af van volgende week en blijf  gewoon doorklussen!

Groetjes van Patries.

Oeh, we zakken veel te ver naar beneden!

Hoe is het met iedereen?
Mariska, hoe is het met jou? Hoop niet te veel kwaaltjes! Kun je het al een beetje bevatten?

Kim, ben jij er ook nog?

Esther, spannende tijd he? Kun je het een beetje loslaten? Ik heb de laatste 2 weken van mijn periode echt de zenuwen. Heel slecht.

Pat, hoe is het met je ei?

Hier weer met Clomid begonnen. Laat dat ei maar komen!
Verder weinig bijzonderheden, wel weer redelijk over de dip heen.

Wie ik ben vergeten te noemen: veel succes!!!!

groetjes
Laura

Hallo,

Laura: Fijn dat je bijna over de dip heen bent, maar toch je blijft er mee bezig he!
Vooral het wachten twee weken na de eisprong is zo lang he!!
Op naar je ei Laura en dan flink aan de klus en we hopen dat het dan eindelijk eens raak is.
Weet jij toevallig een antwoord op de volgende vraag: Ik heb de afgelopen week veel last van warme en rode wangen, soort van opvliegers, is dat normaal nadat je clomid geslikt hebt?of alleen tijdens gebruik van clomid?Ook heb ik het nu al een week lang 's avonds steeds koud. Ik bedoel een soort van rilling door mijn lichaam en aan de buitenkant voel aan als de normale temperatuur. Vreemd he!
Heb jij veel last van bijwerkingen?

Ik zit nu op cyclusdag: 20 en aankomende maandag op dag 23 bloedprikken of mijn eisprong geweest is en dag 24 uitslag, oh ik ben echt benieuwd en best een beetje zenuwachtig.
Nog iets meer dan een week en dan hoop ik dat ik over tijd loop en mag testen!!

Wat ik jammer vind is dat er weinig reactie meer komen op deze site, meiden waar zijn jullie!!!

Fijn weekend alvast, groetjes van Patries.

Ja het is stil he?

mbt die opvliegers en dan weer koud hebben. Ik heb ze ook regelmatig, maar volgens mij na mijn ei, dacht ik. Want hoopte dat het een zwangerschapsverschijnsel was.

Maar zou best een nawerking kunnen zijn...

Spannend zeg, nog een paar dagen. Hoop echt voor je dat je met 100 mg wel een eisprong hebt. En nog beter: direct zwanger!

Ik ga deze maand proberen de groene thee te laten staan rond mijn ei. Ik heb vaak gelezen dat groene thee niet bevorderlijk is voor je vruchtbaarheid. Ben er helaas redelijk verslaafd aan, dus dat wordt lastig.

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Even een vraagje he, Hoe voelt een eisprong??? Heb sinds drie dagen een positieve ovulatietest die van predictor, had al mijn vertrouwen in de ovulatietesten kwijt maar dacht probeer het gewoon omdat mij ei nog steeds niet was geweest volgens mijn tempratuur. Nu had ik gister een heel raar gevoel in mijn onderbuik, net de eerste tekenen van menstruatie. Beetje kietelig gevoel. Mijn tempratuur was vanmorgen ook omhoog gestegen dus denk dat gister mijn ei was. Nou maar effe afwachten, heb eigenlijk nog nooit op deze manier mijn ei gevoeld.

Patries, spannend he, tempraturen kun je indd beter elke ochtend op zelfde tijdstip doen, wel intensief hoor. Heb hem altijd op mijn nachtkastje liggen en vanmorgen kwam mijn zoontje er aan lopen met dat ding in het oor, tjah das niet de bedoeling.

Laura, verslavend is die groene thee he!!!! Ben er een tijd geleden mee gestopt en ik drink nu maar de bosvruchtjes.

Succes meiden.

Liefs Esther

Hoi dames,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. En wat lees ik: goed nieuws van Mariska! Het is je super gegund meid, fantastisch! Gelukkig dat je de medische molen niet in hebt hoeven te gaan. Wanneer heb je de eerste echo?

Voor de rest van de meiden heb ik het gevoel dat er ook weer wat meer hoop komt?! Niet leuk om aan de medicijnen te zitten, maar wel meer kansen op succes!
Esther, ik voel mijn eisprong als een kramperig gevoel bij mijn eierstokken. Doet soms ook echt pijn. Ik voel niet precies het moment van de eisprong, maar vanaf de eisprong heb ik die pijn een paar dagen. Heb wel eens getwijfeld of ik geen blindendarmontsteking had, aangezien het daar ergens in de buurt zit.

Hier gaat verder alles prima met mij en Coen. Hij is nu al 3,5 week oud en hij verandert al flink. Hij is nu veel wakkerder en allerter en krijgt al een wat bollere toet. Het is echt een heerlijk ventje, we zijn zo trots op hem. Ons hele leven staat wel op zijn kop. Je kan je van tevoren bedenken hoe het zal zijn een kind te hebben, maar dat het zo inpact heeft dat kan je je bijna niet voorstellen.
Helaas heeft Coen wel een aangeboren afwijking aan zijn oogjes, zijn we 2 weken geleden achter gekomen. Zijn pupillen zitten niet in het midden van de irissen en 1 pupil is druppelvormig. Hij ziet gelukkig wel licht en donker en hij lijkt ook steeds meer te gaan kijken, maar met zo'n kleintje is dat nog moeilijk te bepalen. Komende tijd zullen er meerdere ziekenhuisbezoekjes en onderzoeken plaats gaan vinden om te bepalen wat er precies aan de hand is. Spannend, maar wij hebben goede hoop dat het meevalt.

Meiden, ik lees en leef nog regelmatig met jullie mee, maar heb wat minder tijd om te reageren. Maar ik blijf jullie volgen totdat we allemaal zwanger zijn of een kindje hebben!

Veel liefs, Irene

Hoi Irene,

Wat leuk en fijn om weer eens wat van je te horen.
Ik geloof best dat je nu een heel ander leven hebt en met zo'n kleintje erbij veel impact geeft.
Ik ben blij om te horen dat het goed met jullie gaat!
Alweer 3,5 week, gaat snel zeg.
Wat vervelend dat jullie zoontje Coen een aangeboren oogafwijking heeft, ik hoop dat het meevalt!
Het is inderdaad afwachten tot hij wat ouder is, want ja tenslotte kan hij nu niet goed aangeven wat hij wel en niet kan zien etc.
In ieder geval het beste!
En inderdaad net als jij, hoop ik ook dat er snel meer zwangeren zijn op dit forum, want het word wel eens tijd he!!

Groetjes van Patries.

Hoi Allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Afgelopen week zijn we met zijn tweetjes even gaan uitwaaien op Texel. Het was echt heerlijk. Dus eerst even druk alles teruggelezen. Er wordt in ieder geval druk geklust.
Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel raak is.
Maar met mij gaat het prima, ik ben wel dagelijks misselijk en ook erg moe, maar dat hoort er allemaal bij. En ik vind het ook niet erg.
Vandaag de verloskundige gebeld en ik mag volgende week voor het eerst langskomen. Hier doen ze de intake namelijk persoonlijk. Nog geen echo, die afspraak komt dan volgende week. Nou meiden, weer veel succes!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan