vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi meiden,

Hier weer een negatief bericht, heb geen eisprong gehad.
De gynaecoloog zei wat ik zaterdag heb gehad geen eisprong was. Maar ik weet het niet zeker.
Hij zei "bijna niemand voelt de eisprong".
Maar goed, wat het dan wel was, misschien toch een spastische darm of zo.
Ik ben vandaag meteen begonnen met primolut, 10 dagen lang innemen en drie tabletjes op een dag.
Dus we go for the new year!!
Dat de niet zwangere in het nieuwe jaar, maar gauw positieve test in handen hebben.
Ik was al erop ingesteld dat ik geen eisprong heb gehad, zo viel het allemaal een beetje mee. Maar het is natuurlijk wel weer een tegenvaller.
Lief dat jullie aan mij gedacht hebben.

Liefs van Patries.

Nou Patries, nu zakt mijn broek af!!! Wat een vreemde gyn heb jij. Bij die vriendin van mij die dacht dat het een blindendarmontsteking was is dmv een echo vastgesteld dat er pas een eitje gesprongen was. Hoe zo je eisprong niet kunnen voelen?!?!?
De huisarts zei bij mij ook dat je het moment van de sprong zelf niet voelt, maar het wondje dat daarna achter blijft wel. Toch ook wel vreemd dat ik in de tijden dat ik geen pil slikte altijd rondom mijn eisprong een pijnlijk gevoel links of rechts onderin mijn buik had.
Grrrrr!!!! Artsen ! Ze zeggen ook allemaal wat anders!

Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Vreemd he, ik was ook verbaasd, want ik dacht nog misschien kan ik voor de zekerheid nog een keer bloedprikken en kijken of het een eisprong was.
Nu weet ik niet wat het geweest is!
Maar goed, die gynaecoloog had ik maar 1keer, want moest niet in het ziekenhuis zelf zijn maar in de poli, soort dependance van het ziekenhuis.
Omdat in het ziekenhuis alles volgepland was.
Ik ben vandaag begonnen met de primolut, voor mij hoe sneller des te beter. Dan kan ik dit weer achter me laten en ga ik voor januari en hoop dan dat ik echt met de 150mg een eisprong heb, anders volgen er andere stappen.
Niet te hopen dat we verder moeten kijken.

Bedankt dat iedereen altijd voor mij klaar staat en mij steunt, dit doet me goed!!

Liefs van Patries.

hee hoi dames.

zal me  even voorstellen! ik ben 24jaar! we gaan voor ons 1ste kindje en 3 maand. deze maand heb ik mijn eisprong een paar dagen eerder gehad. en ook gevoeld. mijn nod is ook een paar dagen eerder geworden. dat was dus maandag... ben nu nog niet ongi maar heb vandaag wel een beetje bloed verlies gehad. het was dik en slijmerig. en vel rood. en het was vrijwel direct ook afgelopen.

Ik ben benieuwd....

x

hee dames! helaas is is mijn menstruatie vancht door gebroken. vind t wel jammer want had wel wat verwacht deze maand. maar ja volgende maand beter.

X

Joepie hij doet het weer!

Hoe is het met jullie? Jana, jij zou je NOD nu wel gehad moeten hebben. En?

Hier zit ik alweer op dag 29 en heb volgens mij mijn ei nog niet gehad.
Wel de hele tijd steekjes, maar nog geen temperatuursverhoging. Wel een daling gehad 3 dagen geleden.
Heb maar weer een afspraak gemaakt met de gynaecoloog, maar kan daar pas 15 januari terecht. Wil er zowiezo heen, ook al krijg ik nog wel mijn ei, want de cyclus wordt steeds langer.

Iemand nog leuk nieuws? Leuke kerst gehad?

groetjes
Laura

Hallo  meiden,

Wat een forum he, af en toe heeft die echt kuren.

Allemaal een fijne kerst gehad?
Ik heb een gezellige en leuke kerst gehad. Ben goed verwend met cadeautjes etc.
oja en een goede vriendin van mij is de tweede kerstdag bevallen van een zoontje, echt een klein hummeltje want was drie weken te vroeg. Ze moest een keizersnee want de placenta lag voor de uitgang.

Ben vandaag ongesteld geworden, vier dagen na de primolut, dus nu donderdag met clomid beginnen.
Ik heb dit keer veel last gehad van de primolut, echt chagie en hoofpijn en erg prikkelbaar. Maar goed hoop dat ik me gauw iets beter voel.

Hoe is het verder met iedereen?
Laura: Ik hoop wel dat je een eisprong krijgt, heb je tussen tijdse echo om te kijken of er een eisprong is geweest?of bloedtest.
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Fijne jaarwisseling allemaal!!

Liefs van Patries.

Hoi Meiden,

Jammer dat jullie nog steeds aan het wachten zijn. En wat kan dat lang duren, vind je niet? Ik hoop echt dat 2009 jullie jaar wordt!

Met mij gaat het goed. Ik ben inmiddels alweer 16 weken . Vorige week dinsdag hebben we voor het eerst het hartje gehoord, dat was echt super mooi om te horen. Nog een paar weekjes en dan mogen we voor de 20 weken echo. De tijd gaat echt heel snel.

Veel succes allemaal en natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan