Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi allemaal!

Ben 2 weken weggeweest, dus vandaar dat ik even niets meer van me heb laten horen... En wat is het ongelooflijk zoeken naar ons forum...pagina 16 ofzo... In ieder geval een fijne vakantie gehad. Een week Zeeland en een week Zwitserland. Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne vakantie hebben of gehad hebben. Ben weer begonnen met ovutesten en heb eisprong gevonden, temperatuur is ook gestegen dus eigenlijk alles volgens het boekje. Natuurlijk hebben we ook geklust! Over 10 dagen heb ik mijn NOD.. Ik hoop dat het gauw een keer raak is.
Hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes,
Jana

Dag allemaal,

Wat een gezoek elke keer!

Jana, wat spannend! Nu mag het toch wel een keer raak zijn! Ze zeggen wel dat vakantie vaak goed doet. Bij ons is het ook gelukt in een vakantieperiode! Zal voor jullie duimen!

Irene en Mariska, wat leuk om af en toe te lezen hoe het met jullie en jullie mannetjes gaat.
Ik kan ook niet wachten tot onze kleine meid er is. Moet nog 5 weken tot de uitgerekende datum.
Ging als een tierelier door de zwangerschap heen, maar begin het nu echt wel zwaar te vinden.
Bukken wordt steeds lastiger en snel pijn in de rug.
Maargoed, zijn de laatste loodjes.

Ben benieuwd hoe het met Patries is. Die zou toch ook ongeveer nu weer terug komen van vakantie....

liefs
Laura

Hoi Laura,

Fijn dat je zo door je zwangerschap heen komt! Wel spannend zeker nu het dichterbij komt... Ik wens je heel veel succes met deze laatste loodjes.
Lijkt me zo leuk om alles voor de kleine voor elkaar te maken...

Heb last van zere borsten. Ik denk de melkklieren. Volgens mij komt dit door de hormonen tussen ovu en ongi. Verder geen klachten. Nog 8 dagen voor NOD, maar denk niet datik zwanger ben. In ieder geval heb ik hierna nog 3 maanden Clomid en dan zullen ze wel over IUI beginnen in het ziekenhuis.

Zijn er verder al dames weer van vakantie???
Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Echt een gezoek, was er wel even druk mee hoor!

Ik ben gistermiddag terug gekomen van onze vakantie in Spanje. We hebben erg genoten!!
Zo heerlijk gerelaxed en leuke dingen gedaan.
Ik ben net voor dat ik op vakantie ging en de eerste paar dagen dat ik op vakantie was weer met de clomid begonnen.
Ja en je raad het al op de vakantie elke dag sex natuurlijk.Dus ik heb mijn eisprong al gehad. Nu weer twee weken afwachten. Ik moet in ieder geval dinsdag bloedprikken en vrijdags krijg ik de uitslag of ik een eisprong heb gehad.
Dus spannend weer!
Ik moet zeggen dat ik ondertussen de miskraam een plekje heb gegeven. Het doet me natuurlijk nog wel pijn. Maar we zijn zo positief ingesteld omdat we graag weer zwanger willen worden.
Dus afwachten geblazen, hihi.

Jana: Spannend weer!!Ik hoop en duim zo voor je mee. Het moet nu lukken hoor, je hebt het zo verdient.

Laura: Wat spannend die laatste paar weken. Voor je het weer is het zover. Jullie kleine meisje in je armen.
Ben benieuwd!

Irene: Hoe is het met jou en je zoontje?
Groeit zeker als kool of niet.

Mariska: Wat fijn dat het zo goed met je zoontje gaat. Geniet er lekker van!!

Liefs van Patries.

Hey Patje,

Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad en ik vind het heel knap dat jul

Hey Patje,

Fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben en ik vind het heel knap dat jullie zo positief zijn!! Duim voor jullie dat het gauw weer raak is en dat alles dan goed gaat. Dat zou echt geweldig zijn... Er zit bij jullie dus wel een paar dagen tussen het prikken en de uitslag.. Spannend, dinsdag en vrijdag.

Zit nu 6 dagen voor NOD. Heb nog steeds gespannen borsten en verder geen klachten. Wel spannend dus. Aan de ene kant denk ik dat het wel weer niet zo mag zijn, maar aan de andere kant denk ik: waarom ook niet?

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,

Vandaag ongesteld geworden, dus geen goed nieuws. We moeten dus weer een nieuwe ronde in. Dit is dan ronde 10 met Clomid...Nog 3 rondes te gaan dus. Heb vandaag een baaldag, maar morgen gaat het wel weer. Positief proberen te blijven maar, wat kan je anders?!

Groetjes,
Jana

ps. Waar is iedereen?

Dag allemaal,

Volgens mij ben ik hier in mijn eentje... Nou ja, er zijn een aantal ontwikkelingen aan het front en heb geen idee wat ik ervan moet denken... Had afgelopen zondag een paar druppels bloed dus dacht dat ik ongesteld was geworden. Maandag niets en tot op heden vandaag ook niets. Wist dus niet of ik met Clomid moest beginnen het zou dan vandaag dag 3 zijn) dus ik heb de verpleegkundige fertiliteit maar gebeld en gevraagd of ik dan vandaag met Clomid moest beginnen. Ze heeft het aan een arts gevraagd en die zei: eerst een test doen en als die negatief is (wat ik verwacht) dan morgen komen voor een echo en dan kijken of ik ongesteld ga worden en ik alsnog Clomid mag gebruiken of dat ze misschien de menstruatie gaan opwekken.
Nou, een heel verhaal. Vind het wel spannend om een test te gaan doen. Vrees een teleurstelling. Wel fijn dat ik dan een echo mag en ik de volgende ronde goed van start ga.....Ga ook vragen of Clomid
uitgewerkt kan raken.

Groetjes, Jana

Ps. Pagina 19! Moet niet gekker worden!

Terug
Bovenaan