Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hallo meiden,

Ik heb even een vraag:
Ik heb het zo koud nu tijdens de zwangerschap. Echt niet normaal, afgelopen nacht viel ik pas rond 3.00uur in slaap omdat ik het veel te koud had om te slapen. Ik had een lange pyama broek aan en sokken. Dit hielp niet. Had echt heel erg koude benen. Van de buitenkant voelde mijn benen niet koud, maar gewoon inwendig.
Wie herkent dit??

Groetjes van Patries.

Heel herkenbaar hoor Patries! Ik had het de eerste maanden alleen maar ijskoud. Blijkbaar onttrekt die kleine zoveel energie aan je lichaam om te kunnen groeien. Vanaf ongeveer 5 maanden had ik het juist steeds heel erg warm, terwijl ik normaal een koudkleum ben...
Enne...ik heb het trouwens ook koud en ben niet zwanger. Het is ook gewoon koud! Brrr, het is nu echt herfst!

Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Irene

Jana, wat een teleurstelling weer zeg! Weet nog zo goed hoe het voelde om elke keer die temperatuur weer te zien dalen. Leef echt met je mee en hoop elke maand weer een positief bericht te lezen.

Beetje rare overgang:

Irene, gefeliciteerd met Coens 1e verjaardag!

Patries, kan me niet meer herinneren of ik het koud had in het begin, maar wel dat ik het de laatste maanden extra warm had inderdaad. Normaal ben ik van de extra lagen, omdat ik het snel fris heb, maar tijdens mijn zwangerschap liep ik altijd met blote armen (en dan had ik niet eens hoge bloeddruk).

liefs
Laura

Bedankt voor jullie berichtjes... Ben inmiddels alweer met Clomid begonnen en zit vandaag op dag 4...wel makkelijk te onthouden omdat het ook 4 okt is. Ga maar weer nieuwe ovulatietesten bestellen van de week en gewoon ronde 11 in. Begin me wel zorgen te maken of het ooit gaat lukken....

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Vanmorgen iemand van moeders voor moeders op visite gehad.
Maar helaas ik mag niet mee doen. Ik heb namelijk net na mijn geboorte een bloedtransfusie gehad en dat was in 1981 en als je een bloedtransfusie heb gehad na 1980 mag je geen urine inleveren.
Een vragenlijst in moeten vullen en 1 keer ja invullen is niet mee doen vandaar.
Kreeg nog wel een paar cadeau's voor de moeite en enthousiasme. Een zwangerschapskalender, mutsje voor de baby en een 9maanden magazine.

Verder gaat het goed met me. Heb het wel nog steeds koud, maar niet meer zo extreem. Moe en misselijk. Maar niet storend of zo. Ik heb het afgelopen dinsdag op het werk verteld, iedereen was zo blij voor ons!

Jana: Heel veel succes weer met de nieuwe ronde clomid. Laten we flink duimen dat het nu raak is!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patje,

Niets aan te doen dan he, ik bedoel dat je niet je urine in mag leveren...Waarom (als ik vragen mag) heb je dan een bloedtransfusie gehad??

Fijn dat het verder heel goed gaat. Gelukkig niet storend misselijk etc.

Zit vandaag op dag 8 van niuwe cyclus, dus over iets meer dan een week (dag 15 t/m 19) kan ik mijn eisprong verwachten.... Niet veel te melden dus. Ga wel gauw wat ovutesten bestellen. Ben verder erg druk op mijn werk, dus heb wel afleiding en gaan de dagen lekker snel.

Groetjes,
Jana

Hoi

Patje, jammer dat je niet mee kan doen met mvm. Het is voor zoveel vrouwen van belang, maar ik moet wel zeggen dat ik het wel een hele opgave vond. Zeker toen ik best misselijk was vond ik die flessen erg stinken. Wel super dat je de moeite hebt genomen!
Klopt het dat je morgen weer voor een echo mag? Spannend!

Jana, mooi dat je deze komende tijd wat afleiding hebt. Dat is idd wel heel handig. Ik vond dat ook altijd wel heel prettig!

Ik mag morgen weer gaan werken. Ik vind het echt super spannend. Nathan wordt de komende twee weekjes nog opgevangen door een vriendin en mijn zusje. Daarna gaat hij naar een lieve gastouder. Maar ik denk dat ik morgen wel een traantje zal gaan laten. Maar als ik zie naar al die moeders die mij al voor zijn gegaan dan denk ik wel dat het allemaal goed gaat komen!

Nou meiden, succes met alles en geniet nog even van de zondag!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan