Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Jeetje mina....ik ben zwanger!!!! Ik kan het nog helemaal niet bevatten. Ongelooflijk!
Vanmiddag een test gedaan en binnen no-time stond het op het schermpje. Het moet echt nog even bezinken hoor! Blij, gelukkig, bang, stress.... Eind december komt, als alles goed blijft gaan, een klein wondertje ons gezinnetje compleet maken. Jeetje!

X Irene

Hallo Irene,

Wat een nieuws!!van harte gefeliciteerd!!
Wat is het snel gegaan he.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en geniet er samen van.
Die druppeltjes bloed zijn dan waarschijnlijk een innestellingsbloeding geweest.
He, en Coen loopt los, wat goed zeg. Wat een trots he!

Met mij alles goed. Wel regelmatig harde buiken, soms wat pijn erbij. Maar of dit nu indalingsweeen zijn of, ik heb geen idee.
Morgenvroeg om: 9.00uur naar de gynaecoloog.
Oja, sinds tweede paasdag weet ik dat ik weer tante ga worden. Mijn zusje is nu 9 weken zwanger, erg leuk! Ook zij had een innestellingsbloeding en zat eerst in de spanning, maar ze heeft al een echo gehad en deze was gelukkig goed!!

Irene ga lekker genieten. Ben erg blij voor jullie!!
ps: Ik hou jullie op de hoogte hoe het aan deze kant gaat.

Liefs van Patries.

Hallo Irene,

Wat een nieuws!!van harte gefeliciteerd!!
Wat is het snel gegaan he.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en geniet er samen van.
Die druppeltjes bloed zijn dan waarschijnlijk een innestellingsbloeding geweest.
He, en Coen loopt los, wat goed zeg. Wat een trots he!

Met mij alles goed. Wel regelmatig harde buiken, soms wat pijn erbij. Maar of dit nu indalingsweeen zijn of, ik heb geen idee.
Morgenvroeg om: 9.00uur naar de gynaecoloog.
Oja, sinds tweede paasdag weet ik dat ik weer tante ga worden. Mijn zusje is nu 9 weken zwanger, erg leuk! Ook zij had een innestellingsbloeding en zat eerst in de spanning, maar ze heeft al een echo gehad en deze was gelukkig goed!!

Irene ga lekker genieten. Ben erg blij voor jullie!!
ps: Ik hou jullie op de hoogte hoe het aan deze kant gaat.

Liefs van Patries.

Hoi Meiden,

Irene, wat een goed nieuws. Dat had je waarschijnlijk niet verwacht, zo snel! Kan me voorstellen dat je een beetje beduusd bent. Maar geniet ervan. Ook dat Coen al los loopt, wat zal je trots zijn!

Patries, vervelend dat je last hebt van harde buiken. Het zouden inderdaad ook indalingsweeën kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je lichaam aangeeft dat je het even wat rustiger aan moet doen. Dus lekker even op de bank met je voeten omhoog ;).

Hier gaat alles langzamerhand weer naar zijn normale ritme. We zitten nog deels tussen de onuitgepakte dozen, maar ik doe rustig aan. Nathan is heel druk aan het ontwikkelen. Hij kruipt en trekt zich op. Dat vind ik het belangrijker om hem daar de ruimte voor te geven dan om druk te zijn met het uitpakken van allerlei spullen. Het komt ook allemaal wel, maar het duurt alleen wat langer. Maar het is wel heerlijk om nu in een huis te wonen, in plaats van een flat. We hadden we een grote flat, maar hier hebben we een veel ruimere woonkamer. Dus heerlijk is dat. En natuurlijk de tuin, waar we al lekker gebruik van hebben kunnen maken!
Nou, dames geniet van het lekkere weer en van al het goede nieuws!

Groetjes Mariska

Hoi Meiden,

Irene, wat een goed nieuws. Dat had je waarschijnlijk niet verwacht, zo snel! Kan me voorstellen dat je een beetje beduusd bent. Maar geniet ervan. Ook dat Coen al los loopt, wat zal je trots zijn!

Patries, vervelend dat je last hebt van harde buiken. Het zouden inderdaad ook indalingsweeën kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je lichaam aangeeft dat je het even wat rustiger aan moet doen. Dus lekker even op de bank met je voeten omhoog ;).

Hier gaat alles langzamerhand weer naar zijn normale ritme. We zitten nog deels tussen de onuitgepakte dozen, maar ik doe rustig aan. Nathan is heel druk aan het ontwikkelen. Hij kruipt en trekt zich op. Dat vind ik het belangrijker om hem daar de ruimte voor te geven dan om druk te zijn met het uitpakken van allerlei spullen. Het komt ook allemaal wel, maar het duurt alleen wat langer. Maar het is wel heerlijk om nu in een huis te wonen, in plaats van een flat. We hadden we een grote flat, maar hier hebben we een veel ruimere woonkamer. Dus heerlijk is dat. En natuurlijk de tuin, waar we al lekker gebruik van hebben kunnen maken!
Nou, dames geniet van het lekkere weer en van al het goede nieuws!

Groetjes Mariska

Irene, wat super!!!! Gefeliciteerd! Dat is lekker snel raak!!
Ben helemaal blij voor jullie! Hihi, dus misschien wordt hij/zij wel geboren tijdens het vuurwerk!

Patries, voor jou duurt het ook niet lang meer, he? Ben zo benieuwd!

Mariska, leuk he, die ontwikkelingen van die kleintjes! Heb ook de grootste lol met Chloe. Inderdaad is het af en toe een beetje afwegen wat voor gaat. Je huis (houden) of je kind.

Hier gaat het verder wel. Chloe kwakkelt al een paar weken met een verkoudheid. Vanmiddag gaan we voor de zekerheid even naar de dokter, omdat ze ook steeds meer begint te hoesten en het niet minder lijkt te worden.
Ben ondertussen ook alweer ruim een maand aan het werk en dat valt toch wel tegen.
Kom echt tijd tekort. Maargoed, nog 1 dag werken en dan hebben we lekker ruim een week vrij. Dan weer 2 dagen werken en de rest van de week vrij.
Dus voorlopig is het wat relaxter.

groeten
Laura

Terug
Bovenaan