Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hoi Valesca,
Dank je, voor de informatie... Ik moet zeggen dat ik blijf hopen en dat mijn hart een sprongetje maakte toen ik het las. Dat ik dus deze maand nog wel zwanger zou kunnen zijn.....
Ik heb de vorige week zoveel kwaaltjes gehad, moe, pijn aan me borsten, misselijk etc... En dat heb ik echt nooit.....

Maar inderdaad, ik zal ook proberen er niet teveel op te hopen... Je hebt gelijk, het is onwijs moeilijk....

Succes, en ik hoor het wel, na donderdag :)
Ik ga me nu op me werk storten, lekker druk, misschien vergeet ik het dan...

Groet, tes

Goedemorgen lieve meiden

Het doet me zo ongelooflijk goed dat jullie me niet veroordelen, maar juist zo begripvol zijn. Ik denk dat ik mezelf gewoon steeds moet voorhouden dat het een heel naar bijkomend verschijnsel is. Ik hoop dat ik me een beetje beter ga voelen wanneer ik weer aan het werk ga. (Als de misselijkheid maar wegblijft dan...)

@Valesca, dank je wel voor je lieve reactie. Ik voel me wel een beetje schuldig, omdat jij het zo graag wilt en ik zo loop te klagen... Nog een paar daagjes tot je nod.....Ik hoop werkelijk dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is, duim duim duim!

@Josanne, welkom op het forum! Bedankt ook voor je begripvolle reactie. Geniet lekker van je vakantie en kom gezellig na je vakantie weer met ons meekletsen!

@Ilse, heel erg bedankt voor je lieve reactie. Ik hoop zo dat het voor jou een hele fijne tijd is/wordt. Voel jij je al een beetje zekerder? Nu heb je dan toch de kwaaltjes waar je zo op hoopte....(grapje hoor lieverd)

@Sukkie, ook jij bedankt voor je begrip en steun. Mijn vriend probeert me wel te steunen, maar ik kan zien dat hij het niet goed begrijpt en niet weet wat hij moet doen. En daarbij sluit ik me altijd af wanneer ik me niet goed voel. Ik probeer dat niet te vaak te doen, maar het gaat vanzelf. Gelukkig blijft mijn vriend er heel rustig onder en dat werkt het best.
Ondertussen duim ik voor je hoor. Nog 2 daagjes wachten voor je gaat testen toch? Ik hoop dat het positief zal zijn!!!

@Tes, jammer van die negatieve test, maar zoals je zelf ook zegt: het kan gewoon nog te vroeg zijn. Het wachten duurt ook lang en je wilt zo graag. Niet twijfelen aan je lichaam. Gemiddeld doen vrouwen en een half jaar over om zwanger te worden, dus er hoeft echt niet iets mis met je te zijn hoor. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen toch nog positief test!

Liefs Elleste

Och meis.....schuldig voelen is nergens voor nodig....we zijn hier allemaal om elkaar door de moeilijke tijden heen te slepen, zwanger of niet ;)

als mijn tijd komt, zal ik ook vast wel eens lekker willen komen klagen (voor zover je het klagen kunt noemen) :)

Hey Elleste,
Ja ik heb de klachtjes waar ik op hoopte ja hahaha. Heb je toch stiekem zitten duimen daarvoor??
Wees blij dat je vent er zo rustig onder is want als hij ook mee de put in gaat is het niet gezellig bij je thuis ;-p
Hey heb je hyves ofzo??
Misschien leuk om toe te voegen.
zoeken onder Ilse van Viegen en dan kom je bij mij terecht.
Voor de andere meiden natuurlijk ook als het jullie leuk lijkt.

Nou liefie.
Take it easy!

Hoi meiden!

Heerlijk weertje buiten he!
Nog geen veranderingen hier, niet ongi en nog niet getest. Heb ook al eens rondes gehad van 33 en 31 dus ik houd mezelf voor dat dit ook kan. Alhoewel de vorige twee rondes 29 en 28 dagen waren.. dan ben ik officieel 2 dagen overtijd in vergelijking met de vorige ronde. Nog even wachten, aan het einde van de week weet ik het!

@ alle wachters, helaas zit er niets anders op dan wachten. Probeer de spanning te zien als mooie spanning, een speciale omdat je nog niet weet of je mama gaat worden! (klinkt makkelijk he, maar het helpt mij wel!)

@alle klussers, doe jullie best!

@ vieguh en elleste, wanneer hebben jullie de eerste echo?

Groetjes Sukkie
30/30 ronde 6

Ik verga nu van de lage rugpijn....zit met een warme kruik nu. dat verlicht wel wat.

Normaal heb ik dat als ik ongesteld ben..alleen niet zo erg, dus ik ben nu benieuwd of ik straks ongesteld ga worden....als ik morgen nog niet ongesteld ben, gaat het wel heel spannend worden.

Geniet van het mooie weer de komende dagen meiden....in het weekend is het weer voorbij helaas

Liefs !

Dames,

Wat ontzettend leuk dat dit meer op een chatsessie lijkt! Als je een vraag heb wil je natuurlijk zo snel mogelijk antwoord en dat gaat hier lekker merk ik. Mooi, want als ik op me werk niks te doen heb is ff kletsen niet erg :)

@Elleste: Meid, tis toch juist heerlijk om ff te klagen bij dames, ipv bij je vriend... Mannen zijn daar toch heel anders in. Maar toch erg fijn dat je vriend er zo rustig bij is. Achteraf kijk je misschien terug op deze periode als leerzaam ofzo.. Of moet je erom lachen. Ik vind het voor mezelf ook wel leerzaam.. als een ander ergens over klaagt..
Tuurlijk is het soms moeilijk voor niet zwangeren.. Maar daar kunnen we dus ook van leren.. Stiekem hoop ik ook zeker dat ik te vroeg getest heb..... Maar ik zal proberen er niet teveel aan te klampen he Valesca ;-)

@Sukkie: we zitten in hetzelfde schuitje... dag 32 alweer.. negatieve test, niet ongi... Zenuwslopend vind ik het! Ik maak rare fouten op me werk, ben er bijna niet bij met me kop. Als ik dan ff tijd voor mezelf neem, zo van doe is rustig , weet ik niet eens precies wat m'n gedachten zijn, dus ik verwijt het daar maar aan.... Succes!!!!

Voor alle dames! Ik sluit me bij Valesca aan, geniet van het heerlijke weer, dat hebben we wel verdient en voor je het weet is het inderdaad weer voorbij!

Have Fun :)

liefs, tes

Helaas....ben net ongesteld geworden :(

ik zat op de wc (sorry voor het vieze verhaal) maar er viel echt een klont ofzo in de pot en de rest was donker bruin....misschien heb ik daar wel last van gehad ofzo met die buikpijn steeds.

Terug
Bovenaan