Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey meiden,

Zat even niet verder te kijken dan mijn neus lang was en bleef steken op pagina 1 dusse ff wat berichtjes gemist waar ik nog even op ga reageren.

@Joy, van harte welkom hier. Altijd gezellig en nu we weer beetje bovenaan staan ook weer wat drukker :) Klets lekker mee! Hoop dat je ongi snel over mag zijn en dan maar weer volop op het klussen storten :) Wat is je leeftijd?Wanneer is je nieuwe NOD? Het is je 2de ronde voor kindje 2 dan toch? Als je je gegevens zelf in het schema wilt zetten mag dat hoor, maar als je ze typt dan zet ik of iemand anders ze er ff in, net wat je zelf makkelijker vindt.

@Poohh, zal je weer even in het schema zetten hoor meid!

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie 24 6 1
poohh 24 5 1 20-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc

@Sukkie,wanneer heb je precies je NOD? Ben af en toe de kluts een beetje kwijt geloof ik met het schema. Sorry daarvoor!

@Valesca, had zelf een week voor mijn NOD een ongi gevoel, meer trek, wat pukkeltjes (soort uitslag) rode handpalmen, veel last van afscheiding en hele pijnlijke tepels. Verschilt uiteraard per persoon, maar met deze kwaaltjes had ik 2 dagen na mijn NOD een positieve test in handen. Duim voor je meid, klinkt goed, maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden helaas, daar kunnen we hier allemaal wel over meepraten geloof ik.

Volgens mij heb ik iedereen nu gehad ;)

Mijn allerliefste komt net met alle in de schuur en op het balkon geverfde babymeubeltjes binnen. Echt te gek! Box staat al in de kamer, wegens plekgebrek en nu wiegje, commode en ledikantje ook op bestemming dus helemaal echt :) Nu nog een klein kruimeltje om erin te leggen :) Gun het jullie allemaal zo dat meiden!!!

Liefs Svtje
20+4

line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie 24 6 1
poohh 24 5 1 20-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc 25 maart

mie_pie
j-t
senorita
shar
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc

Hallo Meiden,

Heb even het tabel gekopieerd en aangepast.
Ben namelijk de 25e maart uitgerekend en heb mijn eerste echo de 13e augustus.
Heb vandaag met ze gebeld dat ik toch ook sneller een 1e echo wil omdat ik toch een beetje nerveuzig ben of alles wel goed is.

Maar goed.....

@Joy:
Welkom op het forum en veel plezier met klussen. Hoop dat je snel een wondertje in je buik mag hebben.

@Line:
Meid spannend!!!! Ik hoop voor je dat je de volgende bent met goed nieuws en dat de RD's weg blijven.
Duim voor je.

@Kwisjuh:
Jou NOD staat ook voor de deur en duim ook voor jou meis.

@Poohh:
He leuk dat je naar de Kempervennen gaat!! Is echt een super leuk park met mooi zwembad!
Mijn schoonouders en schoonzus met dr man waren er en wij zijn even een dagje langs geweest. Was erg gezellig.
Veel plezier daar!

@Valesca:
Oeh ja dan heb je zelf ook grotere kans op een meerling! Goh dat zou wat zijn zeg hihi! Ben je er nou zelf ook 1 van 2?

@Elleste:
Ja meid bij jou nu ook al de misselijkheid?! We lopen echt gelijk he hahahaha. Voor jou al bijna naar de VK! Leuk leuk leuk!!!!!

@Sukkie:
Alvast gefeliciteerd en veel mooir jaren erbij met veel kindjes!!

@Sv'tje:
Leuk dat je logees krijgt!
En wat een ideale man heb je zeg! Mee naar je ouders een geen F1, massage met olie en al!! So he waar haal je die??
Leuk dat je buikie al echt te zien is he! Ik zou er ook mee gaan pronken hoor hihi.

Hier alles lekker.
's Ochtends beetje misselijk, bortsen als lolo ferrari ;-p (absolute favo's van mn man nu die blijft er niet van af), pukkeltjes en verschrikkelijk sjaggo geweest vandaag. Opeens op me werk zit ik te janken naja joh zo ben ik echt niet!!
Mja het hoort erbij.... Donderdag MvM op bezoek.
Ben benieuwd hoe dat gaat allemaal.

@Klussers:
have fun

@Wachters:
Duim voor jullie

@Ongiers:
Keep on smiling

@Zwangeren:
Geniet ervan en luister naar je lichaam

line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie 24 6 1
poohh 24 5 1 20-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh 25 maart
mmlc

mie_pie
j-t
senorita
shar
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk 13 aug 1e echo
mmlc

ff de uitgerekende datum achter mijn eigen naam gezet ipv mmlc hihi

Hey Vieguh,

Het is zomaar 13 augustus meid. Marijke heeft die dag haar 20 weken echo en wij komen zelf de 11de weer naar huis, dus tellen lekker met z'n drietjes af tot die tijd :) Voor je het weet is het zover. Tot die tijd gewoon goed op jezelf passen, toegeven aan je vermoeidheid en als je je even wat minder voelt door je hormonen tja... daar kan jij nu eenmaal niks aan doen. Mijn borsten (tepels) deden wel erg zeer en werden in begin wel iets groter maar waren niet aanraakbaar omdat ze zo zeer deden :( Nu met tijden wat zeerder, denk dat ze langzaamaan aan het groeien zijn. Wie weet ook nog Pamela straks hihi.

Ja wat een man heb ik he, kan het niet vaak genoeg zeggen, geen lot uit de loterij maar de hoofdprijs :):):) Gister heeft hij me geholpen met van allerlei dingen in huis van badkamer soppen tot stofzuigen omdat ik dus echt mijn dag niet had. Zo ontzettend lief en ik maak er ook echt geen misbruik van dat zou gemeen zijn. Nu net een verse smoothie met sinaasappel en banaan gekregen, echt te lief! Zometeen nog ff stofjes uitzoeken voor boxkleed en dan gaan we richting boord waar mijn visite vanavond ergens zal arriveren dus kan ik nog snel ff tassen uitpakken en kijken of alles in orde is :)

@Line, duimduimduimduimduimd!!!! Hoop het zo voor je meid dat je ongi wegbijft en dat je positief mag testen! Hou ons op de hoogte!

@Poohhh, geniet lekker van je vakantie meid, volgens mij ben je daar wel aan toe!

Meiden, weet niet wanneer ik weer ga schrijven omdat ik niet ongezellig wil zijn naar mijn logees toe, maar denk aan jullie allemaal, klussend, wachtend, ongi-end(lekker woord) en zwangerend!!!

Veel liefs Svtje
20+5

Heej allemaal!

@ iedereen bedankt voor jullie felicitaties!
Manlief kwam me vanmorgen om 6.00 uur al verblijden met cadeau's (hij moest vroeg werken) ik ben dus al een hele tijd wakker maar goed. Wordt een leuke dag vandaag.

Heb de hele dag (en dat op mijn verjaardag) echte ongikrampjes. Bah.
En dan ook zo nog een sollicitatiegesprek, zit even niet mee.

@line, hoop dat je test positief is! Zet hem op...

Groetjes Sukkie
23/30 ronde 6

Hey Sukkie,

Als het weer bij jullie net zo is als hier, dan heb je prachtig weer op je verjaardag. Wat ontzettend lief dat je mannetje je al zo vroeg kwam verrassen :) Wat heb je van hem gekregen?

Balen dat je last hebt van ongi krampjes, maar is wel een kwaaltje hoor ;) had het zelf ook een week voor mijn NOD al (de keer dat ik positief testte) dusse... meid duim voor je!!!

Geniet lekker van deze dag en hoop voor je dat je sollicitatie gesprek goed is verlopen?

@Line, heb je al getest meid??? Zo nieuwsgierig!

Ben inmiddels weer aan boord, de boodschappen zijn binnen en de tassen uitgepakt, zit nu wel een beetje uit te puffen op de bank. We verwennen onszelf vandaag maar eens met Domino's moet kunnen toch. Om nu ff voor 10 man eten op tafel te toveren, geen fut voor haha. Morgen weer gezond :)

Meiden geniet van deze dag en pas goed op jullie zelf!

Dikke knuffel Svtje
20+5

Hey lady's!

Even een kort ego berichtje uit de VS. Ten eerste: er wordt weer lekker geschreven en dat doet me goed! Ik ga als ik thuis ben wel ff teruglezen,nu scan ik er alleen goed overheen!
Verder had ik vandaag wat rozige afscheiding dus ik denk dat de RD's er zijn...morgen naar Disney World,hopen dat t niet doorzet. Alleen al omdat ik geen zin heb om hier ongi te worden en de hele dag dan in zo'n park rond te lopen haha!

Tot gauw en ik hou jullie op de hoogte!
xx Kwisjuh

Hey Kwisjuh,

Gaaf dat je vanuit de VS ff mee kletst!!
Ik dacht al wat een tijd he hahahaha
Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat je veel plezier mag hebben in Disney!!
Liefs Ilse

Terug
Bovenaan