A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Zat even niet verder te kijken dan mijn neus lang was en bleef steken op pagina 1 dusse ff wat berichtjes gemist waar ik nog even op ga reageren.
@Joy, van harte welkom hier. Altijd gezellig en nu we weer beetje bovenaan staan ook weer wat drukker
Klets lekker mee! Hoop dat je ongi snel over mag zijn en dan maar weer volop op het klussen storten
Wat is je leeftijd?Wanneer is je nieuwe NOD? Het is je 2de ronde voor kindje 2 dan toch? Als je je gegevens zelf in het schema wilt zetten mag dat hoor, maar als je ze typt dan zet ik of iemand anders ze er ff in, net wat je zelf makkelijker vindt.
@Poohh, zal je weer even in het schema zetten hoor meid!
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie 24 6 1
poohh 24 5 1 20-aug
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc
@Sukkie,wanneer heb je precies je NOD? Ben af en toe de kluts een beetje kwijt geloof ik met het schema. Sorry daarvoor!
@Valesca, had zelf een week voor mijn NOD een ongi gevoel, meer trek, wat pukkeltjes (soort uitslag) rode handpalmen, veel last van afscheiding en hele pijnlijke tepels. Verschilt uiteraard per persoon, maar met deze kwaaltjes had ik 2 dagen na mijn NOD een positieve test in handen. Duim voor je meid, klinkt goed, maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden helaas, daar kunnen we hier allemaal wel over meepraten geloof ik.
Volgens mij heb ik iedereen nu gehad
Mijn allerliefste komt net met alle in de schuur en op het balkon geverfde babymeubeltjes binnen. Echt te gek! Box staat al in de kamer, wegens plekgebrek en nu wiegje, commode en ledikantje ook op bestemming dus helemaal echt
Nu nog een klein kruimeltje om erin te leggen
Gun het jullie allemaal zo dat meiden!!!
Liefs Svtje
20+4
Zat even niet verder te kijken dan mijn neus lang was en bleef steken op pagina 1 dusse ff wat berichtjes gemist waar ik nog even op ga reageren.
@Joy, van harte welkom hier. Altijd gezellig en nu we weer beetje bovenaan staan ook weer wat drukker
@Poohh, zal je weer even in het schema zetten hoor meid!
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie 24 6 1
poohh 24 5 1 20-aug
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc
@Sukkie,wanneer heb je precies je NOD? Ben af en toe de kluts een beetje kwijt geloof ik met het schema. Sorry daarvoor!
@Valesca, had zelf een week voor mijn NOD een ongi gevoel, meer trek, wat pukkeltjes (soort uitslag) rode handpalmen, veel last van afscheiding en hele pijnlijke tepels. Verschilt uiteraard per persoon, maar met deze kwaaltjes had ik 2 dagen na mijn NOD een positieve test in handen. Duim voor je meid, klinkt goed, maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden helaas, daar kunnen we hier allemaal wel over meepraten geloof ik.
Volgens mij heb ik iedereen nu gehad
Mijn allerliefste komt net met alle in de schuur en op het balkon geverfde babymeubeltjes binnen. Echt te gek! Box staat al in de kamer, wegens plekgebrek en nu wiegje, commode en ledikantje ook op bestemming dus helemaal echt
Liefs Svtje
20+4