Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

POOHH!!!!Fantastisch meid!! Gefeliciteerd!!
Het gaat de goede kant op met zn allen.
Heerlijk geniet ervan.

@Valesca:
Veel kluspleizer en keep it leuk hihi.

@Josanne:
Jammer van je ongesteldheid. Hoop voor je dat je snel met de volgende ronde kan beginnen.

@iedereen soory als ik mensen vergeet maar ben echt heel moe en heb zelfs geen puf voor het forum. Volgende keer beter.
Sorry meiden.

Liefs Ilse

Hey
meiden
Poohh gefeliciteerd meid!hartstikke leuk hoor heb je al last van kwaaltjes?hier verder zijn gangetje menstruatie is al ver over meestal na 5 dagen wel over dus dat is wel fijn verder heb ik niet echt veel nieuws moet een zaterdag alweer gaan werken 3 weken vakantie is jammer genoeg snel voorbij!
tot snel liefs jootje

hey poohhhhhh !!!!!!!!!!!

WOU EINDELIJK MAG JIJ ZEGGEN DAT JE ZWANGER BENT MEID

wat heb ik met je mee geleefd in deze 5 rondes en nu kan jij binnenkort al je zwangere vrienden en fam vertellen dat jij ook zwanger bent helemaal super meis hoop dat jij en je mannetje het een beetje kunnen vatten want ik vind het af en toe nog moeilijk om te geloven ookal zeggen de foto´s dat ik zwanger ben haha

meiden allemaal bedankt voor de felicitaties het was echt een super dag nu al vroeg wakker want gaan zo naar mijn moeder om de laatste dingen voor het feest te doen dus we blijven lekker daar heerlijk zonnen als het weer mee zit

tot snel dan reageer ik ff langer moet nu opschieten doei doei

xxx marijke
20+1

Hee meiden

Bedankt voor de felicitatie,s'
Kan het nog steeds niet geloven.
Wat hadden jullie in het begin voor klachten.'
Ik eigenlijk nog niks wel wat raar gevoel ik buik net of je honger hebt en soms steekjes heel gek en nu voel ik niks ja hmm.

Liefs poohh

Hey dames,
@Valesca: Bedankt meis, ben dr helemaal pardoes van zeg maar... Ik ben dus al bijna 6weken zwanger.... Woow... Dat verklaart een hele hoop namelijk! Ik zat van de week op deze site te kijken, hoe een zwangerschap verloopt per week. Ik keek bij week 6, zag de symptomen en dacht huh? Ik heb al die symptomen al.... Althans, de meeste... Dus ik vond het alweer raar enzo... Lief dat je het heb uitgezocht.
Ik ben blij te horen dat je ervan geniet meis, houden zo :) !

@Pooh: Wat super leuk allemaal voor je meis! We zijn beide in april uitgerekend dan, leuk! Ik heb veel klachten, nou ja soms wel, soms niet. Misselijk, gevoelige tepels, rare kriebels ofzo in me buik, opgeblazen gevoel. Vooral heel veel moe. Tis maar goed dat jij het ff meldde, anders had ik gedacht dat ik nu in de 4e week zou zitten. Maar ik zit dus in de 6e week... Woow! Dank je wel daarvoor!
Geniet ervan!
Ik kan het me trouwens ook niet echt bevatten hoor, vooral niet als je geen symptomen heb op een dag.. Dat komt nog wel! Straks kunnen we er niet meer omheen,als je begrijpt wat ik bedoel.

@Ilse: Geeft niet meis, je heb je rust nodig!! Geniet ervan!

@Josanne: Jammer dat je weer moet werken. Maar mijn ervaring leert dat je er op t werk toch iets minder mee bezig bent, wat schijnt te helpen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen meis! Succes!

@alle dames: Geniet lekker van het weekend, en het weer. Het schijnt heerlijk te worden!! Met een graad of 20 en een zonnetje, das voor mij lekker, die hitte hoef ik niet...
Ik krijg een moeilijke taak dit weekend, vanavond me beste vriendin die blijft slapen, die gaat dus meteen merken dat ik zwanger ben, gezien ik niet meer drink enzo. Vervolgens het hele weekend met me schoonfamilie op stap. Die vragen al een half jaar wanneer de kleine komt, die letten overal op! Wat een uitdaging hihi..

Liefs, tes

Hee tes

Wanneer was je nod datum om dat je het over 6 week hebt?

lieffs poohh

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos:
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:willen het niet weten.

Hallo dames

Moet 15 september naar de vk dan ben ik 8 week heen spannend kan het nog steeds niet geloven.
Hopelijk is alles goed.

liefs poohh

Terug
Bovenaan