Hey Kwisjuh,
Gek joh, ja een vrouwenlichaam is een raar iets haha. Gelukkig heb je testen in huis en kun je die er als het niet doorbreekt alsnog tegenaan gooien. Had zelf 1 dag na mijn NOD (had toen nog niet getest) stip lichtrozig bloed en dacht ook dat ik ongi ging worden maar dag erna wel positieve test. Wil je uiteraard geen valse hoop geven hoor, maar komt voor dat je bloed verliest en toch zwanger bent. Ga nog ff lekker verder met duimen!!! Hou ons op de hoogte.
Onze msn adressen zijn idd niet nieuw maar gewoon om eventuele nieuwe forumdames uit te nodigen om ook op msn te komen.
Ben het helemaal met je eens hoor, die 2 kilo van Marijke, mocht ik willen haha! Nou ja is allemaal voor het goede doel en straks als het weer verantwoord is maar weer eens dieetplan opstellen

Nu eerst maar genieten van zwangerschap en groei van de kleine.
Dank voor je respect trouwens, 10 kilo afvallen is behoorlijk, maar moet zeggen als je eenmaal aan het afvallen gaat, dan krijg je er een kick van, tenminste ik wel

Als mensen het gaan zien en je complimentjes krijgt, doet je goed!
@Sukkie, meid volgens mij zit je vakantie er weer op? Hoop dat je het heerlijk gehad hebt en niet onverwachts toch nog verrast bent door ongi... Wanneer heb je de echo precies? Duim nog steeds en denk aan je hoor!
Meiden, vrijdag alweer, laatste werkdag voor de meesten, geniet lekker van het weekend. Ik heb hier lekker een cake in de oven staan, ruikt heerlijk!!!
Dikke kus Svtje
25 weken en 1 dag zwanger