Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

voor de nieuwe meiden hier

we kletsen ook op msn ik heb een speciale forum msn dus wie het leuk vind voeg me toe

tijgertje.09@hotmail.com

xxx
marijke
21+1

Hey meiden,

Mijn forum msn is : schippersvrouwtje1984@live.nl van harte welkom om ook op msn te komen kletsen, ook altijd gezellig!

Kus Svtje
25+1

ps reageer straks ff maar ga zo eerst maar eens douchen

Hey dames:

Ik heb sinds donderdagochtend ( t begin van de ongi) geen bloed meer gezien,wel twee keer tampon in gehad maar mocht geen naam hebben...
Denk dat t vanavond wel door gaat zetten. Zo niet dan gooi ik er zondag of maandag maar een testje tegenaan. Obstipatie is terug,was even twee dagen weg... Maar verder is de gevoeligheid in de (.)(.) minder. Snap niks van mijn lichaam haha!

@ Valesca: En? Al nieuws of heb je je kunnen beheersen? Hoe voel je je? Je hebt echt veel kwaaltjes he? Nu maar hopen dat t voor een goed doel is en niet voor die ellendige RD's!

@ Josanne: Gezellig samen in ronde 7 ;o)

@ mammavanBinkie: Heb je al nieuws? Ik hoop t zo voor je!

@ Sukkie: terug van vakantie? Hebben jullie t fijn gehad? En de belangrijkste vraag: Heb je al nieuws??

@ Marijke: Profvoetbalzoon hahaha! Wel heerlijk om te voelen lijkt me! Enne...ik las in een berichtje van jou dat je 2 kilo bent aangekomen? Das toch super weinig?? Ik bedoel ik snap als je net 10 kg bent kwijtgeraakt dat elke kilo dan teveel is,maar met 21 weken is 2 kilo toch peanuts?? En voor n goed doel haha!

Sorry voor wie ik vergeten ben,heb niet helemaal terug gelezen hihi

Tot gauw meiden!
Kus Kwisjuh

Ow ik zie dat SV-tje en marijke hun MSN hierboven neergezet hebben. Hebben jullie een nieuwe?
Ik heb er ook een, kwisjuh@live.nl als ik me niet vergis maar kan ook @hotmail.com zijn haha dat zou ik thuis ff na moeten tjekken!

hey kwisjuh

ja het is niet veel mischien maar is wel in een week tijd haha dus snoep gewoon niet meer dan weet ik dat ik er alles aan gedaan heb om het gewicht zo laag mogelijk te houden en ja die kilo's doen zeer hihi kan er niets aan doen en ja aankomen zal ik ook maar ja voelt gewoon rot ineens 2 kilo maar ja moet er mee leven

en we hebben geen nieuwe msn hoor meis maar voor de nieuwkomers nog eens opgezet dacht mischien willen er meer meiden op msn kletsen

jou msn is kwisjuh@hotmail.com heb het ff voor je nagekeken

xxx

Hey Marijke!

Besankt haha ik heb hier op me werk geen msn en thuis meld ik me altijd automatisch aan dus zou me ww nieteens weten haha! Maar inderdaad voor de nieuwkomers:
Kwisjuh@hotmail.com. Ben niet zo heel veel op msn,vin dt zielig voor me mannetje als ik boven op msn zit. Zit hij beneden alleen op de bank met een heel hoog stemmetje "Alleen!" te roepen hahaha!

Kan me goed voorstellen dat t moeilijk is als je net bloed,zweet en tranen hebt gegeven om de kilo's eraf te krijgen(respect trouwens! ook voor SV-tje) en dat je er dan weer twee aankomt. Maar toch is t goed dat je erop let,deste minder hoef je straks kwijt te raken. Hoe verder je bent,hoe zwaarder t wordt en dus ga je ook minder bewegen. Dan kom je vanzelf sneller aan buiten dat wat die kleine spruit nog groeit!

Kus

hey kwisjuh

het is ook wel zo hoor uk moet natuurlijk ook groeien en ik wil idd gewoon goed opletten op wat ik eet haha heb zelfs al aardappels op van de week haha en die vind ik echt niet lekker dus ja we zijn goed bezig maar til er ook niet te zwaar aan hoor want vanavond staat er gewoon friet op het menu maar chips en snoep en koekjes das gewoon dikmaker haha niet dat ik echt trek heb in die dingen want snoep nu ik zwanger ben echt heel weinig ik weet niet hoe het kan maar het is zo

en mischien stel ik me ook wel aan haha maar was gewoon ff in schock

xxx

Hey Kwisjuh,

Gek joh, ja een vrouwenlichaam is een raar iets haha. Gelukkig heb je testen in huis en kun je die er als het niet doorbreekt alsnog tegenaan gooien. Had zelf 1 dag na mijn NOD (had toen nog niet getest) stip lichtrozig bloed en dacht ook dat ik ongi ging worden maar dag erna wel positieve test. Wil je uiteraard geen valse hoop geven hoor, maar komt voor dat je bloed verliest en toch zwanger bent. Ga nog ff lekker verder met duimen!!! Hou ons op de hoogte.

Onze msn adressen zijn idd niet nieuw maar gewoon om eventuele nieuwe forumdames uit te nodigen om ook op msn te komen.

Ben het helemaal met je eens hoor, die 2 kilo van Marijke, mocht ik willen haha! Nou ja is allemaal voor het goede doel en straks als het weer verantwoord is maar weer eens dieetplan opstellen :) Nu eerst maar genieten van zwangerschap en groei van de kleine.

Dank voor je respect trouwens, 10 kilo afvallen is behoorlijk, maar moet zeggen als je eenmaal aan het afvallen gaat, dan krijg je er een kick van, tenminste ik wel :) Als mensen het gaan zien en je complimentjes krijgt, doet je goed!

@Sukkie, meid volgens mij zit je vakantie er weer op? Hoop dat je het heerlijk gehad hebt en niet onverwachts toch nog verrast bent door ongi... Wanneer heb je de echo precies? Duim nog steeds en denk aan je hoor!

Meiden, vrijdag alweer, laatste werkdag voor de meesten, geniet lekker van het weekend. Ik heb hier lekker een cake in de oven staan, ruikt heerlijk!!!

Dikke kus Svtje
25 weken en 1 dag zwanger

Terug
Bovenaan