Hey Kwisjuh,
Wat ontzettend vervelend meid dat je ongi geworden bent. Had zo'n goede hoop voor je! Stop gewoon niet meer met duimen tot je volgende NOD, wie weet helpt dat

Kop op en door naar de volgende ronde. Je staat in ieder geval weer in het lijstje meid.
nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess: 19 april
poohh:29 april
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY
@Elleste, hoop dat je je snel een beetje beter mag voelen. Zou je zo graag wat tips geven maar geloof niet dat ik daar de aangewezen persoon voor ben, bij mij bleef het bij erg misselijk maar spugen kwam er niet van. Misschien dat Miepie of Marijke tips hebben??? Take care!
@Vieguh, als het goed is komt Sukkie vrijdag thuis van vakantie en dan zal ze waarschijnlijk die week er op maandag ofzo... (weet ik ook niet natuurlijk) echo hebben. Nog eventjes heel hard verder duimen met z'n allen dus
@Tess, meis zo moet je inderdaad niet denken. Sluit me volledig bij Valesca aan. Feit wil dat je het wel doet, weet ik ook van mezelf... het is gewoon een wonder dat je zwanger bent en je moet er intens van genieten. Tot 12 weken loop je meer risico dat het mis gaat met je zwangerschap maar denk eerlijk gezegd dat je het dan ook zo moet zien, als er in die weken iets mis gaat was er iets niet goed met je kindje. Weet dat ik het nu heel makkelijk vertel, maar zo bedoel ik het uiteraard niet. Als een zwangerschap vroegtijdig op een natuurlijke weg wordt afgebroken dan is er een aanlegfout aanwezig. Hoop niet dat je dit verkeerd opvat, ik gun iedereen een gezonde en goede zwangerschap en heb me ook heel wat keren zorgen gemaakt en eerlijk gezegd nog steeds af en toe. Denk dat dat heel normaal is, er gebeurd iets in je lichaam waar je geen controle over hebt. Meid, positief blijven denken, lekker proberen te genieten, gewoon plannen maken. Orienteren op spulletjes en ik kan je verzekeren nu lijkt de tijd te kruipen maar voor je het weet heb je zo'n lief klein kruimeltje in je armen

en dan ben je allemaal weer vergeten! Dit is wat ik mezelf maar voorhou

De dipjes horen er ook een beetje bij, zijn je hormonen die met je gaan lopen, wees lief voor jezelf, verwen jezelf met een lekker warm bad (als je dat hebt) laat je vriend je lekker masseren, maakt niet uit maar probeer een beetje te ontspannen en lucht ondertussen lekker je hart hier op het forum. Daar zijn wij dan weer voor
Hier nog steeds alles goed gelukkig, zal eens kijken wat ik allemaal ga doen vandaag. Heel misschien komt een vriendin van mij in haar lunchpauze langs, we liggen "in haar achtertuin" oftewel in de buurt te lossen. Altijd leuk zulke onverwachte dingen.
Wens jullie en fijne dag, werkse voor degenen die al weer hard aan het bikkelen zijn!
Veel liefs Svtje
25 weken zwanger