Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

@ vieguh, Jeeeeej wat een super goed nieuws dat alles in orde is !! Kun je nu lekker weer genieten meis ! en dat heb je verdient :D

@ Kwisjuh, wat balen zeg :( gelukkig kun je er voordeel in zien, want ik begrijp best dat het toch een tegenvaller is. Heel veel succes in de volgende ronde

@ Tes, Ik vertelde mijn vriend over dat lasertherapie om te stoppen met roken. Hij weet hoe graag ik dat wil en hij vond het een heel goed idee :D Ik ga vandaag extra info aanvragen en dan ga ik het gewoon doen :) Super bedankt dat je hiermee kwam, want ik heb hier echt wat aan jeeeej

Hallo meides,

@allemaal:
bedankt voor jullie lieve berichten. We zijn zeker opgelucht en ook dankbaar dat alles in orde is .

@Kwisjuh:
Shit zeg dat je ongi geworden bent. Heb nog zo voor je geduimt. Naja net wat je zegt, beter dit dan dat je in onzekerheid zit. Hoop op meer succes in de volgende ronde.

@Elleste:
Balen zeg dat je je weer zo kotsmisselijk voelt. Extra vitamine B6 schijnt ook goed te helpen he. Ja misschien het proberen waard want hier wordt je niet vrolijk van.
Sterkte.

@Sukkie:
MEIS IK WIL WETEN HOE HET MET JE IS!!

@Sv'tje en Marijke:
Ja ik had al zo'n vermoeden dat jullie op msn zaten te wachten hahaha. Ik zette mn flaptop open en jullie spraken me tegelijk aan hahahaha. Wel lief van jullie. Mja jullie weten nu alles dus ga er niet meer verder over vertellen hihi.

@allemaal:
Fijne dag vandaag en tot forums maar weer.
Liefs Ilse

10 weken

hey meiden

voor alle meiden die afvallen hihi 1 ding elke keer op de weegschaal als je zwanger bent ik een schok haha BEN 2 KILO AANGEKOMEN en dan zegt iedereen ja wat is nou 2 kilo op 21 weken nou dat zal ik vertellen haha 2 KILO haha

ik heb al tegen svtje gezegt gister dat snoepen nu niet meer kan haha dus ik ga voor gezond

verder valesca ga je stoppen met roken? ik ben ook gestopt alleen in oktober al omdat ik het dan in mijn eigen tempo kon doen en niet ineens als ik zwanger zou zijn maar meis zet hem op ik weet hoe moeilijk het is

xxx marijke
21 weken

@Valesca: Asjeblieft meid!! Tis je gegund, hoop dat het helpt. Je kan op www.bodybalans.nl kijken, daar heb ik het laten doen, staat heel veel info over! Deze is ook het goedkoopst, en de dame die het doet is heel aardig!
Alleen moet je dan natuurlijk wel in de buurt van Amsterdam wonen hihi. Anders kan je googlen op Prostop. Die heeft verschillende vestigingen. Is helaas wel duurder...
Succes meid!

@Ilse: Ben echt heel blij voor je!! Super, genietse! En inderdaad, Sukkie we willen weten hoe het gaat!! hihi...

Nog ff een sloom berichtje van mij. Ik zat net te lezen over een meisje die met 8 weken een miskraam kreeg. Ineens zakt de moed me in de schoenen... Ik ga er zo vanuit dat alles goed zal gaan bij mij. Ik wil niet weten hoe ik me voel als het niet goed gaat. Ik zit allerlei plannen te maken enzoo, wie ik het wanneer ga vertellen en de babykamer en me werk etc etc. Maar het kan eigenlijk nog 5 weken lang mis gaan!!! Blegh!

Mijn god, ik heb ff een dipje... Ach, misschien hoort dit ook wel bij al die kwaaltjes.. Ik moet me geen zorgen maken, das niet goed voor de kleine...

Een van jullie zwangeren hier ook ervaring mee, dat je er eigenlijk met 7/8 weken al vanuit gaat dat alles goed zal gaan. Vooral met al die kwaaltjes die ik nu heb... pffff.....

Werkse, voor degene die moeten werken. Voor de rest, genietse.

Liefs,

Lieve tes....zo moet je niet denken....het gaat veel vaker goed dan fout, en daar moet je aan denken hoor. Ik begrijp heel goed dat het spannend is en je je zorgen maakt, maar geniet er lekker van...want het zit er gewoon in je buikje hoor !!

Hey Kwisjuh,

Wat ontzettend vervelend meid dat je ongi geworden bent. Had zo'n goede hoop voor je! Stop gewoon niet meer met duimen tot je volgende NOD, wie weet helpt dat ;) Kop op en door naar de volgende ronde. Je staat in ieder geval weer in het lijstje meid.

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY

@Elleste, hoop dat je je snel een beetje beter mag voelen. Zou je zo graag wat tips geven maar geloof niet dat ik daar de aangewezen persoon voor ben, bij mij bleef het bij erg misselijk maar spugen kwam er niet van. Misschien dat Miepie of Marijke tips hebben??? Take care!

@Vieguh, als het goed is komt Sukkie vrijdag thuis van vakantie en dan zal ze waarschijnlijk die week er op maandag ofzo... (weet ik ook niet natuurlijk) echo hebben. Nog eventjes heel hard verder duimen met z'n allen dus ;)

@Tess, meis zo moet je inderdaad niet denken. Sluit me volledig bij Valesca aan. Feit wil dat je het wel doet, weet ik ook van mezelf... het is gewoon een wonder dat je zwanger bent en je moet er intens van genieten. Tot 12 weken loop je meer risico dat het mis gaat met je zwangerschap maar denk eerlijk gezegd dat je het dan ook zo moet zien, als er in die weken iets mis gaat was er iets niet goed met je kindje. Weet dat ik het nu heel makkelijk vertel, maar zo bedoel ik het uiteraard niet. Als een zwangerschap vroegtijdig op een natuurlijke weg wordt afgebroken dan is er een aanlegfout aanwezig. Hoop niet dat je dit verkeerd opvat, ik gun iedereen een gezonde en goede zwangerschap en heb me ook heel wat keren zorgen gemaakt en eerlijk gezegd nog steeds af en toe. Denk dat dat heel normaal is, er gebeurd iets in je lichaam waar je geen controle over hebt. Meid, positief blijven denken, lekker proberen te genieten, gewoon plannen maken. Orienteren op spulletjes en ik kan je verzekeren nu lijkt de tijd te kruipen maar voor je het weet heb je zo'n lief klein kruimeltje in je armen :) en dan ben je allemaal weer vergeten! Dit is wat ik mezelf maar voorhou :) De dipjes horen er ook een beetje bij, zijn je hormonen die met je gaan lopen, wees lief voor jezelf, verwen jezelf met een lekker warm bad (als je dat hebt) laat je vriend je lekker masseren, maakt niet uit maar probeer een beetje te ontspannen en lucht ondertussen lekker je hart hier op het forum. Daar zijn wij dan weer voor :)

Hier nog steeds alles goed gelukkig, zal eens kijken wat ik allemaal ga doen vandaag. Heel misschien komt een vriendin van mij in haar lunchpauze langs, we liggen "in haar achtertuin" oftewel in de buurt te lossen. Altijd leuk zulke onverwachte dingen.

Wens jullie en fijne dag, werkse voor degenen die al weer hard aan het bikkelen zijn!

Veel liefs Svtje
25 weken zwanger :)

hey meiden

ben weer lekker schoongedouched dus kan er weer tegen vandaag hihi

@elleste
wat betreft de tips:
1) word vrienden met de wc haha
2) ik at niet meer waar ik van moest overgeven
3) eet waar je trek in hebt ookal is het broodje tonijn waar svtje bij voorbaad van moest overgen bij mij werkte dat wel een beetje
4) leg je er bij neer als alles er net zo hard weer uit komt het is niet anders

zo dat was het al die dingen van cola en weet ik veel werkten bij mij ook niet dus ja probeer wel wat binnen te krijgen en voldoende vocht das belangrijk hou ook je gewicht in de gaten en meld het bij verloskundige mischien willen ze je urine testen of je vetreserves aan het verbranden bent
1 GELUK HET GAAT OVER ( kan wel 9 maanden duren) daar was ik vanuitgegeaan na 13 weken was het over
bij miepie geloof ik 14 weken

@tess

meis ik kan je verhaal ook heel goed begrijpen want ik sprak toen heel veel met svtje en die had er vond ik ook best wel last van die heb ik toen als tip gegeven ga niet zitten lezen over het leed van andere als het je onzeker maakt die stress is niet goed voor je kleine wondertje.
ik zelf zie dingen dus heel realistisch en kan dus tegen mijzelf zeggen als het zo is dan is het zo dan was uk niet gezond en is het beter zo maar snap heel goed dat dit niet voor iedereen geld.
ik had ook vanaf het begin heel sterk het gevoel dat alles goed zat met mijn uk en dat was dus ook zo maar probeer er niet te veel over in te zitten en bekijk de positieve kant ervan
ga lekker lezen wat er deze week ontwikkeld in je buik hoe je wondertje groeit das veel leuker om te weten dan alle elende
en als er wat is meis
schrijf het van je af daar zijn we voor hoop dat je wat hebt aan onze ervaringen en tips iedereen heeft het beste met elkaar voor

xxx
marijke
21 wkn van een profvoetbal zoon hihi

@Tessa:
Ja meid ik ken je zorgen. Ik was ook erg bang voor een eventuele MK dus heb toen op aandringen lekker al een echo gehad bij 8 weken. Natuurlijk kan het dan nog misgaan maar de kans is dan wel nog eens met 50% gedaald als je het hartje hebt zien kloppen.
Het gaat bij 1 op de 10 zwangerschappen mis en dan zelfs nog het meest in een heel vroeg stadium (nog voordat je uberhaupt weet dat je overtijd bent). Dus 90% van alle zwangerschappen verloopt goed. Hou je daaraan vast want dat is het positiefst.
Je bent zwanger en dat blijf je!!!!
En als je echt veel zorgen maakt lekker de vk bellen en zeggen dat je zo bang bent. Wedden dat je dan eerder mag komen!!
Ik heb inmiddels ook geleerd dat ik niet zo veel op internet moet lezen want dan maak je je zelf gek. Ik heb een verbod op google van mn man hihi.
Dat is hetzelfde als je een bultje op je teen hebt bij wijze van... en als je dan gaat googlen dan kom je al gelijk bij kanker uit enzo terwijl het gewoon een onschuldig vetbultje is bijvoorbeeld.
Net wat marijke zegt lekker op internet kijken naar de ontwikkelingen van je kindje. Das veel leuker .
Geniet van je kindje in je buik en blijf positief is beter voor jou en voor je kleine.

Knuffel ilse

Terug
Bovenaan