Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

@ elleste: misselijkheid ik weet er alles van begon bij mij bij 5 weken en met 14 weken was ik er vanaf moets continu overgeven heb zelfs medicijnen van de dokter gehad maar zelfs dat hielp niet je word er zo moedeloos van ben ook niet aan het werk geweest die weken het enige wat bij mij een beetje hielp was plat liggen kheb alle tips geprobeerd maar geen van alleen werkte echt bij mij zoals:

-'s ochtends thee en een beschuitje eten even blijven liggen dan opstaan
-kleine porties eten
-cola drinken heeft even geholpen toen kreeg ik last van maagzuur
- probeer zoveel mogelijk te eten waar je zin in hebt dan hou je het beter binnen.
- probeer idd zoveel mogelijk te drinken je kindje neemt wel wat ie nodig heeft hoor ( aangezien die van mij nu al 1565gr is haha)

heel veel sterkte meis hou 1 ding in je hoofd het gaat over!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ kwisjuh: jammer meis maar ik blijf duimen hoor!!!!!!!!!!!!!!

nou ik ga zo maar es ff douche moet strakkies werken doeidoei

gr miepie
30 w meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Wat leuk om allemaal jullie stukjes te lezen. Al moet ik zeggen nog moeite te hebben met het uit elkaar houden van iedereen. Maar goed,,,,ik heb mijn ongi 1 sept alles is nog rustig,,,heb afgelopen woensdag een vroegtest gedaan maar die was negatief,,,wat een domper,,maar ik blijf hoop houden,,,zodra ik meer weet zal ik jullie berichten,,,ik heb nog een vroegtest liggen en ben aan het bedenken of ik die zondag zou proberen,,,maar ja ...is dit zinnig???? Ik vraag me nu af of die vroegtesten wel werken....
Leuk een site waar je even je ei kwijt kunt,,,mijn omgeving is nog niet op de hoogte van het feit dat we voor een kindje gaan,,,,dus extra handig om dan te kletsen met dames die in het zelfde schuitje zitten....

prettige middag nog....groetjes mama van binkie

Je moet gewoon testen wanneer jij er behoefte toe voelt hoor ;)

Ikzelf haal geen testen meer in huis, want dan ga ik te snel testen...ik haal nu pas een test als ik overtijd ben. Het zal voor iedereen anders zijn, maar ik voel er meer rust bij :)

Ik heb bijna niet kunnen slapen vanacht....zoveel pijn aan mijn boobs...als ik op mijn zij ging liggen deed het teveel pijn en als ik op mijn rug lag, kreeg ik steken in mijn buik....ik wist het dus niet meer. Links is nog te doen, maar rechts voelt aan alsof het helemaal gekneust is zo erg.....het doet soms zelfs pijn als ik te diep inadem :S Gek is ook, dat de pijn van plaatst veranderd steeds....de ene keer het meest aan de zijkanten...dan de onderkanten...gister de bovenkanten en nu zo'n beetje alle kanten die zeer doen. Nog steeds ongi krampen ook. Ik ga er nogsteeds vanuit ongi te worden, aangezien dit ook klachten kunnen zijn die daarvan komen.

Hoi mamavanbinkie,

Ook ik haal nog mensen door elkaar hoor. iedereen zit ook zoveel te ouwehoeren en het allemaal over 1 ding dus .....
Wat betreft die vroegtesten. tja ik heb die 2 van 5 euro van de kruidvat gehad en tie teste al positief 4 dagen voor mijn nod. Ze zijn heel gevoelig en voor dat geld durf je er nog een s een tegen aan te gooien. Ze kwamen ook goed uit de test. En wanneer je wilt gaan testen moet je idd zelf weten. Ik voelde me zo raar op moment van testen dat ik er al een beetje vanuit ging dat ie positief was.
En of het zinnig is ja ik vind van wel. Als er een streep staat hoe licht ook is er hcg gevonden in je urine alleen kan jejammer genoeg altijd nog "gewoon" ongesteld worden. Heb je soort van vroege miskraam zeg maar. Maar goed ik zou lekker doen waar jij je goed bij voelt. Ik heb het wel dik voor mijn nod gedaan en ben nu 10 weken.

Succes en ik duim voor je.

Liefs Ilse

Hey mama van Binkie,

Tja veel te gezellig hier he, groepje wordt ook steeds groter dusse geen wonder dat je niet alles kunt onthouden van iederen.

Wat testen betreft, zelf heb ik tot 2 dagen na mijn NOD gewacht om mezelf niet gek te maken. Voor je NOD kan het beide kanten nog op, er zijn vrouwen die vroeg positief testen en vrouwen die pas een week na NOD of later positief testen. Natuurlijk moet je gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.

Wat je ook besluit, wij duimen hier met z'n allen nog ff verder!

Liefs Svtje
25 weken zwanger

Hey meiden
@kwisjuh balen meid dat je ongesteld ben geworden zitten we samen in ronde 7.
@Tes begrijp wel hoor dat je je zorgen maakt maar dat blijf je toch doen denk ik hadt ik tenminste wel ondanks dat genoot ik ook wel van het zwanger zijn probeer van dag tot dag te leven.
@Valesca vervelend dat je zere borsten hebt,ik heb zelf altijd ongeveer 9 dagen voordat ik ongesteld moet worden zere tepels 2 dagen en eigenlijk weet ik dan al dat het weer niet is gelukt,mijn vriend zei vorige maand van:volgens mij moet je weer ongesteld worden want je hebt grotere borsten dat heb je dan altijd voordat je ongesteld wordt maarja kan toch ook zwanger zijn bij mijn eerste zwangerschap hadt ik al snel heel grote borsten(was ik niet blij mee)allemaal best verwarrend soms zeker als het even duurt.
@sukkie ben benieuwd hoe het met je is!
verder niet zoveel nieuws hier nog paar weekjes wachten.
liefs jootje

@Valesca, ja dat ken ik last van je bosten en krampen alsof je ongi moet worden, maar daar heb ik nu twee dagen alweer minder last van, maar je weet gewoon niet meer of dat nou een goed of een slecht teken is,,we kunnen niet meer doen dan wachten
@ilse Bedankt voor de steun, tja ik denk dat ik zondag toch nog maar een vroegtest doe. Dinsdag is eerste niet ongi dag,,,dus de dagen gaan snel
@Svtje, ja een test meer of minder maakt dan ook niet meer uit, als je ze in huis hebt is het inderdaad wel erg verleidelijk

goedemorgen meiden

hier nog een ervaring ik heb ook kruidvat testen gehad 2 voor 5euro en test op vrijdag negatief en wist niet echt wanneer mijn nod was dus dacht test gewoon op vrijdag maar helaas vriendje helemaal overtuigd dat ik niet zwanger was maar ik wist het zeker dus maandag weer getest hihi heel de middag niet gedronken en geplast om geconcentreerde urine te krijgen hihi en toen kon je het zonder loep niet zien haha zo dun streepje toen heb ik clearblue gedaan en die zij zwanger 1/2 dus ja het scheelt heel erg per persoon

xxx marijke
21+1 zoon

Terug
Bovenaan