Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hey Sukkie
wat geweldig!eindelijk het bewijs waar je zo lang op heb moeten wachten:gefeliciteerd echt super hoor e
n fijn dat je al zo snel de echo hebt!
pooh:wat leuk dat jullie gaan trouwen is toch wel beter geregeld denk ik als je een kind krijgt
als wij een kindje krijgen gaan we denk ook trouwen hebben we ook al over gehad maar mijn vriend zal echt een mega feest willen dus we moeten hard gaan sparen denk ik.
Valesca zag dat jij ook weer bijna je NOD heb spannend weer he!er komen echt heel veel zwangeren bij de laatste tijd echt super
nou meiden tot snel
liefs jootje

Hoi Sukkie,

Gefeliciteerd!!!Mooi....en wat gaaf, alle vrouwen hormonen door elkaar gillen,,,mooi....wie zit er nog meer in spanning,,,ik heb vanmorgen een vroegstest gedaan,,,helaas negatief,,,ik heb me al voorgenomen die niet meer in huis te halen want daar wordt je ook niet vrolijk van,,,,dinsdag eerste nod, we tellen af...

mama van binkie

Hoi meiden

Super bedankt voor jullie felicitaties. Ik ga geloof ik zo om de 5 minuten nog eens naar de test kijken hahaha. Heb idd al dinsdag de echo, laat die maar gewoon staan omdat ik dan wel al zo'n 7 a 8 weken zwanger denk te zijn.

@ Sv, volgens mijn berekeningen ben ik idd 12 april uitgerekend!

@mama van binkie, ik ken het gevoel van vroeg testen hoor! Is ook zo moeilijk te wachten he!

@poohh, gefeliciteerd met je verloving! Wij zijn ook getrouwd met het oog op een zwangerschap, geniet van de voorbereidingen!

@iedereen, nogmaals bedankt, zal weer lekker veel op het forum komen. Ga nu lekker de misselijke zwangere vrouw uithangen :)

ps heb mijn man het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt cadeau gedaan dat hier al in de kast lag te wachten. Een aanrader, hij is er super trots mee...

Knuffel, Sukkie

Hey Sukkie,

Gelijk ff het vraagtekentje achter 12 april weggehaald.

Fijn hoor dat je mannetje ook zo trots is. Is een erg leuk boek, volgens mij hebben de meesten het inmiddels in de kast liggen.

Nogmaals geniet er lekker van!
Jouw weekend kan niet meer stuk denk ik ;)
Dat van ons allemaal niet meer denk ik, wat hebben we aan je gedacht en voor je geduimd zeg!

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug zwanger
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 12 april
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 1 september 1ste echo
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
sukkie:
tess:
poohh:BABY

Veelliefs Svtje
25+2

wauw sukkie.....wat een super, geweldig, mega goed nieuws !!!!!! ohhhh wat heerlijk meis :D

Ik ben zoooooooo blij voor je !!!! super GEFELICITEERD !!!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hallo allen,

Allereerst: Sukkie! Meid, van harte gefeliciteerd!! Jeetje wat een spanning zeg..... Maar eindelijk dan toch dat ene streepje waar je zo op gehoopt hebt. Geniet er lekker van!

@Marijke en miepie, bedankt nog voor jullie adviezen. Ik heb nog niet vaak hoeven overgeven gelukkig, alleen het hele grote nadeel is dat ik alleen niet misselijk wordt wanneer ik eet. Daarbij komt dat ik van veel voedsel (lees: gezond voedsel) al moet kokhalzen. Kortom: ik onderdruk mijn misselijkheid met ongezond voedsel...zucht..... Ik ben dan ook al aardig wat aangekomen. De vk zal me hoofdschuddend aan gaan kijken denk ik hihi. Ik merk wel dat ik sinds deze week sneller vol ben en dat ik 's avonds geen honger meer krijg, dat had ik tot voor deze week wel en dan moest ik snel eten anders bleef ik kokhalzen. Ik hoop zo dat al deze rare kwaaltjes nu minder worden zodat ik weer gewoon kan genieten van een gezonde appel. Ik heb vandaag heel dapper mandarijnen laten halen door mijn vriendje (supermarkten zijn momenteel eventjes te veel van het goede voor mijn maag). Hoop dat ik ze naar binnen ga krijgen. Wish me luck hihi...

@Valesca, begint steeds spannender te worden he... Nog een dag of 3 toch? Ik duim voor je hoor. Voel je naast je zere borsten ook nog andere dingen? In je buik ofzo?

@Kwisjuh, he balen dat de rd's zijn doorgekomen. Is het bij dat lichte bloedverlies gebleven? Stiekem duim ik toch nog hoor, zoals sv'tje ook zegt: het kan nog steeds...

@Line, ik zie jouw nod staan op 31 augustus. Spannend, hoe is het met je?

@Mamavanbinkie, ook voor jou spannend, ook nog maar een paar dagen. Ik duim voor je hoor...

Liefs Elleste
10wk ofzo (ben niet zo goed met de dagen)

Hoi Elleste :)

Jeetje zeg,....dat eten gaat niet zo lekker dus....gelukkig krijg je nog wat naar binnen, maar zo misselijk zijn is best een vervelende kwaal zeg, als ik dat zo lees....hoop dat het snel beter gaat meis

Ik heb buiten die pijnlijke borsten rommelende darmen en al een dag of 5 een ongi gevoel...eigenlijk erger dan ik normaal heb als ik ongi ben. Verder regelmatig steekjes aan de zijkanten van mijn buik (beetje onderin)....pas mijn broeken niet meer omdat mijn buik zo gezollen is. Ik heb ook sinds een dag of 3 dat mijn urine sterk ruikt en wat troebel is...alsof er (sorry) vliesjes in drijven ofzo....maar ik heb werkelijk geen idee wat dat kan betekenen.

Als ik de laatste 3 cyclussen tel had ik vandaag ongesteld moeten worden....als ik mijn oude cyclus tel, maandag, maar ik hou voor het gemak 1 sep (dinsdag) aan.

Liefs Valesca

Terug
Bovenaan