Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hey Ilse,

Haha, je bent van harte uitgenodigd hoor om een lekker zelgemaakt taartje of cake te komen eten ;) Ben inderdaad lekker bezig, maar vind ik ook echt leuk om te doen.

@Victory, tja... geduld is een schone zaak denk ik. Snap dat het erg lastig is hoor, weten we allemaal wel denk ik. Sommige vrouwen raken zwanger in de eerste ronde, anderen doen er even iets langer over. Zelf testte ik in ronde 6 positief, wachten was elke keer drama maar moet eerlijk zeggen dat ik het alsnog best snel vond gaan.Het beste is om er maar van uit te gaan dat het even kan duren, dan stel je jezelf ook niet al te veel teleur. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het snel raak mag zijn!

Liefs Svtje
25+3

pffff ben sinds vanmiddag steeds flink misselijk....bah....

krijg ook al rugpijn en dat betekend meestal dat de ongi eraan zit te komen....dus ik ga er maar vanuit vanacht of morgen ochtend gewoon ongi te worden.

Hey lieve meiden,

Nog even een berichtje van mij, zijn de grens nog niet over, maar op forum vandaag niet echt druk en ik ga zo even gezellig samen met mijn mannetje genieten van onze vrije zondagavond.

Hoop onzettend dat als ik weer online kan ik allemaal positieve berichtjes mag lezen van iedereen. Marijke neemt het schema van de week even voor haar rekening, komt helemaal goed dus!

@Valesca, hoop echt voor je dat je ongi niet om de hoek komt kijken en je er woe gewoon lekker een test tegengaan kan gooien die ook nog positief mag zijn.

@Allemaal, denk aan jullie, duim en hoop!!!

Tot snel, zal ergens rond zaterdag pas zijn denk ik, ga jullie heel erg missen en hoop veel te kunnen lezen als ik weer terug ben!

Veelliefs Svtje
25+3

hoi meiden,

hier nog ff een bericht van mij jullie nieuwe steun en toeverlaat hahaha nee hoor die rol kan ik niet overnemen zoals svtje dat doet maar doe mijn best zodat ze niet helemaal achter loopt met schema.

@victory
tja het zou idd kunnen dat je zo snel al zwanger bent maar je moet niet vergeten dat je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen. ik denk dat de ervaring van ons allemaal is dat geduld de schoonste zaak is net wat svtje al zei. ik hoop natuurlijk ook van harte dat het raak is maar dat zul je pas over 2 weken weten en tot die tijd zit je in spanning en daar kan iedereen over meepraten das niet cool haha

@valesca
wat een klachtjes/kwaaltjes heb je de laatste tijd zeg hihi leuk om te lezen maar het is heel dubbel idd het kan van de ongi komen maar ook wat anders zijn meid ik duim voor je dat het raak is en dat je vanacht of morgen maar niet ongi mag worden

@ svtje
meis ik ga je verschrikkelijk missen haha maar het is ook wel goed voor mijn doel haha kan ik niet te veel op msn hangen.
hoop dat je het naar je zin hebt van de week en dat je je niet te eenzaam voelt zonder internet je kan altijd smsen naar me hoor.
ik zal schema bij houden voor je mischien kan ik dan zelf ook onthouden waar iedereen zich bevind in de lijst haha ooit in het oude vertrouwde forum kon ik hem samen met jou uit mijn hoofd :( nu niet meer

verder iedereen weer een fijne werkweek toegewenst
ik duim voor iedereen die dat nodig heeft en dat er maar veel zwangere op de lijst mogen verschijnen voor svtje terug is

een dikke knuffel marijk
21+3
2

Goeie morgen allemaal,

De laatste werkweek voor de vakantie is begonnen. Zondag heerlijk naar Kos voor een verlate huwelijksreis.
Men wat heb ik er zin in. Ben er ook echt aan toe.
Zaterdag verjaardag van mn neefje gehad en gister is mn moeder op bezoek geweest want vaders was een dagje weg. Was erg gezellig.
Begin al echt bol te worden. Mormeltje is nog maar 3 cm maar alles wordt lekker naar voren gedrukt.
Lijk nu net bessie turf, daarom ook maar t-shirtjes besteld met I'm not fat i'm pregnant erop.
Mensen gaan het nu ook al echt vragen. Wel leuk. Mijn moeder was ook al heel snel bol en dr zus ook dus wat dat betreft niet raar.
nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug zwanger
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 12 april
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 16 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 1 september 1ste echo
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
sukkie:
tess:
poohh:BABY

Heb even het lijstje aangepast want heb aankomende woensdag geen echo meer omdat ik vorige week al ben geweest. Heb nu mn eerstvolgende echo 16 sept. Leuk kijk er al weer erg naar uit!!

@Valesca:
Tja lastig hoor al die gierende hormonen. Tis echt Klote gewoon dat wachten. Succes ermee en hoop dat de ongi weg blijft.

@Marijke:
Gefeliciteerd met je promo hahahahaha.

@Sv'tje:
Ik ga je missen meis. als jij terug bent ben ik weer weg dus tot over heeeeeeeeel lang.

Fijne dag allemaal Liefs Ilse

hoi meiden

wat is het rustig in forumland zeg doen jullie dat omdat ik nu tijd heb om te reageren????

@ vieguh
dank je voor je felicitaties haha voel me erg vereerd dat ik deze taak uit mag voeren haha

verder zit mijn werkdag er al weer op wat een luxe he 50% ziektewet haha ga straks ff boven de boel schoonmaken dan is alles aan het einde van de week weer spik en span doe nu maar gewoon elke dag een beetje want teveel in 1 keer gaat echt niet voel mijn bekken nu al weer grrrr rotwerk

gelukkig morgen weer vrije dag dan gaat het altijd beter dan kan je toch je nodige rust nemen

iedereen met een naderende nod good luck ik duim voor jullie
alle wachters nog ff en dan weet je meer denk aan jullie
en alle zwangeren probeer er heerlijk van te genieten want de tijd vliegt voorbij en helemaal als je de vriendschap met de plee hebt verbroken hahah

xxx
marijke
21+4

Hey Marijke,
ja idd rustig hier zeg....
iedereen druk bezig met nagels bijten, klussen of zwangerschaptesten bestuderen denk ik.
Lekker hoor 50 % werken maar ja je had het liever anders gehad denk ik.
Heb net de bellytalk doppler gehaald. Lachen joh. Ik hoor alleen niks maar daar is het ook nogte vroeg voor. Volgende week zal je wel wat horen denk ik.
Hey wijfie rustig aan met je body en tot snel.
Liefs Ilse

Hoi meiden,

Ik heb op deze topic een paar maanden geleden meegeschreven.

Ik wou laten weten dat ik zwanger ben, het is in ronde 5 gelukt :)

Mijn uitgerekende datum is 10 mei 2010.

Ik hoop dat deze zwangerschap net zo goed verloopt als de vorige en dat onze dochter straks een gezond broerje of zusje krijgt.

Veel liefs aan iedereen,

Dora
4w

Terug
Bovenaan