Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hey Valesca,

Je schrijft wat over troebele urine en ineens herinner ik me dat ik dat ook had toen. Misschien had het niks te betekenen hoor, en heeft het misschien alleen wat te maken met wat je gegeten of gedronken hebt. Maar ik herinner me nu dat ik toen ook troebele urine had, alleen schonk ik daar niet echt aandacht aan.
Ook had ik steekjes in mijn buik en 4 dagen voor mijn nod voelde ik binnen in mijn buik ook een trekkend gevoel.
Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar de klachtjes die jij omschrijft, had ik ook. Ik had er wel nog 1 dag bij waarin ik erg last had van duizelingen.

Ik hoop dat de klachtjes een voorbode zijn van heel mooi nieuws! Wanneer wil je gaan testen?

Liefs Elleste

hoi meiden

@elleste

hey meis ik ken dat snakken naar junkfood heel goed want ik kon ook alleen aan friet enzo denken dus heb ik dat ook gegeten voor zover het toen binnen bleef er komt vanzelf een tijd dat je weer snakt naar aardappels groente en vlees hihi

@ valesca
ik had idd ook hele troebele urine in het begin van zwangerschap dus het zou wel kwaaltje kunnen zijn maar niet te veel hopen hihi dan kan het alleen maar meevallen meis ik duim voor je

@svtje
wat zijn wij goed in uitgerekende datums uitrekenen he hihi in 1 keer goed haha hoop je snel te spreken want een week zonder internet dat is veeeeeeeeeeel te lang haha zo lang kan ik je eigenlijk niet missen

xxx
marijke 21+3

Hoi Elleste,

Ik reken nergens op hoor...ik voel me echt ongi (terwijl er nog niks is) maar ik verwacht het gewoon te worden. Mocht het niet zo zijn, test ik pas midden van de week/einde van de week, want wil er niet te vroeg mee zijn dan. Ik heb geen testen in huis, dat kan ook niet in de verleiding komen ;)

Hoe is het nou met jou meis?

Liefs Valesca,

Hoi!!!

@Valesca
Even aansluiten bij je klachtjes, ik had de week voor mijn nod een ongi gevoel daarna was het helemaal weg. Sterk hoor dat je wachten met testen! Nog even volhouden!

@ Elleste
Hup hup mandarijntjes hihi :)
Zou je lichaam niet instinctief weten wat je nodig hebt? Misschien heb je nu gewoon extra eten nodig, al is het dan niet direct de gezonde hap. Bijkomen doe je toch, en als de misselijkheid voorbij is kun je super gezond gaan doen toch.

Oja, wat het gaat worden; we gokken op een baby :)
Ik ben wel een beetje nerveus aan het worden voor de echo, hoe jullie meiden dat vaak zo lang hebben vol kunnen houden (wachten) is echt knap!

Ik ga even mijn man helpen, er komen straks vrienden bbq'en.

Groetjes Sukkie

Goeiemorgen lieve meiden,

Zal vandaag nog eens even uitgebreid reageren. Als het goed gaan we vanavond de grens over, we moeten dit keer zo ver met het schip dat het misschien wel vrijdag kan worden dat ik weer online kan.... zo lang heeft het nog nooit geduurd. Hoop uiteraard dat er ergens nog bereik te vinden is, waardoor ik toch even het forum kan checken.

Lekker rustig aan wakker geworden vanochtend, mannetje heeft net soep gemaakt :) en ik ga zo broodjes gezond maken voor erbij. Op zondag lunchen we altijd met soep en iets lekkers, in dit geval gezond en lekker ;) Heb gister een straciatella yoghurttaart gemaakt met een bodem van bastongekoeken dus die staat rond koffietijd op het menu :) ben erg benieuwd wat de mannen ervan vinden. Vanavond eten we pasta met een heerlijke zelfgemaakte bolognese saus, nu nog even zorgen dat ik niet onder de tomaat kom te zitten haha.

Voel me prima, al is Puk een stuk rustiger, komt waarschijnlijk omdattie minder ruimte aan het krijgen is. Ben er niet ongerust van hoor, want regelmatig voel ik een tikje maar die echt golven die ik door mijn jurkje zag vorige week zondag heb ik niet meer vernomen, was errug speciaal dus hoop het snel weer te zien.

@Elleste, meid wat ontzettend vervelend dat je je nog steed niet lekker voelt. Nu jij zegt misselijk en alleen maar zin in lekkers komt het ineens bij me op dat het enige waar ik toen zin in had frietjes waren. Niks meer niks minder, gewoon frietjes met een beetje zout.... tuurlijk heb ik daar niet elke dag aan toe gegeven, zou een beetje teveel worden van het goede. Ook poffertjes deden het goed. Die eerste tijd ben ik eigenlijk alleen gelijk gebleven qua gewicht en een beetje afgevallen zelfs. Ben het nu aant goedmaken hoor ;) Als je maar genoeg vitamientjes binnenkrijgt, das erg belangrijk. Zelf slik ik Centrum Materna en bevalt me prima, en al aan mijn 2de potje begonnen en denk dat ik er voorlopig nog wel even mee doorga, ook geschikt voor tijdens borstvoeding namelijk. Hoop voor je dat je mandarijntjes gesmaakt hebben? Misschien wat zomersfruit proberen anders: kersen, aardbeien, meloen? Pas goed op jezelf!

@Valesca, zoooo spannend voor jou! Je kwaaltjes klinken echt goed, maar uiteraard maar instellen op ongi worden, dan kan het altijd meevallen. Duim mezelf een hoedje :) en ga daar gewoon mee door totdat ik weer op internet kan om te zien wat er van geworden is meid!

@Marijke, haha ja die uitgerekende datums... volgens mij meer jou ding momenteel hoor ;) Hoop je vandaag nog even te spreken op msn (je bent afwezig) wantte vanaaf toch echt uit de ether voor een paar dagen. Pffff wat zal dat eenzaam zijn zeg. Als het goed is wel dinsdag een vrije dag in een hele mooie grote stad ergens far far away dus denk dat we die stad dan maar even onveilig gaan maken haha :) Zo kom je nog eens ergens!

@Sukkie, we hebben het wachten zo vaak vol gehouden op dezelfde manier als jij meid. Met een heel forum achter ons om ons er doorheen te slepen! Ik zal BABY invullen in het lijstje :) althans denk dat je daarmee bedoeld dat jullie het niet willen weten? Hmmm lekker hoor BBQ, geniet ervan! Enne vlees goed garen he ;)

Voor de volledigheid nog even het schema eronder:

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug zwanger
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 12 april
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 1 september 1ste echo
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
sukkie:BABY
tess:
poohh:BABY

Zo, BABY ingevuld achter jouw naam Sukkie, helemaal weer up to date. Als ik nou paar dagen offline ben, zou ik willen vragen of er iemand wat dingetjes wil bijhouden??? Anders moet ik na 5 dagen zo ontzettend terugzoeken.... Marijke... zou je dit voor mij willen doen??? Gaan we nu ffies samen oefenen ;)

Een hele fijne zondag allemaal!

Veel liefs Svtje
25+3

hey meiden dit is ff een test haha

heb de taak als lijstjes muts nu ff gekregen voor als svtje offline is voor een week wat eigenlijk niet moet kunnen

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug zwanger
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 12 april
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 1 september 1ste echo
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
sukkie:
tess:
poohh:BABY

Hello Ladies,

Ik ben nog maar een kleine 2 weken gestopt met de pil. Vandaag had ik volgens mij mijn eisprong (dat voel ik normaal niet zo, en nu dus wel geloof ik) en we hebben ook 2x gemeenschap gehad, zou ik nu zo vroeg dan al zwanger kunnen zijn???

Hoe gaat het verder met jullie? Wie is er afgelopen week zwanger geworden?

Succes!

Groetjes Vic

@Pooh:
Gefeliciteerd met je verloving en leuk dat jullie al zo snel gaan trouwen!! Spannend maar wel erg leuk.
Hoe gaat het verders met je?

@Sukkie:
Lijkt me inderdaad dat je hoopt op een baby hahaha.
Veel plezier met je echo dinsdag en idd mazzel dat jij al zo snel kan na je posi test.

@Sv;tje :
Keukenprinses in jou weer bezig geweest hoor ik al. Wanneer ga je voor ons eens zo'n lekkere cake of yoghurttaart maken??

@Valesca:
Spannend dat je nod er aan komt. Hou ons opde hoogte.

@Elleste:
Getver wat vervelend die innige relatie met die blonde met die bril.
Heb je die vitamine B al geprobeerd? Schijnt echt te helpen.
1 troost je komt niet gauw teveel aan. hihi.

@Vic:
Tja je kan dan idd wel eens zwanger worden als je geklust hebt tijdens je vliegende ei.
Spannend en hoop voor je dat het raak is.

@iedereen die ik vergeten ben : sorry!

Veel succes met klussen ongien en zwangeren.

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan