Goeiemorgen lieve meiden,
Zal vandaag nog eens even uitgebreid reageren. Als het goed gaan we vanavond de grens over, we moeten dit keer zo ver met het schip dat het misschien wel vrijdag kan worden dat ik weer online kan.... zo lang heeft het nog nooit geduurd. Hoop uiteraard dat er ergens nog bereik te vinden is, waardoor ik toch even het forum kan checken.
Lekker rustig aan wakker geworden vanochtend, mannetje heeft net soep gemaakt

en ik ga zo broodjes gezond maken voor erbij. Op zondag lunchen we altijd met soep en iets lekkers, in dit geval gezond en lekker

Heb gister een straciatella yoghurttaart gemaakt met een bodem van bastongekoeken dus die staat rond koffietijd op het menu

ben erg benieuwd wat de mannen ervan vinden. Vanavond eten we pasta met een heerlijke zelfgemaakte bolognese saus, nu nog even zorgen dat ik niet onder de tomaat kom te zitten haha.
Voel me prima, al is Puk een stuk rustiger, komt waarschijnlijk omdattie minder ruimte aan het krijgen is. Ben er niet ongerust van hoor, want regelmatig voel ik een tikje maar die echt golven die ik door mijn jurkje zag vorige week zondag heb ik niet meer vernomen, was errug speciaal dus hoop het snel weer te zien.
@Elleste, meid wat ontzettend vervelend dat je je nog steed niet lekker voelt. Nu jij zegt misselijk en alleen maar zin in lekkers komt het ineens bij me op dat het enige waar ik toen zin in had frietjes waren. Niks meer niks minder, gewoon frietjes met een beetje zout.... tuurlijk heb ik daar niet elke dag aan toe gegeven, zou een beetje teveel worden van het goede. Ook poffertjes deden het goed. Die eerste tijd ben ik eigenlijk alleen gelijk gebleven qua gewicht en een beetje afgevallen zelfs. Ben het nu aant goedmaken hoor

Als je maar genoeg vitamientjes binnenkrijgt, das erg belangrijk. Zelf slik ik Centrum Materna en bevalt me prima, en al aan mijn 2de potje begonnen en denk dat ik er voorlopig nog wel even mee doorga, ook geschikt voor tijdens borstvoeding namelijk. Hoop voor je dat je mandarijntjes gesmaakt hebben? Misschien wat zomersfruit proberen anders: kersen, aardbeien, meloen? Pas goed op jezelf!
@Valesca, zoooo spannend voor jou! Je kwaaltjes klinken echt goed, maar uiteraard maar instellen op ongi worden, dan kan het altijd meevallen. Duim mezelf een hoedje

en ga daar gewoon mee door totdat ik weer op internet kan om te zien wat er van geworden is meid!
@Marijke, haha ja die uitgerekende datums... volgens mij meer jou ding momenteel hoor

Hoop je vandaag nog even te spreken op msn (je bent afwezig) wantte vanaaf toch echt uit de ether voor een paar dagen. Pffff wat zal dat eenzaam zijn zeg. Als het goed is wel dinsdag een vrije dag in een hele mooie grote stad ergens far far away dus denk dat we die stad dan maar even onveilig gaan maken haha

Zo kom je nog eens ergens!
@Sukkie, we hebben het wachten zo vaak vol gehouden op dezelfde manier als jij meid. Met een heel forum achter ons om ons er doorheen te slepen! Ik zal BABY invullen in het lijstje

althans denk dat je daarmee bedoeld dat jullie het niet willen weten? Hmmm lekker hoor BBQ, geniet ervan! Enne vlees goed garen he
Voor de volledigheid nog even het schema eronder:
nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug zwanger
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug ongi (27 aug)
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamavanbinkie 31 - 1 - 2 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
jennifer81 28 - 2 -1 - 6 sept
josanne 26 - 7 -2- 15 sept
kwisjuh 30 - 7 - 1 - 28 sept
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 12 april
tess: 19 april
poohh:29 april
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
sukkie: 1 september 1ste echo
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
sukkie:BABY
tess:
poohh:BABY
Zo, BABY ingevuld achter jouw naam Sukkie, helemaal weer up to date. Als ik nou paar dagen offline ben, zou ik willen vragen of er iemand wat dingetjes wil bijhouden??? Anders moet ik na 5 dagen zo ontzettend terugzoeken.... Marijke... zou je dit voor mij willen doen??? Gaan we nu ffies samen oefenen
Een hele fijne zondag allemaal!
Veel liefs Svtje
25+3