Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

nou...vandaag mijn nod....nog niks te bekennen....alleen wat gelige afscheiding (sorry)

nog steeds misselijk en krampen.....de rugpijn is niet doorgezet nog....maar wat nog niet is, kan nog komen natuurlijk ;)

@vieguh, ik heb even gekeken wat zo'n bellytalk doppler is....ik had al een vermoeden natuurlijk. Maar wat een gaaf ding zeg !!! daar zul je veel plezier van hebben zeg (Y)

@ Dora, GEFELICITEERD !!!! elk nieuws over iemand die zwanger is, is zoooooooo geweldig leuk om te lezen !! :D

Hey meiden,
zo net weer klaar met werken is erg druk bij ons op het werk ben vaak moe savonds.
@vlieguh alvast een hele fijne vakantie klinkt heel goed naar Kos.
Dora van harte gefeliciteerd met je zwangerschap leuk hoor wij moeten nog even wachten denk zo een 2 weken nog dus we zitten in de klusperiode erg spannend weer hoop dat het raak is.
Valesca:spannend hoor!wie weet duim voor je
was even kort maar moet verder met koken voordat de aardappels aanbranden tot snel
liefs jootje

@ Valesca, spannend!! Hou ons op de hoogte!

@Josanne, werkdagen zijn ook vermoeiend he! Zeker met het klussen erbij hihi...

@Marijke, zie dat je de nieuwe schemist bent, zet hem op! Doe maar rustig aan op je vrije dagen, het huis wacht wel.

@Sv, klinkt weer heerlijk wat je allemaal kookt!

Ik was in het weekend erg misselijk, maar nu niet meer. Maakt me wel een beetje ongerust, maar morgen weet ik meer met de echo. Heb wel spierpijn in mijn buik, vooral als ik zit. Heeft iemand van jullie dat ook?
Verder heb ik wel al het idee dat ik nu al begin uit te dijen terwijl ik echt heel goed let op wat ik eet. Heb gelukkig nog geen voorkeur voor vette dingen, misschien komt dat nog.

Meiden, veel sterkte voor iedereen die nog wacht op geen ongi of klust! Blijven hopen he!

Groetjes Sukkie
8 weken zwanger (morgen hoor ik of dat klopt!)

hey meiden

hier een goed plan er komt waarschijnlijk een website als alles gaat lukken voor iedereen uit dit topic het idee is vandaag geboren omdat er een hoop mensen weg blijven ivm het forum dat niet meer zo is als vroeger dus nog even geduld dan hebben we mischien iets beters

iedereen de groetjes van svtje heb dr ff gesmst ivm mijn idee en ze is voor haha en moest jullie allemaal de groetjes doen

@vieguh
wat leuk zeg ben benieuwd wanneer je het kan horen thuis

@ dora
gefeliciteerd meis succes metje zwangerschap

@josanne
meis gewoon langskomen als je zin hebt je moet je niet verplicht voelen

@sukkie
meis ik duim voor je laat morgen snel weten he haha
en huis wacht wel hoor maar is zo lekker als het schoon is dus komt goed elke dag iets
ene ik heb ook erge spierpijn gehad das gewoon banden pijn haha gaat over maar kan ook lang blijven ik heb er nu niet zo last meer van

zo ik ben weer bijgewerkt
fijne avond

xxx marijke
21+4

Hey
zo even tussen de bedrijven door heb net mijn dochtertje in bad gedaan en de keuken nog wat schoongemaakt vind toch wel leuk om mee te praten ook al heb ik soms weinig tijd
ben benieuwd of ik weer zo een korte cyclus heb als vorige maand als dat zo is zou ik mijn eisprong dus al gehad hebben en over zo een 9 dagen al ongesteld worden (of niet)echt lastig zo een onregelmatige cyclus dus voor de zekerheid klussen we nog maar al waren we gisteren allebij veel te moe en dan doen we het gewoon niet!moet wel leuk blijven hoor,mijn vriend is er makkelijk in hij zegt altijd komt wanneer de tijd er rijp voor is maar hij zal toch wel leuk vinden als het nu raak is
we doen ons best haha
Sukkie:veel succes morgen met de eerste echo spannend hoor met 8 weken kan je best al wat zien
ga nog even tv kijken met mn mannetje
liefs jootje

Dank jullie wel voor de felicitaties :)

Ik zou het ook leuk vinden om op een website voor iedereen van dit topic te zitten. Het oude forum was een stuk leuker moet ik zeggen. Ik mis het leuke tabel :)

Groeten,

Dora

mijn buikpijn gaat nu verder in mijn heupen....doet gewoon echt zeer

ik weet echt niet meer wat ik moet denken....geen idee waar dit nou vandaan komen, maar ben in ieder geval nog niet ongi geworden

Terug
Bovenaan