Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Lieve Vieguh,

Wat een spanning meid! Hoop zo ontzettend dat het morgen goed mag zijn. Bid voor je meid! Heel fijn dat je morgen al terecht kan in ieder geval.

@Elleste, bij mij was de cola ook een hele goede methode om de misselijkheid te onderdrukken. Ook heb ik al het eten wat me tegenstond gemeden. Als ik er geen zin in had at ik het niet en nam een boterham of wat sla... ben in eerste instantie wel wat afgevallen (is er nu weer bij hoor ;) ) maar het was beter dan iets tegen mijn zin eten want daar werd ik echt naar van. Mannetje heeft in die tijd erg vaak voor zichzelf gekookt, de lucht alleen al pffff. Gelukkig heb ik maar 1 x overgegeven (kan ik dus niet) met precies 12 weken. Misselijkheid begon bij mij met 8 wk en ging door tot 15 wk (al die tijd emmertje naast mijn bed) Heb in die weken geen kruiden, uien of knoflook gegeten omdat dat er 's avonds voor zorgde dat ik misselijk werd. Lustte niet eens meer een frikandel, geen kruidenboter meer en alle dingen waar ik normaal helemaal blij van wordt. Een liga milkbreak was een van mijn favoriete snacks, die nam ik overal mee naar toe, als ik dan leeg werd dan pakte ik er eentje.Nu kan ik alles gelukkig weer verdragen en dat is echt heel fijn :) maar misschien ook een tip voor jou, dingen eten waar je zin in hebt en niet al te pittig, gekruid oid. Misschien helpt het je niet, is bij iedereen anders, maar wie weet.

Truste allemaal en een hele dikke knuffel int bijzonder voor jou Vieguh!

Svtje
24+5

Hey Valesca,

Ongesteldheidskrampen waren bij mij een week voor mijn NOD voor mijn positieve test ook aanwezig en het kan ook zeker een kwaaltje zijn meid. Spannend hoor!!! Klinkt allemaal best positief, je klachtjes maarre onze lichamen kunnen ons aardig voor de gek houden. Laten we het sleutelwoord maar weer eens oproepen: afwachten pffff. Meid, duim voor je hoor!

Kruip lekker mijn mandje in ben er helemaal aan!

Kus Svtje
24+5

Hai meiden!!

Wat een gezellig boel hier zeg!! Haha! Leuk hoor!
Als het mag kom ik bij de club! :-D Wij zijn in juni gestopt met de pil om voor ons 2e kindje te gaan, 1e ronde 12 dgn overtijd & nu in ronde 2, NOD 6 sept op 30 dgn.. Heeel veel geklust.. Maar ja... We zullen zien!!

@ Alle girls!! Geniet van het klussen, zwanger zijn & tja van wachten kan je niet genieten want das niet leuk!! ;-) Maak van het wachten iets leuks, klussen misschien? Hihi!
Ik ga mijn mandje in, morgen weer vroeg dag!

Liefs MamaSun

Hallo dames

Ik ben er al vroeg bij in mijn vakantie mijn mannetje om kwart over 6 al aan het werk gegaan was toen al wakker pff.

@Vlieguh succes vandaag bij de vk hopelijk is alles goed meid.

@tessa jij moet ook met 8 week naar de vk ik ook met 8 week denk steeds dat dat te vroeg is maar ze zeiden van niet vind op zich niet zo erg hoef ik niet zo lang meer te wachten hi hopelijk kunnen ze wat zien.
Ik 15 sep jij eerder ben benieuwd.

Vandaag maar ff achter wat dingen aan ff informeren willen graag trouwen maar niet zo groot moeilijk hoor.
Wouden wel gaan bowlen en dan eten met zijn allen ongeveer 30 pers.
En dan eerst ff koffie en dan wel bruidstaart lijk me zo leukkkk hi.
Dan bowlen en dan eten.
Zit je gauw toch nog op 25,00 pp en wil dan ook als ze willen drinken ze dat gewoon kunnen vrij drinken zeg maar.
Maar eens ff kijken.

@svtje dus jij bent weer aan boord sorry dat ik zo snel weg moest gister maar de schilder kwam bij de kozijnen de bel ging.

iedereen succes met wachten klussen enzz
hou het niet zo goed meer bij wie wie is word zo veel besproken lees wel elke dag ff mee maar toch ha.

lieefffs poohhh

@ Poohh....Ik heb soms ook moeite het bij te houden hoor haha, maar we doen ons best :)

@ Viegjuh...Heel veel succes vandaag !!

@MamaSun, Gezellig dat je erbij komt !! welkom :)

@Svtje, ja dat kan idd, maar mijn darmen zijn ook totaal van slag....Dus ik denk toch wat anders. Ongesteldheidskrampen had ik vorige maand ook....2 weken voor mijn nod al, maar werd gewoon onegsteld. Nu wat meer kwaaltjes, maar ik ga er maar gewoon vanuit ongesteld te worden. Dan is de teleurstelling minder.

Liefs Valesca

Hey Dames!

Er wordt weer veel geschreven zeg! ben blij dat t op me werk aardig rustig is dan kan ik lekker terugkrabbelen!

@ Valesca: Ik geloof dat we bijna gelijklopen he? Jouw NOD 1 september,die van mij overmorgen. Spannend,hopen dat de 'kwaaltjes'iets moois verbergen! Obstipatie heb ik ook. Sinds 2 dagen nu lichte zeurende pijn in mijn onderbuik. Verder wat spiertrillingen en eergisteren had ik ineens 's nachts krampen in mijn kuiten.Maat zoals sv-tje al zegt, afwachten is t sleutelwoord! Meid ik hoop t zo voor je!

@ Vieguh: Meis ik hoop echt dat alles goed is en dat je gewoon gezegend bent met weinig klachten. Succes vanmorgen en laat gauw ff wat weten

@ mamasun: Welkom hier,leuk dat je meeschrijft! Schippersvrouwtje is de Queen of the List zij houdt meestal alles bij....haha ben zelf als de dood dak alles doorelkaar gooi hihi! Nog 11 dagen tot je NOD,spannend! En de eerste ronde zo lang overtijd? Dat is pas spannend! kan natuurlijk ook door de pil komen. Succes en ik duim voor je!

@ Pooh: Wat leuk dat je wilt gaan trouwen! is dat op korte termijn? Dus voordat de kleine er is? dan kan ik me helemaal voorstellen dat je t klein wilt houden. Wel erug leuk! En over n week of twee je echo dus,spannend. Is indrdaad fijn dat je snel kunt,lijkt me allemaal wat werkelijker worden dan!

@ SV-tje: Ow man ik kan ook niet overgeven. Vroeger wel eens als ik n nachtje doorgezakt was maar ik vind t echt vreselijk! heb zelf het idee dak snel misselijk wordt als ik eenmaal zwanger ben,omdat ik vroeger ook zo heftig op de pil reageerde. Elke nieuwe strip hing ik boven de wc....dus wie weet. En je kun tje goed belabbert voelen als je misselijk bent en dus ook niet genoeg binnenkrijgt!

@ Elleste: heeft de cola geholpen? Ik hoop echt dat je je gauw beter voelt want zo is t natuurlijk ook geen pretje. Al zou ik nu zo met je willen ruilen hihi maar dat snap je wel denk ik haha!

Nou meiden is ga weer 'rustig'afwachten...man wat gaat de tijd langzaam!

x Kwisjuh

Ronde 6 NOD 28aug

Ow Sv-tje: Heb jij nog wel eens iets van Anne/Belgies gehoord? ben zo benieuwd hoe t met haar gaat! Ze is nu 19 weken geloof ik,dat zag ik in de oude lijst ergens op pagina 30 ofzo haha daar staan de banners nog en die tellen dus door haha!

En Kidsvos/baby ik had je geloof ik nog niet gefeliciteerd met je zoon,gaaf hoor! Geniet ervan en kom gauw weer eens wat krabbelen hier altijd leuk om wat van je te horen!

X Kwisjuh

Ow Sv-tje: Heb jij nog wel eens iets van Anne/Belgies gehoord? ben zo benieuwd hoe t met haar gaat! Ze is nu 19 weken geloof ik,dat zag ik in de oude lijst ergens op pagina 30 ofzo haha daar staan de banners nog en die tellen dus door haha!

En Kidsvos/baby ik had je geloof ik nog niet gefeliciteerd met je zoon,gaaf hoor! Geniet ervan en kom gauw weer eens wat krabbelen hier altijd leuk om wat van je te horen!

X Kwisjuh

Terug
Bovenaan