Lieve Vieguh,
Wat een spanning meid! Hoop zo ontzettend dat het morgen goed mag zijn. Bid voor je meid! Heel fijn dat je morgen al terecht kan in ieder geval.
@Elleste, bij mij was de cola ook een hele goede methode om de misselijkheid te onderdrukken. Ook heb ik al het eten wat me tegenstond gemeden. Als ik er geen zin in had at ik het niet en nam een boterham of wat sla... ben in eerste instantie wel wat afgevallen (is er nu weer bij hoor
) maar het was beter dan iets tegen mijn zin eten want daar werd ik echt naar van. Mannetje heeft in die tijd erg vaak voor zichzelf gekookt, de lucht alleen al pffff. Gelukkig heb ik maar 1 x overgegeven (kan ik dus niet) met precies 12 weken. Misselijkheid begon bij mij met 8 wk en ging door tot 15 wk (al die tijd emmertje naast mijn bed) Heb in die weken geen kruiden, uien of knoflook gegeten omdat dat er 's avonds voor zorgde dat ik misselijk werd. Lustte niet eens meer een frikandel, geen kruidenboter meer en alle dingen waar ik normaal helemaal blij van wordt. Een liga milkbreak was een van mijn favoriete snacks, die nam ik overal mee naar toe, als ik dan leeg werd dan pakte ik er eentje.Nu kan ik alles gelukkig weer verdragen en dat is echt heel fijn
maar misschien ook een tip voor jou, dingen eten waar je zin in hebt en niet al te pittig, gekruid oid. Misschien helpt het je niet, is bij iedereen anders, maar wie weet.
Truste allemaal en een hele dikke knuffel int bijzonder voor jou Vieguh!
Svtje
24+5
Wat een spanning meid! Hoop zo ontzettend dat het morgen goed mag zijn. Bid voor je meid! Heel fijn dat je morgen al terecht kan in ieder geval.
@Elleste, bij mij was de cola ook een hele goede methode om de misselijkheid te onderdrukken. Ook heb ik al het eten wat me tegenstond gemeden. Als ik er geen zin in had at ik het niet en nam een boterham of wat sla... ben in eerste instantie wel wat afgevallen (is er nu weer bij hoor
Truste allemaal en een hele dikke knuffel int bijzonder voor jou Vieguh!
Svtje
24+5