vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi taraneh,

wat fijn dat je echo goed was!
hebben jullie het geslacht gezien?

je stelt me echt gerust weet je dat! :)
had wel al een topic geopend op zwanger zijn en daar gerustgesteld maar vind het toch fijn te horen van jou dat je het alle 3 je zwangerschappen had.

heb vandaag ook geen bloed of iets gezien gelukkig! en voel me goed het enige wat ik heb zijn gevoelige borsten en last van puistjes.maar me borsten wisselen ook per dag hoe gevoelig ze zijn en sochtends zijn ze normaal zeg maar.dit is toch ook normaal??pfff dat ik zo onzeker zou zijn zeg als ik zwanger ben had ik niet gedacht..moet echt gaan genieten maar toch ergens bang dat het mis gaat..herkenbaar?

nou ja over 2 weken weet ik meer!

liefs zonnetje

Heel herkenbaar! Die eerste 12 wk zijn superspannend. Prober toch te genieten van jullie wondertje. Wanneer het mis gaat, kun je er toch echt niets aan doen. Het gaat echt in de meeste gevallen goed, daar heb ik mijzelf steeds mee gerustgesteld. Ik heb ooit een miskraam gehad, dus dan ben je meer op je hoede. Wat die borsten betr.. ik weet niet precies meer wanneer ik wel of geen last had, maar volgens mij is er niks mee aan de hand wanneer dat wisselt. Wat zeker is, je bent zwanger en ik hoop van harte dat het goed blijft gaan!

..ja we hebben het geslacht gezien.. It's a babygril! We zijn er heel happy mee, maar vertellen het aan niemand. Het is ons geheimpje tot na de geboorte. Ik zeg overigens tegen iedereen dat het niet zichtbaar was, want ik ben bang dat er anders net zo lang doorgevraagd wordt, tot ze weten wat t is..
;-)

x Taraneh

hey taraneh,

een meisje!! wat leuk! nu namen gaan bedenken of hebben jullie die al?

ik moet idd meer genieten,het feit is er,ik ben zwanger :) klinkt nog zo onwerkelijk..ben er zooo blij mee!
meestal gaat het goed ja dus laat ik daar nou maar gewoon vanuit gaan en mocht het fout gaan zie ik het dan wel weer..

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje,

Namen vinden we nog wel lastig. We hebben nu 1 optie voor een meisje, maar we willen de kleine sowieso twee namen geven. We hebben nog even de tijd gelukkig ;-).

Fijn dat je zo happy bent, logisch. En nu maar hopen dat je je goed blijft voelen. Last van misselijkheid of zo? Bij mij kwam dat na zes weken. Het belangrijkste is dat het goed gaat met de kleine he...

Hoe is het met de rest?

x Taraneh

hoi taraneh,

ik ben nog niet echt misselijk geweest,gelukkig!af en toe een vlaag,maar snel weer weg.ben wel sinds een paar dagen moe en futloos..en heb puistjes en gevoelige tepels en pijnlijke borsten.dus tja al wel wat kwaaltjes..maar valt gelukkig allemaal mee!denk maar zo,zolang ze er zijn gebeurt er wat in me lichaam.heb gelukkig ook geen bloed meer gezien!

leuk hoor namen verzinnen!
wel moeilijk...maar daar wachten we nog ff mee,eerst maar een goede echo 9 nov.

wat zijn de andere meiden stil..

liefs zonnetje

Zonnetje ONWIJS GEFELICITEERD te gek zeg.

Ik ben bij me vk geweest en hartje gehoord (ik heb een thuis dopetone en hadden het al gehoord) was echt super om te horen.
Ik heb veel last van me litteken van me eerder keizersnee en de vk kon alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk een verkleving is van me litteken van me baarmoeder en dat ik daar zeker tot 20 weken steeds mee last van zal hebben nou lekker weer dat heb ik weer (en het doet pijn) .
Voor de rest was alles goed.

Taranah wat leuk een meid, hoe zit je buik er uit puntje of een ronde richting je zij, ik hoop ook zo op een meid, maar mag het niet weten van me vriend (ik klets te veel en hij is bang dat ik het verklap)hihiihh
Wij vinden de jongens namen onwijs moeilijk, meiden naam hebben we al!

Groetjes Quinta

Hey meiden ik word echt *&^%^&*( van deze site ik heb echt een mega verhaal getikt helemaal weg.

Ik ben ff pist!!!!

Nu maar in het kort.
ONWIJS GEFELICITEERD zonnetje helemaal te gek!!!!!

Taranah wat leuk een meid, ik wil ook zo graag eeen meisje (hebben al een zoon) hoe ziet je buik er uit draag je het naar voren of ook naar de zij?
Ff een bakerpraatje hihihi

Ik ben van de week naar de vk geweest en het hartje gehoord.
Ik heb ook verteld dat ik erg veel pijn heb aan me litteken aan de binnen kant, en de vk heeft aangegeven dat dat een verkleving kan zijn van me litteken van me baarmoeder kan zijn en dat dat tot 20 weken erg veel pijn kan blijven doen.
(ik wil nu graag weten of ik nu weer een keizersnee moet onder gaan, heb een onderwerp op geopend)

Meiden ik ga bank hangen spreek jullie
xx Quinta

Hahahaha, last van hormonen Quinta? Nou staan je schrijfsels er toch allebei op. Ik ben ook niet echt te spreken over het zogenaamd verbeterde forum..
Bij mijn oudste twee meiden droeg ik naar voren en riep iedereen dat t een jongen zou worden. Nu heb ik weer dezelfde buik. Volgens mij ligt het meer aan lichaamsbouw en misschien de vorm van de baarmoeder..
Vervelend dat je last hebt van dat litteken.. Waarom duurt dat tot 20 wk? Zelf geen ervaring mee. Heeft de verloskundige niets verteld over hoe de bevalling deze keer gaat? Zou je het vervelend vinden wanneer je weer via een keizersnede moet bevallen? Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt op je onderwerp.

Zonnetje, fijn dat het bloedverlies gestopt is. Niet schrikken als er toch nog wat komt he. Nog een weekje tot de echo...spannend!

Hoe is t met de andere dames? Daffy, jouw NOD nadert weer. Spannende tijd weer..

Groetjes!

x Taraneh

Terug
Bovenaan