vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hey,

Bedankt voor de lieve felicitaties! Ik hoop dat ik jullie ook allemaal snel mag feliciteren. Vandaag was het streepje al beter zichtbaar, maar nog niet heel fel.

En ja Taraneh, ik kijk wel naar de goeie streep ;-)
Veel plezier bij de huisarts!

Jen, ik kan me voorstellen dat je pas echt gerust zwanger kunt zijn als je over die 12 weken heen bent. Twee keer een miskraam is niet nix!
Het zit bij mij ook in m'n achterhoofd dat het kan gebeuren. Maar ik weet in elk geval dat mijn lichaam en de zwemmers het goed doen, daar troost ik me dan op voorhand maar mee.
Jouw nod komt ook al een beetje in de buurt!

Quinta wat fijn dat ie eruit is en dat ze toch het uitstrijkje konden doen. Die drie weken zijn nu echt je laatste wachttijd! Rare opmerking van de dokter. Ik zou haast denken dat je baarmoeder zo graag aan de klus wil, dat ie 'm vanzelf al aan het uitspugen was, hahaha.

Daffy, balen dat je toch ongie werd terwijl je op een zwangerschap gerekend had! Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ik hoop dat je deze ronde je ei goed voelt en dat je lekker aan de klus kan.

Zonnetje, merk je al iets wat kan wijzen op een naderend ei?

Martine

@daffy.
Mijn advies veel klussen, dan zal het hopelijk snel raak zijn. Wel balen hoor dat je lichaam je zo onwijs voor de gek kan houden. Ze zeggen ook als je er niet veel mee bezig bent dan ben je zo maar zwanger

@knutseljuf.
Ik snap heel goed dat je er niet meer onbevangen meer in stapt, het is wel prettig dat ze nu elke week een echo dan bij een volgende zwangerschap, geeft je volgens mij ook een prettiger gevoel.

@martine.
Ja dat dacht ik ook al hihihihi zal ie hebben gedacht, is goed dat ie dr uitgehaald is .........
nog een maandje, nu kan het aftellen echt beginnen. eerst nog even lekker op vakantie dan krijg ik de uitslag van me uitstrijkje en dan JOEPIE dan doe ik gezellig met de praatjes, wachten tot me NODag en voelen wat ik voel hihihi heb dr zoooooooooo'n zin in!!!!

x quinta

Hoi Dames,

@martine. Een miskraam komt helaas heel veel voor, en er is ook niks aan te doen helaas. Ik troost me met de gedachten dat ik een kerngezond zoontje heb van 10 maanden en dat ik het dus duidelijk wel kan, een kindje krijgen. M'n miskramen waren met 2 verschillende redenen, dus waarschijnlijk gewoon pech hebben. De derde MOET gewoon blijven zitten. Anders komen we in de medische hoek te zitten met allerlei onderzoeken en daar zit ik echt niet op te wachten.

@Quinta Inderdaad gelukkig iedere 2 weken een echo als het zo ver is dat ik weer zwanger zou zijn. Fijn dat voor jou het wachten nu niet meer zo lang duurt!!

Liefs Jen

martine wat geweldig!! gefeliciteerd!!
had je al een vermoeden?kwaaltjes?

en ook quinta gefeliciteerd dat je spiraal eruit is!! nog maar 3 weekjes,is zoo voorbij joh!

taraneh,moet je naar de huisarts voor controle dan?spannend..

en logisch hoor daffy dat je er even wat minder was...ze zeggen idd dat hoe minder je ermee bezig bent hoe sneller je zwanger bent..maar ja das moeilijk he!
je hebt nu dus geen idee wanneer je NOD is?

ik ga uit van een cyclus van 35 dagen omdat ik dat lang genoeg vind zeg maar,als ie weer langer duurt ga ik naar de huisarts.als het korter is ben ik blij! daarom klussen we nu echt om de dag of 2 dagen mocht ik dan een eisprong hebben zitten we altijd goed.zo doen we het al vanaf dag 8 en ik ga nog tijdje door.ga er niet vanuit dat ik zwanger word deze ronde,maar hoop gewoon op een goeie cyclus.

groetjes zonnetje

Hi Ladies,

Daffy, ik begrijp dat je dr ff wat minder bent. Ik hoop echt dat je er relax onder kan zijn en binnen de kortste keren zwanger bent.

Zonnetje, ik snap je logica. Hopelijk heb je er succes mee!

Quinta, gefeliciteerd hè, en nou aan de klus ;-)!

Jen, voor jou hoop ik ook snel succes.. En dat het dan maar goed mag gaan.

Ben vandaag bij de huisarts geweest. Dat is in deze regio gewoon beleid. Na 8 wk huisarts en die verwijst je dan door naar de vk. Ik zou een echo krijgen vandaag, maar deze huisarts kan dit niet, dus ben ik doorverwezen naar een echoburo, waar ik morgen een echo krijg. Ben erg benieuwd en gespannen eigenlijk. Maargoed, dat hoort er bij denk ik.

groetjes,

x Taraneh

Taranah wat super laat je ons weten hoe het was.
gespannen en benieuwd (zenuwachtig ) hoord er bij. dat is gezond zullen we maar zeggen hihihi

x quinta

Hoi meisjes,

Echo was goed! een kloppend hartje en ik ben 7 wk en 5 dg. Ben voor nu echt gerustgesteld.

groetjes,

x Taraneh

hoi taraneh,

wat super zeg! ik kan me goed voorstellen dat je nu wat meer kunt ontspannen!
wanneer ben je uitgerekend dan?of kijken ze daar nu nog niet naar? heb echt geen idee..haha.

ik heb een vermoeden dat ik binnekort een eisprong heb,heb al een paar dagen last van doorzichtig slijm,rekbaar.en voel me echt erg moe,weet niet of dit ermee te maken heeft maar valt me wel op.denk dat ik straks toch maar ovulatie testen ga kopen,dan weet ik tenminste zeker dat ik een eisprong heb,omdat ik me daar toch wel beetje zorgen over kan maken omdat ik 3 maanden niet ongesteld was geweest..

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan