vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hoi meiden,

Quinta, wat een goed nieuws dat je biopt goed was en dat jullie kleintje groeit! Fijn dat je zoveel echo's krijgt, dat is dan toch iedere keer even een geruststelling om het kleintje te kunnen zien en om te zien dat alles goed gaat. Geniet er lekker van he!

Taraneh, 15 weken zwanger alweer. Wat gaat dat ongelofelijk snel zeg! Is je buikje al zichtbaar voor de buitenwereld?

Lieve Jen, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met de bevaldatum van je eerste miskraam in zicht. Ik wens je heel veel sterkte.

Martine, het gaat al opschieten zeg, 11 weken! Spannend de echo op 24 september, lekker naar jullie kleintje koekeloeren.

Hier duurt het wachten maar lang. Bij een gemiddelde cyclus van 35 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar het zou zomaar kunnen dat dit weer zo'n lange cyclus van 45 dagen gaat worden. Ik weet het gewoon niet. Ik voel me in ieder geval niet zwanger ofzo, maar ook geen tekenen dat ik ongesteld ga worden. Ik durf ook nog niet te testen want ik ben zo bang voor de teleurstelling. Maar aan de andere kant wil ik het eigenlijk ook zo graag gewoon weten. Heel moeilijk allemaal. Moet vandaag naar een verjaardag waar een heleboel kleintjes zijn en dat maakt het er ook niet echt makkelijker op.

Groetjes,
Daffy

Nou, change of plans! Ik had gisteren zo'n last van slijm wat leek op vruchtbaar slijm, dus ik dacht ik gooi er even een ovulatietestje tegenaan. En ja hoor, positief... Dus weer een lange cyclus en een late eisprong, NOD schuift nu dus een stukje door naar het einde van de maand, ik denk rond 28 of 29 september. Dus nog wat langer wachten, zucht......

Groetjes,
Daffy

Hi Daffy, je geduld wordt wel op de proef gesteld deze maand.. Maar je kansen zijn iig nog niet verkeken deze maand ;-).
Ik merk wel dat mijn baarmoeder groeit, kan m voelen precies tussen schaambeen en navel in, maar een groter buikje krijg ik nog niet echt en mijn gewone kleding past nog wel even. Ik ben wel benieuwd wanneer de groeispurt komt...

x Taraneh

heey meiden!

hoe is het met iedereen??ik heb nog niet alles uitgebreid teruggelezen,dat doe ik morgen even op me gemak!

quinta ik heb wel even snel gelezen dat alles goed is met je kleine wondertje!super zeg,nogmaals gefeliciteerd!fijn te horen.

me vriend en ik hebben een super leuke vakantie gehad!heerlijk genoten van het mooie weer en veel van het land gerzien.
en natuurlijk veel van elkaar genoten..hihi.
ik heb geen idee wanneer ik me eisprong heb gehad heb ook nergens op gelet dus we zullen zien,als ik uitga van 34dagen is mn NOD 16sept maar vorige keer zette me ongi ook pas later door dus ik gok dan maaar op 20 sept ofzo..vond het wel lekker om er minder mee bezig te zijn,al heb ik jullie wel gemist!

meiden morgen reageer ik op jullie verhalen.

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje,

Fijn dat je dr weer bent. Je hebt aardig wat bij te lezen ;-).
Heerlijk dat je zo'n ontspannen vakantie hebt gehad.

x Taraneh

hoi meiden,

ben ik weer,heb even bijgelezen.

fijn dat het zo goed gaat met alle zwangere meiden!

en wat gaat de tijd snel taraneh alweer 15 weken zwanger!

daffy wat spannend zeg,dacht je dat je je ei al gehad had komt ie er nu nog aan!!
wel een lange cyclus dus??!

jen een lastige tijd dus nu voor je..sterkte meid.

liefs zonnetje

Hey zonnetje, welkom terug! Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad.

Hier is het weer wachten geblazen, de eisprong is weer voorbij. Dit vind ik echt het rotste stuk van de cyclus, het wachten... NOD Is op 29 september denk ik.

Jen, hoe is het met jou?

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

wat is het stil hier zeg,en we staan helemaal op pagina 30!

met iedereen alles goed?

spannend het daffy dat wachten en wat duurt 2 weken dan lang..

hier ook aan het wachten..
met een cyclus van 34 dagen was 16sept me NOD maar vorige cyclus zette het ook later door,maar nu tot op heden helemaal niks te zien..vorige keren had ik een week voor NOD pijnlijke borsten,nu ook helemaal nergens last van.
weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken..
durf niet te hopen op een zwangerschap,want dan zou ik toch wel iets moeten merken aan me lijf???zelf ben ik bang dat ik geen eisprong heb gehad,ook omdat ik niet heel erg heb gelet op slijm,maar toch dacht ik in me vakantie af en toe wat helder slijm te zien..naja kan mezelf ook gek maken!

sorry meiden voor het lange verhaal over mezelf maar moest het ff kwijt!!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan