vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Quinta, hoe gaat het met je?
Ik brand vanavond een kaarsje voor je, en hoop dat alles goed gaat.

hey meiden

Ik heb GOED NIEUWS.
De biopt was niet verontrustend om nu verder onderzoek te doen, eerst bevallen en bortsvoeding.

Ja jullie lezen het goed ons kleine wondertje is gegroeit en heeft een heel mooi kloppend hartje. De gyn hoop dat ik geen bloedverlies meer krijgt (gaat er niet vanuit) want dat zou geen goed tekenen zijn (bij mij).
WE ZIJN SUPER BLIJ, alle stress voor bijna niks. Je houd het niet tegen wat je hoofd met je doet maar gelukkig zagen we alle 3 dat er een kloppend hartje was heel bijoznder.

over 2 weken krijg ik weer een echo en de 12 weken echo en we krijgen een hele uitgerbeide echo met 20 weken in het ziekenhuis.
Wat geeft dat een lekker gevoel (20 weken echo is een echo vanwege hart problemen in de fam) dus nog 3 te gaan kijk er zo naar uit.

Meiden jullie kunne begrijpen ik ben in een jubel stemming!!!!!

Zonnetje ????? wij zijn benieuwd zal ze zwanger terug komen.

Meiden wat gaat het al weer snel bij jullie 9 en 10 weken (ik ben trouwens 7,3 weken).

Jen en daffy spannende tijd weer ik duim voor jullie hoor!!!!!!!!!
daffy, bij me eerste had ik het meteen in de gaten en nu had ik meer me intuitie die het zei maar daar wil je niet altijd geloven (vooal zo snel niet).
Misschien iets raars hoor maar na het klussen ging ik nooit meteen naar de wc want dan had ik het idee dat alles er uit loopt (sorry voor het detail) en ging met me billen iets omhoog hahahah misschien iets psygisch maar kan nooit kwaad toch.

groetjes quinta

Wauw Quinta, wat geweldig! Gefeliciteerd! Gewoon hartstikke zwanger dus. Nu lekker genieten voor zover de misselijkheid en hoofdpijn je toestaan. Het iig niet voor niets! Lekker jubelen ;-)
Fijn dat het biopt geen aanleiding is voor onrust. Over een jaartje ziet je leven er totaal anders uit.

Jen en Daffy, ik duim fijn voor jullie mee!

Zonnetje, je hebt weer aardig wat te lezen als je dr weer bent ;-). Hoop dat je positief nieuws te melden hebt!

Hier alles ok. Ik ben morgen alweer 15 wk! Vandaag bij verloskundige geweest en het hartje gehoord! Ik vind het toch nog steeds spannend en was ergens voorbereid op slecht nieuws, terwijl daar niet echt aanleiding voor is. Ben nu helemaal happy. Volgende contr. over 4 wk en dan neem ik mijn dochters mee. Nu al zin in!

Groetjes!

x Taraneh

Hey dames,

Quinta wat een fijn nieuws!!! We gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat en dat je over een maand of 7 gewoon een pracht kindje in je armen hebt!!

@ taraneh, bij jou gaat het ook al weer snel!!

@ iedereen, ben blij dat er een beetje voor me geduimt word. Heb het toch wel een beetje moeilijk. De beval datum van de eerste miskraam komt steeds meer in de buurt en als de tweede miskraam niet was gebeurt had ik nu ruim over de helft geweest. En heb niet het idee dat ik snel weer zwanger ga worden. Ben toch een beetje het vertrouwen in mn lijf kwijt! Heb behoorlijk de griep nu en dan werken je emoties meestal ook niet heel erg mee!.

We doen in ieder geval ons best om van deze maand een succesvolle maand te maken, maar jah..... je weet maar nooit, maar heb echt het idee dat het voorlopig niet gaat lukken.

liefs Jen

Hai hai,

Quinta wat een supernieuws!!! Ik snap heel goed dat jullie in jubelstemming zijn! Echt fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Hopen dat verder bloedverlies uitblijft!! Succes meid, en geniet van het zwanger zijn!

Jen, moeilijk dat de bevaldatum van je eerste miskraam dichtbij komt. Het had zo anders kunnen lopen allemaal.... Ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap mag uitdragen.

Hou jij het wachten en het klussen nog een beetje vol Daffy? En kun je het er goed over hebben met je man of vriend?

Taraneh 15 weken al joh. Het schiet echt op! Voor je het weet zit je op de helft en kun je het voelen in je buik!

Met mij alles goed. Bijna 11 weken nu. Het een licht griepje en heb me lekker een dagje ziekgemeld zodat ik even bij kan komen. 24 september hebben wij weer een echo.

Martine

Hoi Meisjes,

Jen, ik begrijp je goed hoor. Ik heb alweer 10 jaar geleden een miskraam gehad. Zoiets gaat toch niet in je koude kleren zitten. Het feit dat je twijfelt aan je lijf is heel herkenbaar. Deze keer wist ik ook zeker dat ik niet zomaar in verwachting zou raken, maar niets blijkt minder waar! Voor jou zit bingo in de eerste ronde er niet meer in, maar elke maand maak je weer kans.
Wanneer zou je uitgerekend zijn? Dat je je nu rot voelt is echt niet gek1 Je bent toch nog aan het verwerken.. Kalm aan en beterschap!

Martine, fijn dat t goed gaat! Over een dikke week ben je dus al over die 12 weken heen. Fijn! Erg leuk die echo straks. Je ziet al echt een compleet kindje dan :).

Groetjes,

x Taraneh

Hoi dames,

@ martine, wat fijn dat het bij jou allemaal goed gaat! En wat gaat het toch weer snel, lekker dat je bijna de magische grens hebt bereikt.

@ taraneh, mn eerste uitgerekende datum zou 14 november zijn, op mn verjaardag, tweede uitgerekende datum zou 18 januari zijn. Bij mn zoontje zijn we best een tijd bezig geweest, nog een reden waarom ik denk dat het voor mij niet zo snel gaat lukken. intussen roept mn schoonzus oh we nemen er denk ik even een vierde bij, is een vriendin van me nog best heftig en confronterend bezig (ze is nu 15 weken) en heeft het de hele tijd aan de telefoon over hoe zielig ze wel niet is omdat ze een keer misselijk is geweest en ze nu alweer is aangekomen en dat ze even niet naar de sauna kon (ik ben 6 maanden niet naar de sauna geweest omdat ik 2 keer de eerste 3 maanden zwanger ben geweest)
Op mn werk zeggen ze de hele tijd, je bent toch niet weer zwanger he.
Ben het gewoon een beetje zat. zucht, ik ga weer hangen en eten koken en met mn ukkie spelen.

Liefs Jen

Hoi Jen, twee moeilijke data in het vooruitzicht dus. Wanneer mensen spreken over het nemen van een kindje, heb ik daar sowieso al moeite mee. Als je al mazzelt dat je zwanger raakt, mag je je gelukkig prijzen als je een gezond kindje krijgt. Hoe graag we het anders zouden willen, we hebben daar als mens maar heel beperkt invloed op.. Zelf voel ik me vooral dankbaar op dit moment.. en klagen.. daar ben ik niet zo goed in. Tuurlijk baal ik weleens van die vervelende hormonen die me beletten te denken als een normaal mens, maar dat gaat allemaal over. Misschien moet je gewoon zeggen hoe anderen op je overkomen als ze zo voorbij gaan aan wat je meegemaakt hebt en waar je nu in zit. Ze zullen het niet doorhebben en dat je er niet tegen kan, begrijp ik heel goed! Ik hoop dat je binnenkort je vriendin kan trakteren op jouw geklaag over kilo's, misselijkheid en hormonen!

liefs Taraneh

Terug
Bovenaan