Verwacht mei 2020❤️

Ik meld me ook. Voorlopige datum 5 mei, maar dat zal nog wel paar dagen eerder worden ivm korte cyclus denk ik. 
Ben mama van een zoontje van bijna 7 maanden, en "we zouden wel zien hoe het liep'. Inmiddels de ergste schrik te boven, een 2e kindje is van harte welkom, maar aangezien zwanger raken nooit heel soepel verliep hadden we het nog niet zó snel verwacht haha (ik denk onze omgeving ook niet, oei) 
Verder nog geen kwaaltjes, maar ik denk dat dat met een 2e kindje misschien ook wel anders is

Gefeliciteerd allemaal! Leuk leuk leuk! Steeds meer komen erbij?
hier vandaag veel buikpijn gehad. Zeurende buikpijn?  en weer misselijk met vlagen, bahbahbah. Gelukkig doen de pilletjes wonderen?

[quote quote=10240235]Evbj menstruatie achtige pijn is normaal. Ik kan er ook over meepraten. Helaas ook met lage rugpijn erbij. Probeer het van de andere kant te bekijken je lichaam is hard bezig om een mensje te maken! Als je het echt niet vertrouwd zou je eens contact op kunnen nemen met de verloskundige. Maar zolang je er geen bloedverlies bij hebt zou ik je geen zorgen maken![/quote]
@Mevrouwtje, dank voor je bericht! Dat doet me goed. Ik vindt het ook nog niet te bevatten dat het echt is. Gister 24/7 mee bezig geweest en vandaag 'gewoon' de dag doorgekomen. Ik heb het idee dag de krampen minder erg worden, dus dat is fijn! Dat ik niet misselijk ben is super fijn maar als ook wel fijn als het er wel is, misschien helpt dat met beseffen dat het echt is, haha. Of pas nadat we een vk gezien hebben dat het doordringt, ben zo benieuwd wat mij/ons allemaal te wachten staat! 
Mocht de misselijkheid doorkomen, welke pilletjes werken bij jou zo goed dan? :)

Ik meld mij ook! In januari een miskraam gehad en daarna geen cyclus gehad. Na clomid en gonal F nu eindelijk weer zwanger. 
Ik vind het super spannend. Heb de afgelopen dagen wat meer symptomen gehad dan tijdens Mn eerste zwangerschap. Nu weer super onzeker omdat de kwaaltjes gisteren en vandaag eigenlijk afwezig zijn. 
Over twee weken de eerste echo met 6 weken en 5 dagen. 

Leuk, steeds meer dames voegen zich bij deze groep!
Ik had vanmorgen hele pijnlijke krampen in me baarmoeder, ik lag echt even krom. 10x erna naar de wc geweest omdat ik bang was om bloed te zien, niet dus. Alles weer rustig :)
Ik kijk uit naar donderdag, de eerste echo om te zien of het op de juiste plek zit ivm me voorgeschiedenis.
Morgen als het goed is 5 weken ♡

Heeft er iemand tips tegen ochtendmisselijkheid? Ik eet elke ochtend meteen, maar helaas werkt het niet.
Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap...

--- 

Volgende week de eerste echo.. Ik vind het zo spannend, vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad dus zie er wel tegenop. Gelukkig heb ik kwaaltjes... (Heel raar, om dit te zeggen)

Heyy dames
Ik mag me eigen stilletjes aanmelden.
Vandaag 1 dag voor mn nod. Een licht streepje  op de test. 
Volgens mijn eigen berekening zou ik rond 13 mei zijn uitgerekend van ons 2e kindje.
Over 2 dagen nog eens een testje voor de zekerheid wagen?
Spannend

Terug
Bovenaan